Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti nokkiinsa kun avauduin, olenhan oikeassa?

Vierailija
27.07.2015 |

Seksiä harrastetaan melkein joka päivä, mutta se on mennyt sellaiseksi, että ei välttämättä mies yhtään lämmittele minua, vaan työntää suoraan sisään. Kierron ajankohdasta riippuen on joko tosi märkää ja menee helposti tai sitten vähän kuivaa ja kokeilee niin kauan, että saa sisälle, siellä sitten onkin jo märempää.

Naisena varmaan tiedätte, että tämä nyt ei kovin mukavalta tunnu, harrastaa seksiä ilman kiihottumista. Joskus kiihotun siinä samalla, mutta joskus mies ei tee muutakuin pussaile samalla ja minulla menee maku koko hommaan. Täysi akti käynnissä ja ei tunnu miltään. Miehen yritykset kiihottaa on usein sellaisia, että alkaa samantien alapäätäni hieromaan, mikä sekään ei kuiviltaan tunnu kovin kivalta.

Olen sanonut miehelle, että minusta se esileikki on koko seksin MUKAVIN ja IHANIN juttu, siltikin toimii näin 90% kerroista?! Sanoo kuitenkin, että minun orgasmi on tärkein.

TIEDÄN, että osaa hoitaa homman myös niin, että se on minullekkin aivan ihanaa, antaa ensin hierontaa ja pikkuhiljaa kun kiihotun, tekee jotain enemmän jne. Tähän menee ehkä se 10min.

Miehelle varmaan vähän itsestäänselvyydeksi muuttunut seksi ja siksi ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen, kun saa kuitenkin. Viime kerralla sitten meni hermot ja avauduin, kun ei tuntunut kertakaikkiaan miltään se kova muna siellä emättimessä kahden pusun jälkeen, ehkä hieman jyrkästi sanoin, mutta hemmetti miten sitten pitää sanoa ellei nätisti sanominenkaan tuota tulosta. Siihen loppui se seksi.

Olen sanonut, että tällainen ei ole hyvää seksiä. Jokaisen ihanan kerran jälkeen olen sanonut, että olipas se ihanaa.

Ja sitten mies ihmettelee kesken seksin, että enkö tykkää, jos olen sen oloinen etten ole kiihottunut. Se muna siellä ei-kiihottuneessa pimpissä tuntuu yhtä hyvältä kuin xl koon tamppooni.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:18"]

Mitä itse teet esileikiksi?

Imet kullia? tms?

Vai onko taas niin, kuin meillä ennen, että akka makaa selällään ja valittaa kaikesta, ei oikeastaan muutoin osallistu. Miehen vikaa aina, onhan nainen se prinsessa joka pitää hurmata jako ainoa kerta uudelleen. Ja naisen tehtävä on maata paikoillaan.?

"Väärin nuoltu"

[/quote]

Luulenpa, että monen lahnan kotoa löytyy itsekäs minuuttimuna. Jos sille antaa suuseksiä tai muuta esikiihoitusta, se akti onkin sitten siinä. Tai jos panon aikana erehtyy yhtään liikahtamaan, äijä laukeaa, örähtää ja alkaa kuorsata. 

Näinkö se meni teilläkin? Epäilen, että juurikin näin. En oikeastaan keksi yhtään muuta syytä sille, että nainen leikkii kuollutta rakastelun aikana.

Vierailija
2/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä (nainen) sytyn hitaammin ja en saa niin helposti orkkua niin seksissä mennään yl. minun tahtia. Ja minä päätän koska mies "pääsee sisään" ja minua ei kyllä tulla kuivilteen törkkimään ja PISTE!

En ole mikään "aina valmis" runkkureikä.

Onneksi mies kiihottuu juurikin minun nautinnostani ja orkusta niin ei ole tuollaisia ongelmia että mies vain tyhjäisi pussit minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeellä on muna ja kana sekaisin. Et sä siedä miestäsi sitä varten kun sussa on itsessäsi vikaa, vaan sussa on vikaa, koska siedät mieheltä sietämätöntä käytöstä. Olet opettanut toisen ihan turhaan moukaksi, jos se kerran alun perin olisi jotain osannutkin.

Vierailija
4/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:49"]

Voin ymmärtää AP:ta. :/ Mulla toimisi esileikkinä kullin imeminen, se kun saa toisen nauttimaan kiihottaa ihan hirmuisesti! Mutta se kun mies haluaakin vaan loppuun asti suihinoton... ei nussia kiimaista, märkää ja halukasta pillua. :S Se tunne on aivan kamala fyysisesti ja henkisesti kun on perkeleen kiimanen ja ei mies suostu omaa oloani helpottamaan - kuolen aina sisältä kun näin käy. Apuja?

[/quote]

Tietäähän mies tämän mitä kirjoitit? 

Vierailija
5/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:42"]

Aapeellä on muna ja kana sekaisin. Et sä siedä miestäsi sitä varten kun sussa on itsessäsi vikaa, vaan sussa on vikaa, koska siedät mieheltä sietämätöntä käytöstä. Olet opettanut toisen ihan turhaan moukaksi, jos se kerran alun perin olisi jotain osannutkin.

[/quote]

Opettanut moukaksi, joopa joo taas.

Vierailija
6/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huono puoli tossa on, että tilanteen pitkittyessä naiselta alkaa halut mennä silloinkin kos mies panostaisi. Jos mies kohtelee kuin esinettä panopuuna, se naisen halukkuus häviää. Katkaskaa kierre. Opettele sanomaan mitä haluat sängyssä.

Vierailija
7/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 17-22-vuotiaana en uskaltanut oikeesti puhua miehilleni seksistä tai siitä miten haluan itseäni kosketettavan tai mistä muusta tykkään. En tuolloin kylläkään kysynyt miehiltäkään, että onko jotain mistä tykkää erityisesti tms..

Nykyään olen oppinut ettei se mun orgasmi tule ellei miestä ihan kirjaimellisestikin kädestä pitäen opeta mihin koskettaa ja millä "teholla" :D. Jokainen nainen on varmasti erilainen niinkuin ovat mehetkin. Joku tulee ratsastaen ja joku pelkästään esileikeillä vaikka räpläillen ja kolmas suuseksissä. Eihän noita voi tietää ellei uskalla puhua - ja jos ei uskalla puhua asioista ihan pakon edessä jopa ns. rautalangasta vääntäen niin uskon, että ihminen ei itse ole sinut halujensa kanssa tai on valinnut aivan väärän seksikumppanin.

Ja tuo, että sanoo miehelle ennen seksiä, että "ei vielä, en ole vielä valmis" niin eihän tuo kaada tunnelmaa. Kun sen sanoo vihjailevalla äänensävyllä ja lisää vähän kehuja miten joku mitä mies tekee tuntuu hyvältä niin eihän tuo mitenkään pilaa tunnelmaa. Luo vielä enemmän hyvänlaista jännitettä ja kun sitten olet valmis niin onhan se seksikin sitten helkkarin paljon parempaa - molemmille!

Kyllä ne miehet oman kokemuksen perusteella ovat siellä sängyssäkin saalistajia :D. Tai no, vaihtelu virkistää.. Mutta lähinnä tarkoitan, että samanlailla kun mies joskus vikitteli ja yritti hurmata sinut niille ekoille treffeille niin samanlaisia viboja tulee varmasti siitä, kun tietää ettei noin vaan saa seksiä. en puhu pihtaamisesta, mutta just, että täytyy vähän vikitellä ja hurmata, että saa oman naisensa haarat auki. Ja kyllähän se ego saa kunnon buustin kun saa annettua naiselleen kunnon orgasmin. Ja vielä viimeisenä tähän..Kyllä se mies tajuaa, etä parempaakin seksiä voisi olla.. Ihmiset usein vaan menee helpoimman kautta, siksi tässä nyt se mies sattuu olemaan "syyllisenä". Opetelkaa ihmiset puhumaan, ei kaikki ole niin haudanvakavaa.

Btw, nykyisen ja itseasiassa edellisenkin miehen sain suhteen alussa ihan oikeasti opettaa kädestä pitäen mihin koskea ja miten kovaa. Ei muuta kun esileikin (huom! LEIKIN) aikana otat miehen käden omaan käteesi ja siitä vaan masturboimaan :D. ..Monesti miehet ei oikeen tajua kuinka tärkeää on esim. se, että kun hieroo sitä klittaa, niin todella tärkeää on, että ne sormet ovat kosteat..ja mistä sitä kosteutta saa..hmm :D..niin lähellä mutta niin kaukana. Siitä jännä juttu, että pitäähän heidänkin muna olla "kosteutettu" että voi kunnolla nauttia pitkän linjan käsihoidoista tai suihinotosta..puhumattakaan yhdynnästä..

Anteeksi, liian pitkä teksti, mutta menköön..

Vierailija
8/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei ainakaan mies edes tutustuessakaan mitenkään koittanut saalistaa. Olis varmaan mennyt seuraavan naisen luo, jos ois tarvinnut. Tämä siis viestiin 37.

Vierailija
9/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä välttämättä olis valmis myöhemminkään, vaikka miten vihjaillen sanoisin, etten ole vielä valmis. Ei mua kiinnosta opettaa miehelle, miten kiihottunut sen tulee minusta olla - jos ei oo mitään, mikä häntä kiihottaa, niin taidan tosiaan olla väärän miehen kanssa. Tämä niinikään 37 viestiin.

Vierailija
10/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun jutella näistä asioista jonkun ihan muun kuin miehen itsensä kanssa? Näin herkkänä naisenakin, pelottaisi mennä noin vaikeaselkoisen naisen kanssa sänkyyn. Olisiko terapeutista enemmän apua tässä kohtaa?

Vierailija
11/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa liukkaria

Vierailija
12/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sanomaan kesken seksin "hohhoijaa" "tuuks sä jo kohta?" "meneekö vielä kauan?" "olis parempaakin tekemistä" "mitähän ostaisi kaupasta huomenna?" ja katso rannekelloa vähän väliä sekä lähettele tekstareita.

Vierailija
13/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan ankean kuuloista touhua.

Vierailija
14/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se liukkari auta kiihottumaan? Miehen pitäs nyt tajuta vähän satsata esileikkiin olis vaarmaan miehenkin etu.

Vierailija
15/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä takia sä annat sen panna, jos et oikeasti halua? Pitäisikö sen osata lukea ajatuksia? Sano "Ei vielä, en ole valmis". Menisikö sellainen perille?

Vierailija
16/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista. Ainoa vaan, että en ole saanut koskaan edes orgasmia. Mies ei nauti minun lämmittelystäni. Tavallaan mä sen tajuan, olishan se ihanaa itsekin vain tuosta noin vain kiihottua, en minäkään mielelläni ole näin epäkiinnostunut seksistä. Tykkäisin saada sellaisen moodin, että nyt pannaan, mutta sellaista tapahtuu aniharvoin. 

Miksi miestä ei häiritse se, että vain hän saa? En tiedä. Kunhan valitan, tuskin asiaan koskaan mitään ratkaisua tuleekaan.

Vierailija
17/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:52"]

Ja minkä takia sä annat sen panna, jos et oikeasti halua? Pitäisikö sen osata lukea ajatuksia? Sano "Ei vielä, en ole valmis". Menisikö sellainen perille?

[/quote]

Mä ainakin pelkään, että pilaisin sillä sitten miehen tunnelman -> vielä epätodennäköisempää saada harrastettua sitten yhdessä seksiä.

Vierailija
18/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:47"]

Ostakaa liukkaria

[/quote]

:D

Vaihtoehtoisesti JSS ja tuu mun luo.

Vierailija
19/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:47"]

Ostakaa liukkaria

[/quote]

Ei se liukkari tee naisesta kiihottunutta,meillä mies juurikin yrittää korvata esileikin lätkimällä liukkaria että saa työnnyttyä sisään,ei ehkä fyysisesti satu mutta ei nainen kyllä sellaisesta seksistä mitään irtikään saa,siis jos ei ole itse yhtään hommassa mukana vaan ainoastaan jonkinlainen lihaa ja verta oleva seksinukke.Ap teit ihan oikein kun avauduit,joillain miehillä on ihme ajatus,että seksi on hyvää kunhan vain saavat survottua munansa jonnekin.Itse naisena ainakin kestää jonkin aikaa ennen kuin olen "henkisesti" lämmennyt vaikka olisin märkä.

Vierailija
20/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös todella harvoin "nyt pannaan" ja että olisin valmiiksi kiihottunut. Tarvitsen sen ärsykkeen siihen. Mies varmaan kuvittelee, että naiset on samanlaisia kuin miehet, että kiihottuminen tapahtuu heti kun niin haluaa.

Kiihotun yleensä siinä aktin aikana, vaikka eihän sen niin kuuluisi olla. Olen erittäin herkkä saamaan orgasmin ja se varmaan on tähän johtanutkin, mies kuvittelee ettei tarvitse tehdä mitään kun "se saa jokatapauksessa"

Ärsyttää vain, että täytyy pahoittaa toisen mieli jotta tajuaa tämänkin asian. Outoa, että mies on nähnyt miten nautin kun on pienen vaivan nähnyt, miksei halua tätä joka kerta, kun itsekkin selvästi kiihottuneempi silloin. Pihtailuunko pitää alkaa, jotta mies näkee edes vähän vaivaa?

"ap"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi