Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi lihavat?

Vierailija
27.07.2015 |

Olen huomannut että on hyin paljon lihavia jotka ovat oikein tälläytyneitä, siis on ripsienpidennykset, tekokynnet, meikattu ja hiukset on laitettu kampaajalla (tosin näkyy paljon kouvolatukkaa ja mitä näitä nyt on). Siksi ihmettelen, että jos jaksaa laittautua niinkin paljon nii miksi ollaan niin lihavia? Luulisi että haluaisi sitten kokonaisvaltasesti näyttää hyvältä ja pitää huolta itsestä. Olen kaupan kassalla kesätöissä ja olen sen takia huomannut kyseisen asian yleisyyden. En oikeasti tarkoita tätä pahalla lihavia kohtaan vaan oikesti ihmettelen. Mun mielestä se on hienoa että joku jaksaa panostaa ulkonäköön ja laittautua mut miksei sit omalle painolle tehä mitään?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihmisen, joka hyllyi silminnähden vaatteiden läpi pelkästään kävelemällä kaupassa.

Vierailija
62/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:36"]

Lihavuus ei ole synti, mutta kateus on. Itse perushoikkana naisena kyllä sen huomaa, miten esim baarissa "lihavat" ovat kateellisia, vaikka en itseäni mitenkää suuremmin julki edes tuo. Jokainen laittautukoon kuten haluaa, kunhan ei ole hoikka,kaunis,isotissinen blondi

Saanen kysyä, millä tavalla tämä kateus sitten näkyy? Menee argumenttina vähän tasolle "Minusta ei pidetä, koska naiset pitävät minua uhkana...", vaikka oikeasti kyse olisi siitä, ettei kukaan viitsi niin ikävän ihmisen kanssa olla tekemisissä. :)

Olen kyllä ihan peruskohtelias ihminen, ja ystävällinen vaikka ei nyt tuosta viestistä varmaan sitä nää jos ei osaa lukea rivien välistä mitä tarkoitin... Siis joskus tuntuu että on suurempi synti olla hoikka,nätti ja omata ihan kivat kurvit, kuin olla lihava. Koko elämän ainakin ite joutunut jotenkin todistelemaan että oon ihan kiva,fiksu yms vaikka tykkään itteni nätiksi laittaakin. Ja pyöreämmät naiset, ei mieluusti kanssani esim baarissa tanssi. Että on ihan ok jos olen mukana esim baarissa seinäkukkasen roolissa, mutta jos vähänkään jotakin muuta niin kyllä se tunnelman muutoksen huomaa.

Olen huomannut saman! Sitten vihjaillaan jotenkin "kun sinulle on tuo ulkonäkö tärkeintä.. Onko sinulla muka aikaa edes tehdä muuta kuin tarkkailla painoasi.. No minä ainakin nautin elämästä.. Annatko sitten lapsille sellaisen mallin että laihuus on ihmisessä tärkeintä.." ja kaikki nämä päätelmät vain siitä että olen hoikka :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaaminen ja laittautuminen on lihavilta kielletty, Suomessa säästyy tosi paljon rahaa pelkästään ostamatta jääneistä meikeistä yms. Suomessahan KAIKKI ovat läskejä, niin miehet kuin naiset!

Vierailija
64/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän mitä ajat takaa.

En osaa pukea sanoiksi sen tarkemmin.

Se että lihava ihminen laittautuu on tietysti ihan samalla tavalla hienoa kuin ,että hoikka ihminen laittautuu. Olen itse hiukan pyöreä ja tykkään laittautua välillä.

Silti mietin miten paljon kivammalta vaatteet näyttäisi jos saisin sen 10 kg pois.

Se vain ei oo niin helppoa, joten teen mitä voin näyttääkseni mahdollisimman hyvältä.

Vierailija
65/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meikkaaminen ja laittautuminen on lihavilta kielletty, Suomessa säästyy tosi paljon rahaa pelkästään ostamatta jääneistä meikeistä yms. Suomessahan KAIKKI ovat läskejä, niin miehet kuin naiset!

Ole vaan läski ihan rauhassa, minä en ole :) t. Bmi 21

Vierailija
66/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He pynttäytyvät usein todella paljon. Hirveä vaiva, suorastaan narsistista. Jos normaalipainoinen pynttäytyisi samalla tavalla, hän olisi varmaan lähdössä jonnekin isoihin juhliin. Silti lihavan pynttäytyminen on täysin turhaa. He yrittävät latvasta puuhun, ja hoikan ei edes tarvitse pynttäytyä. Sen kun lähtee ulos.

Vierailija
67/67 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leuat kyllä vääristävät kasvoja todella pahasti. Leuat vievät suuren osan "kasvojen" pinta-alasta. Ei siinä näytä normaalilta. Samoin käveleminen on vaikeaa, kaikki hyllyy eikä pysty kävelemään normaalisti. Enkä usko, että rannalle voi kovin vapaasti mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi