Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenjäsen nähnyt viestini mutta ei vastaa! Mikä on ok viive?

Vierailija
02.03.2022 |

Ihan normaalia asiaa kysyin. Ihmettelen kun viesti luettu muttei vastaa. Viesti laitettu eilen noin klo 12.

Jotenkin ahdistavaa kun ei vastata vaikka viesti luettu. Alan miettimään oliko kysymykseni outo tms.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida kovin läheisiä olla keskenänne? Laita uusi viesti perään. On saattanut unohtaa koko asian.

Vierailija
2/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ei kerennyt heti vastaamaan, ja sitten unohti.

Eli laita uusi viesti, ei mitään vihaista, vaan jotain neutraalia, mikä saa hänet katsomaan myös sen edellisen viestisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kiire, soita ja kysy.

On ihan tavallista lukea joku viesti vaikka kesken kauppareissun ja sitten unohtaa vastata siihen.

Vai oletko kovin ujo ja arka kun joudut täällä pohtimaan asiaa ja hakemaan tulkintoja? Itse kysyisin uudestaan, mutten ujostele omia sukulaisiani.

Vierailija
4/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tärkeää asiaa, niin soita suoraan, joko illalla tai varhain aamulla.

Vierailija
6/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jätin. :) Just deal with it!

Terveisin rakas siskosi.

Vierailija
7/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken työpäivän? En minä ainakaan vastaile. Voi mennä seuraavaankin päivään , jos ei hengenhätää.

Vierailija
8/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me täällä muka tunnettaisiin sun perheenjäsenen ajatusmaailma paremmin kuin sinä?

Vierailija
9/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki, ei ehtinyt juuri silloin vastata ja sitten unohti.

Vierailija
10/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin viidentoista vanha näppyläposkinen likka, kun se tapahtui ekan kerran minulle. Ihmettelin, mitä ihmettä minulle oikein tapahtuu, ja olenko aivan normaali. Piilottelin itseäni kunnes vanhemmat saivat tavalla tai toisella tietää kenties päiväkirjaani lukemalla. Muistan yhä vieläkin sen häpeän tunteen, kuin muutkin saivat tietää radikaalista elämää muuttavasta salaisuudestani. Sen päivän jälkeen ilma perheessä ei ollut enää sama. Ruokapöydän ennen railakkaat ja hyväntuuliset keskustelut muuttuivat vaisuksi haarukuiden ja veitsien kamppailuksi lautasella. Elämäni otti takapakin oman huolimattomuuteni vuoksi. Koulussa kuitenkin palapelin palat löysivät toisensa ja ikuisuuskysymyksiini tarjottiin viimeinkin vastaus. Olen siitä hyvin kiitollinen nykyäänkin. Yhä tänäkin päivänä samaa ilmiötä näkee perheiden keskuudessa, sellaista se elämä vaan on...

Vierailija
11/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK viive suhteessa mihin? Miksi teit tällaisen aloituksen?

Vierailija
12/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sitten kun tietää paremmin k.o asiaan vaikuttavia asioita, päivämääriä tms. Voi mennä viikkokin, toisilla enemmän. Tai unohti, tai ajatteli puhua siitä sitten kun tapaatte, onhan näitä syitä, voidaan jossitella loputtomiin. Soita hyvä ihminen ja kerro asiasi uudelleen niin saat asian päätökseen.

Vierailija
13/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan unohti vastata. Mä en ainakaan edes avaa viestejä, jos tiedän etten ehdi vastata, näkyyhän se sisältö avaamattakin.

Vierailija
14/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me täällä muka tunnettaisiin sun perheenjäsenen ajatusmaailma paremmin kuin sinä?

Mistä me sitä tietäisimme?

Tälläisen kommentin arvo on täysi nolla, eikä tuo keskusteluun yhtään mitään.

Vierailija
15/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla näitä nykyajan ihmisiä, jotka elää älypuhelimen kautta.

Vierailija
16/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaaminen joskus jäänyt, kun viesti on merkkaantunut luetuksi, vaikka en ole sitä lukenut tai edes avannut

Joskus taas siinä saattaa olla joku kysymys johon en heti osaa vastata. Joskus menee kauankin, että saan miettimisaikaa.

Ja joskus olen lukenut mutta unohtanut koko asian

Vierailija
17/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenjäsen- kai niille nyt voi laittaa uuden viestin, vaikka ??? tai että oleksä kuallu, kun et vastaa

Vierailija
18/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii vielä sanamuotoa, kuinka vastaisi, ettet vaan suutu tai ymmärrä väärin hänen sanomisiaan.

Vierailija
19/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsen? Millaiset perhesuhteet teillä oikein on, jos et pysty suoraan kysymään, että mikä mättää?

Vierailija
20/22 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini jätti usein vastaamatta viesteihini. Aloin tehdä samaa sille. Nyt ihmettelee miksi en vastaa. Jos siskollasi on sama juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi