Kuinka nopeasti uusperheen yhteenmuutto?
Vinkkejä. Mulla lapset 5 ja 7 vuoroviikoin, miehellä 12 ja 18 samoin vuoroviikoin. Yhdessä oltu reilu puoli vuotta. Kaikki tuntuu oikealta.
Kommentit (68)
Heti kun miehes saa oleskeluluvan... ironiaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:58"]
Mies häviää, jos en halua muuttaa yhteen. Eksän yksi motto oli se, että hän todellakin haluaa asua omassa kodissaan, koska se tuo perusturvaa hänen paljon jo kokeneille lapsilleen. Se oli miehelle kynnyskysymys. Lasten kasvuun oli liian pitkä aika.
[/quote]
Luulisi jokaisen lapsia tekevän tietävän sen että lapsi ei ole itsenäinen aikuinen 2vuoden päästä. Miksi ihmeessä niitä täytyy tehdä jos omat asiat ja mukavuudet laitetaan lasten edelle??? Mä en vaan tajua teitä!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:59"]
No eikä puhkea. Minun lapsillani on erittäin turvattu elatus exmieheni puolesta aivan varmasti. Itselläni ei ole korkea palkka, mutta töitä riittää todellakin. Miehelläni on vakivirka ja hyvä palkka. Miehen lapsilla puolestaan erittäin hyvät lähtökohdat sekä isän että äidin puolelta taloudellisesti.
[/quote]
Lasten molemmat kodit, koulu, päivähoito, kaverit, harrastukset, yhteys isovanhempiin, muuhun sukuun, yms. pysyvät mahdollisemman muuttumattomia kun muutatte miehen luokse. Huomaa, että tulette taloudellisesti hyvin toimeen, akateemisilta onkin kautta aikojen puuttunut käytännönjärki.
Mitä sinä tälläistä kyselet, jos ei mikään kelpaa. Muuttakaa yhteen ja katsokaan kuinka teidän käy. Kokemuksia kuintekin hait vain mitä?!
Mies häviää, jos en halua muuttaa yhteen. Eksän yksi motto oli se, että hän todellakin haluaa asua omassa kodissaan, koska se tuo perusturvaa hänen paljon jo kokeneille lapsilleen. Se oli miehelle kynnyskysymys. Lasten kasvuun oli liian pitkä aika.
[/quote]
Oletko sinä oikeasti noin miehen kipeä?!
[/quote]
Ja kohta huomaat olevasi nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa.
Nosto. Muuttiko tämä unelmapari jo yhteen?
Mä en vaan tajua näitä uusperhekuvioita. Lapset kärsii aina. Kannattaa miettiä, kenen kanssa perheen perustaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:58"]Mies häviää, jos en halua muuttaa yhteen. Eksän yksi motto oli se, että hän todellakin haluaa asua omassa kodissaan, koska se tuo perusturvaa hänen paljon jo kokeneille lapsilleen. Se oli miehelle kynnyskysymys. Lasten kasvuun oli liian pitkä aika.
[/quote]
Et ole tosissasi? Ja sä oikeasti harkitset yhteenmuuttoa miehen kanssa jona KIRISTÄÄ SUA??!