Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuudes aisti-leffasta kysymys!

Vierailija
27.07.2015 |

En ole koskaan nähnyt sitä ihan alusta. Miten se Bruce Willis päätyy pojan psykologiksi? Kun kerran se mutsi eikä muut pysty Brucea näkemään. Ja kuka Brucen ampui? Ja tajusko poika missään vaiheessa, että se psykologi oli oikeesti kuollut?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:51"]

Entäs The Happening? Kaikki vihaavat sitä mutta minä tykkään salaa. Mitäs mieltä muut?

[/quote]

Mä tykkäsin myös, ja ihan avoimesti. Tykkään kaikista tuollaisista oudoista jutuista. Mua ei niin haittaa edes kökkö näytteleminen, huonot erikoistehosteet tms jos tykkään juonesta ja ideasta. 

Vierailija
22/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:54"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:33"]Tiesikö teistä moni, että Bruce oli kuollut ja että poika tiesi sen, siis jo leffan alussa? Mun mielestä jotenkin koskettavaa oli se, että se tyttö antoi pojalle sen videokasetin ja tytön isä näki siitä kuinka se äiti myrkytti tytön. Mutta miten se tyttö sai tietää kuolleensa äitinsä takia? [/quote] Epäili varmaan kun laittoi kameran kirjanhyllyyn. Arvailua vain... [/quote] Itse näki sen siltä videolta kun katsoi filmaamaansa nukketeatteria. En tiedä sitten miksi ei kertonut isälleen.  [/quote] Ei varmaan eläessään tajunnut sitä äidin tekoa. Sitten kuoleman jälkeen hokaa asian.

[/quote]

Ja halusi estää siskonsa kuoleman, sehän jo köhi siinä keinussa ja eikö hautajaisvieraatkin puhuneet että sekin sairastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno leffa. 

Vierailija
24/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista unihiekkaa koko leffa. Näillä näytöillä M. Night Shyamalan voisi etsiä uuden duunin.

Vierailija
25/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:07"]

Tässä elokuvassa on yksi koskettavimmista kohtauksista ikinä on kun psykologi hyvästelee vaimonsa. Itken siinä aina. Samoin se, kun poika kertoo äidilleen siitä, että mummi oli katsomassa sen esitystä. :((((

[/quote]

Joo mäkin itkin näissä eilen! 

[/quote] Samoin, itsekin olin tippa linssissä, koskettava leffa. Mies alkoi tylsistyneenä räpläämään kännyään tuossa onnettomuuskohtauksessa, kun leffaa katsoimme :)

Vierailija
26/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä niiden talossa oli tapahtunut paljon pahaa, oli se kotirouva 50-60-luvulta tappanut itsensä ja 70-luvun poika ampunut itseään (vahingossa?) päähän. Ja mikähän siellä Malcolmin talon viinikellarissa asusti, kun siinä alussa se vaimo säikky siellä jotain. 

Vierailija
27/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikoinaan katsoin ihan ekaa kertaa tämän elokuvan, niin en tajunnu ollenkaan että se psykologi (Bruce) on kuollu ja ihmettelin koko elokuvan ajan et miks esim. se sen vaimo ei puhu sille mitään jne. Olin ihan pihalla ku lumiukko. Oon sen jälkeen nähny tän noin 5 kertaa ja vasta EILEN TAJUSIN MISTÄ SIINÄ OLI KYSE KUN TULI TELKUSTA JA KATOIN SEN :D Kuus kertaa siis piti tääkin nähdä et ymmärsin täysin koko jutun juonen.

Vierailija
28/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:27"]

Muistan kun aikoinaan katsoin ihan ekaa kertaa tämän elokuvan, niin en tajunnu ollenkaan että se psykologi (Bruce) on kuollu ja ihmettelin koko elokuvan ajan et miks esim. se sen vaimo ei puhu sille mitään jne. Olin ihan pihalla ku lumiukko. Oon sen jälkeen nähny tän noin 5 kertaa ja vasta EILEN TAJUSIN MISTÄ SIINÄ OLI KYSE KUN TULI TELKUSTA JA KATOIN SEN :D Kuus kertaa siis piti tääkin nähdä et ymmärsin täysin koko jutun juonen.

[/quote]

Siis miten et voinu tajuta sitä loppukohtausta jossa se mm.löytää sieltä selästään sen verisen läikän, ajattelit että se kesken kaiken vaan sai ison haavan selkään?  :D

Vierailija
29/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:27"]

[/quote]

Siis miten et voinu tajuta sitä loppukohtausta jossa se mm.löytää sieltä selästään sen verisen läikän, ajattelit että se kesken kaiken vaan sai ison haavan selkään?  :D

[/quote]

Jaa a, en tiedä :D En vaan ennen oo tajunnu tota, vasta kun nyt eilen. Varmaan sekin vähän vaikuttaa kun en oo jaksanu loppua kohden enään keskittyä koko elokuvaan ja sitten se on jääny hieman ymmärtämättä.

Vierailija
30/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elokuvassa on yksi koskettavimmista kohtauksista ikinä on kun psykologi hyvästelee vaimonsa. Itken siinä aina. Samoin se, kun poika kertoo äidilleen siitä, että mummi oli katsomassa sen esitystä. :((((

Vierailija
31/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:07"]

[/quote]

Joo mäkin itkin näissä eilen! 

Vierailija
32/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:59"]

Kiitos! Mistä poika tietää, että se on kuollut? Eihän sitä mitenkään selvästi voi tuoda esiin ettei katsoja sitä tajua.

[/quote]

I see dead people

[/quote]

Heh, kyllähän poika näki myös eläviä eiks niin?

Vierailija
33/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:59"]

Kiitos! Mistä poika tietää, että se on kuollut? Eihän sitä mitenkään selvästi voi tuoda esiin ettei katsoja sitä tajua.

[/quote]

I see dead people

[/quote]

Heh, kyllähän poika näki myös eläviä eiks niin?

[/quote] Hyvä kysymys.

Vierailija
34/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikissa Shyamalanin leffoissa joku yllättävä juonenkäänne?

Vierailija
35/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö teistä moni, että Bruce oli kuollut ja että poika tiesi sen, siis jo leffan alussa?
Mun mielestä jotenkin koskettavaa oli se, että se tyttö antoi pojalle sen videokasetin ja tytön isä näki siitä kuinka se äiti myrkytti tytön. Mutta miten se tyttö sai tietää kuolleensa äitinsä takia?

Vierailija
36/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloota!

Vierailija
37/37 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:33"]Tiesikö teistä moni, että Bruce oli kuollut ja että poika tiesi sen, siis jo leffan alussa?
Mun mielestä jotenkin koskettavaa oli se, että se tyttö antoi pojalle sen videokasetin ja tytön isä näki siitä kuinka se äiti myrkytti tytön. Mutta miten se tyttö sai tietää kuolleensa äitinsä takia?
[/quote]
Epäili varmaan kun laittoi kameran kirjanhyllyyn. Arvailua vain...