Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen, MIKSI otat koiran?

Vierailija
27.07.2015 |

Mahdollisuutesi löytää sitoutumishaluinen mies vähenee noin 50%.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina kuvitellut, ettei ole olemassakaan miestä joka tykkäisi kissoista. Luulin kaikkien miesten vihaavan kissoja, koska ne nyt vaan on kissoja.
Vaan niinpä löysin yhden miehen jolla oli ennestään jo yksi kissa. Ja mun kanssa vuoden olleena tuli toinenkin kissa talouteemme. :)
Anteeksi, ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään, mutta haluaisin tietää onko olemassa muitakin miehiä jotka tykkäisi kissoista?

Vierailija
22/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja haluaisin koiran, mutta en ota sitä, koska koira joutuisi olemaan niin paljon yksin. Yhdeksän tuntia ja jopa enemmän on minusta liikaa. En ymmärrä, miten jotkut sinkut ottavat koiran ja pystyvät hyvällä omallatunnolla käymään vielä töiden lisäksi kaikissa iltamenoissa. Toki jotkut jo hyödyntävät päivähoitopalveluja, mutta aika harva kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on jo sanottu, mutta sanon kuitenkin

Minulla on aina ollut koiria. Miksi haluaisin miehen joka ei pidä koirista? Sellaiseen mieheen on parempi olla sitoutumatta, en haluaisi kotia jossa ei ole koiraa. 

Vierailija
24/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, löysin silti täydellisen miehen, vaikka olikin kolme koiraa. Hyvän miehen ominaisuus oli yhtälailla eläinrakkaus, koska minulla se kuuluu perheeseen. 

Vierailija
25/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:04"]

mä oon aina kuvitellut, ettei ole olemassakaan miestä joka tykkäisi kissoista. Luulin kaikkien miesten vihaavan kissoja, koska ne nyt vaan on kissoja. Vaan niinpä löysin yhden miehen jolla oli ennestään jo yksi kissa. Ja mun kanssa vuoden olleena tuli toinenkin kissa talouteemme. :) Anteeksi, ei liittynyt ketjun aiheeseen mitenkään, mutta haluaisin tietää onko olemassa muitakin miehiä jotka tykkäisi kissoista?

[/quote]

Onhan meitä. Minä suorastaan rakastan kissoja enkä pidä erityisemmin koirista. Työpaikaltanikin tiedän monta miestä, jotka ovat kissaihmisiä.

-m28

Vierailija
26/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas jotain idioottijuttuja ja sama asperger on tehnyt jo 40 aloitusta tästä aiheesta. Yleensä koiran ottaminen lisää todennäköisyyttä tavata mies.

Vierailija
27/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä edes haluaisin miehen, joka ei pidä koirista?

Vierailija
28/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mieskin pitää koirista. Lisäksi on se myös niinkin päin joskus, että sinkkumiehellä on koira ja nainen ei tule toimeen koirien kanssa.

Vierailija
29/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:23"]

Itse sinkkumiehenä, ja ajoittain koiran kanssa liikkuvana, haluaisin tietää miten näitä (usein äärimmäisen hyvännäköisiä) sinkkukoiranaisia olisi järkevää jututtaa?

Jos koirani haistelee heti toisen takapuolta, onko se sellaista josta voi heittää mukavaa läppää?

[/quote]

Tämä kiinnostaisi itseänikin.

Vierailija
30/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut koira. Olen nyt 30, eli sinkkunakin on välillä tullut oltua ja vielä kertaakaan ei ole tullut vastaan miestä, jolle koira olisi ollut joku ongelma. Yksi mies oli allerginen, mutta olisi ollut valmis menemään siedätyshoitoon, jotta saisin pitää koiran :D

Vierailija
31/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koiraa, mutta en siltikään ottaisi miestä joka ei eläimistä (myös koirista) pidä.

Vierailija
32/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D Minulla oli (ja on vieläkin) koira kun olin sinkku, eikä se koskaan estänyt yhtään mitään vaikka koira on lisäksi aika ongelmainen. Nyt löytyy mies joka rakastaa minua ja tuota koiraa. :)

Myöskin siskoni löysi hyvän miehen, vaikka hänellä on 3 koiraa ja yksi kissa.

Ihmiset jotka VIHAAVAT eläimiä eivät muutenkaan ole sellaisia joiden kanssa haluan olla missään tekemisissä, yleensä kun heillä on näet päässä vikaa.

Vierailija
33/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkumiehenä, ja ajoittain koiran kanssa liikkuvana, haluaisin tietää miten näitä (usein äärimmäisen hyvännäköisiä) sinkkukoiranaisia olisi järkevää jututtaa?

Jos koirani haistelee heti toisen takapuolta, onko se sellaista josta voi heittää mukavaa läppää?

[/quote]

Kyllä mun mielestä voi heittää läppää vaikka sitten tuosta. Tai ihan vain mene juttelemaan, voi vaikka kysellä aluksi koirasta ja siitä se juttu helposti lähtee kulkemaan muihinkin aiheisiin. Riippuu tietty ihmisestä miten tulee juttuun ja mikä olisi järkevin tapa aloittaa keskustelu, mutta kokeilemalla selviää.

Mitä tulee miehiin ja kissoihin, kyllä on monia miehiä jotka pitävät joko erityisesti kissoista tai sitten eläimistä ylipäätään, myös kissoista.

Vierailija
34/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:12"]

[/quote]

Kyllä mun mielestä voi heittää läppää vaikka sitten tuosta. Tai ihan vain mene juttelemaan, voi vaikka kysellä aluksi koirasta ja siitä se juttu helposti lähtee kulkemaan muihinkin aiheisiin. Riippuu tietty ihmisestä miten tulee juttuun ja mikä olisi järkevin tapa aloittaa keskustelu, mutta kokeilemalla selviää.

Mitä tulee miehiin ja kissoihin, kyllä on monia miehiä jotka pitävät joko erityisesti kissoista tai sitten eläimistä ylipäätään, myös kissoista.

[/quote]

Onko koiran kanssa kulkeva mies potentiaalinen kumppani vai saako koirasta lainkaan pluspisteitä?

Itselläni lähinnä ongelma, että ainoat jututtamani naiset koiran kanssa lenkkeillessä ovat yleensä naisten vanhempaa ikäluokkaa. Nuorten naisten kanssa keskusteluhetkiä ei kovin usein pääse syntymään.

Vierailija
35/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:56"]

Mahdollisuutesi löytää sitoutumishaluinen mies vähenee noin 50%.

[/quote]

Ja pointti oli?Kyllä mä ainakin olen niin eläinrakas,että jos olisin sinkku,haluaisin miehen joka myös tykkää lemmikeistä.Jos lemmikkini on miehelle turn off,hän ei ole minua varten.Yksinkertaista!

Vierailija
36/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan riippuu siitä, mikä mielestäsi on "mukavaa läppää". Jos ajattelit paukauttaa, että "haisteltaisko mekin tässä toistemme peräreikää", saattaa nainen kyllä ottaa hatkat ja äkkiä. Mutta jos sanot, että "koirilla on aika hauskaa tuollainen käytös, mitäs jos ihmisetkin aina tuolla tavoin tutustuisivat toisiinsa", niin se ei kuulosta lainkaan miltään raiskaajakandidaatin puheelta.

Vierailija
37/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä sellaista miestä edes haluaisi joka ei koirista pidä. Itselläni ei tällä hetkellä ole mutta tulee joskus olemaan.

Vierailija
38/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:27"]

[/quote]

Ihan riippuu siitä, mikä mielestäsi on "mukavaa läppää". Jos ajattelit paukauttaa, että "haisteltaisko mekin tässä toistemme peräreikää", saattaa nainen kyllä ottaa hatkat ja äkkiä. Mutta jos sanot, että "koirilla on aika hauskaa tuollainen käytös, mitäs jos ihmisetkin aina tuolla tavoin tutustuisivat toisiinsa", niin se ei kuulosta lainkaan miltään raiskaajakandidaatin puheelta.

[/quote]

Löysin ongelmani. Kuvittelin olevani humoristinen. Ilmeisesti näin ei ole.

Vierailija
39/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:12"]

[/quote]

[/quote]

Onko koiran kanssa kulkeva mies potentiaalinen kumppani vai saako koirasta lainkaan pluspisteitä?

Itselläni lähinnä ongelma, että ainoat jututtamani naiset koiran kanssa lenkkeillessä ovat yleensä naisten vanhempaa ikäluokkaa. Nuorten naisten kanssa keskusteluhetkiä ei kovin usein pääse syntymään.

[/quote]

Mulla ei ole koiraa ainakaan tällä hetkellä, mutta tykkään koirista ja kyllä koiranomistaja olisi potentiaalinen kumppani. Olisi se plussaa ainakin siinä mielessä, että tietäisin heti miehen pitävän eläimistä, mitään eläinvihaajaa en todellakaan katselisi.

Vierailija
40/59 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kieli on joillekin syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi