Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok kutsua vain polttareihin?

Vierailija
18.07.2015 |

Mieheni kutsuttiin kuukausi sitten tuttavansa polttareihin, mutta kutsua häihin ei sitten tullutkaan. Onko tämä ihan yleinen tapa? Minusta vaikuttaa aika... oudolta? Polttareihin meni kuitenkin yli 100 euroa rahaa kultakin, ja (kaikki?) muut polttarivieraat kutsuttiin myös häihin. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa!

Vierailija
2/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta ok, polttareihin kutsutaan tavallisesti läheisimmät kaverit ja heidät kutsutaan myös häihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Melkeinpä lähettäisin hääparille kysymyksen aiheesta. Onko kutsu mahdollisesti kadonnut postissa tms?

Vierailija
4/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota oikein kehtaa kyselemään lähteä, vaikka toki tuo vaihtoehto kävi itsellänikin mielessä. Itse olen tavannut hääparin vain kerran. Mut joo, on siis teistä muistakin outoa. Ap

Vierailija
5/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bestman järjestää polttarit, hääpari järjestää häät. Kysessä on kaksi erillistä tapahtumaa, ja vastaavasti myöskin häissä on monia, jotka eivät saaneet kutsua polttareihin.

Minä ainakin olisin mielissäni kutsusta pelkkiin polttareihin. Paljon mukavampi tapahtuma kuin häät.

t. Mies

Vierailija
6/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:06"]

Eipä tuota oikein kehtaa kyselemään lähteä, vaikka toki tuo vaihtoehto kävi itsellänikin mielessä. Itse olen tavannut hääparin vain kerran. Mut joo, on siis teistä muistakin outoa. Ap

[/quote]Olisiko miehesi halunnut häihin?

Olisitko sinä halunnut aveciksi häihin joissa et oikeastaan edes tunne hääparia?

Onko miehesi lähinnä vain sulhasen tuttu?

Vierailija
7/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että sun miehen 100 euroa oli se pointti miksi häntä tarvittiin. Helvetin törkeää. Mä kyllä soittaisin ja haukkuisin paskaksi.

Vierailija
8/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt ihan helvetin outoa. Itse en menisi sellaisen tyypin polttareihin, jolta en tuossa tilanteessa voisi suoraan kysyä, että mitä pelleilyä tämä nyt on.

Vierailija
9/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:10"]

Musta tuntuu että sun miehen 100 euroa oli se pointti miksi häntä tarvittiin. Helvetin törkeää. Mä kyllä soittaisin ja haukkuisin paskaksi.

[/quote]Onneksi ei kutsuttu häihin, sinne olisi mennyt vähintään toinen satanen (eikä olisi riittänytkään kun pitää omat kampaajat ja vaatteet myös kustantaa).

Vierailija
10/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä asia oikeastaan ap:lle kuuluu, kun hän ei varsinaisesti tunne morsiusparia, eikä häntä ole kutsuttu mihinkään?

Mies on kutsuttu polttareihin, ja hän menee sinne jos haluaa. Vai aikooko hän nyt boikotoida niitä?

Vierailija
11/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:07"]

Minä ainakin olisin mielissäni kutsusta pelkkiin polttareihin. Paljon mukavampi tapahtuma kuin häät.

t. Mies

[/quote]Samaa mieltä, t. toinen mies

Vierailija
12/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:15"]

Mitä tämä asia oikeastaan ap:lle kuuluu, kun hän ei varsinaisesti tunne morsiusparia, eikä häntä ole kutsuttu mihinkään?

Mies on kutsuttu polttareihin, ja hän menee sinne jos haluaa. Vai aikooko hän nyt boikotoida niitä?

[/quote]

Minä ainakin ymmärsin aloitusviestistä, että ne polttarit oli jo. Eli mies on käyttänyt yli 100 euroa joihinkin ökypolttareihin eikä ole saanut edes kutsua häihin.

Aikamoisen juntti hääpari.

Vierailija
13/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Minä ainakin ymmärsin aloitusviestistä, että ne polttarit oli jo. Eli mies on käyttänyt yli 100 euroa joihinkin ökypolttareihin eikä ole saanut edes kutsua häihin.

Aikamoisen juntti hääpari.

[/quote]Onko mies nyt kovinkin pettynyt? 

Vierailija
14/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvien tapojen mukaista.

Vierailija
15/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miehen kutsui polttareihin? Oliko se sulhanen, bestman vai joku polttariporukasta? Voiko olla ettei kutsuja tiennyt keitä häihin on kutsuttu?

Vierailija
16/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pyytänyt hääparilta ettei häntä kutsuttaisi häihin, koska hän ei halua näyttäytyä julkisesti seurassasi?

(ja tietää että suuttuisit jos hän menisi häihin ilman sinua)

Vierailija
17/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:15"]Mitä tämä asia oikeastaan ap:lle kuuluu, kun hän ei varsinaisesti tunne morsiusparia, eikä häntä ole kutsuttu mihinkään?

[/quote]
Tässähän oli kyse, että ap uteli onko yleistä vaiko muidenkin mielestä outoa.

Vierailija
18/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että miehet kokee tämän vähän eri tavalla kuin naiset...

Vierailija
19/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:52"]

Mieheni kutsuttiin kuukausi sitten tuttavansa polttareihin, mutta kutsua häihin ei sitten tullutkaan. Onko tämä ihan yleinen tapa? Minusta vaikuttaa aika... oudolta? Polttareihin meni kuitenkin yli 100 euroa rahaa kultakin, ja (kaikki?) muut polttarivieraat kutsuttiin myös häihin. 

[/quote]

mut on ainakin 3 krt pyydetty polttareihin mutta ei häihin.

yhdet oli selkeä rahastus, pari pv ennen polttareita mutta 1 oli tosi ikävä. Minun entinen, hyvin hyvin läheinen ystäväni pyysi yhdessä kaasonsa kanssa, jonka myös tunsin, auttamaan polttareissa koska kaaso ei kerkeä, eikä oikeastaan osaakaan.

perustumme oman fb ryhmän ja kun kutsut tuli, tajusin että jopa vanha opiskelijakaveri vuosien takas, jonka kanssa ei suoranaisesti olla oltu missään tekemisissä opiskeluiden jälkeen oli kutsuttu mutta mua ei.

kun morsiamelta tätä suoraan kysyin, selitys oli kun me nähdään muutenkin.

kerroin polttariporukalle en saanut kutsua, joten mun osalta juhlien suunnittelu jää tähän. Olin morsiamen elämässä ollut toistakymmentä vuotta, eli tunsin kaikki ryhmästä hen koht,

polttareissa oli morsian valittanut kun olin kaason jättänyt pulaan ja en viitsinyt osallistua. Muut olivat minua puolustellut.

eipä ole hirveesti nähty morsiamen eikä kaason kanssa sen jälkeen,

nyt kesälomalla löysin laatikon, joka oli täynnä isoja pampuloita, jotka olin tehnyt häihin koristeiksi . Morsian oli niitä toivonut ja mulla löytyi tylliä. No, myin kirpparilla ne ja sain nekin pois elämästäni,

Vierailija
20/24 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaavat olla röyhkeitä. Tuli huono olo sun puolesta. No ainakin näit ystäväsi oikean olemuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä