Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö tällaista käytöstä perheeltäsi ruoka-aikoihin liittyen?

Vierailija
27.07.2015 |

Kun ruoka on valmista ja huudan perheeen syömään, melkein kaikilla on olevinaan jotain kesken tai he kuvittelevat ehtivänsä sen veilä tehdä. Näiden "ihan kohta" vastausten lopputuloksena porukka valuu sitten pöytään omia aikojaan 10-15 minuuttia kutsun jälkeen, jolloin itse olen jo melkein syönyt.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

me syödään yhdessä. Kun joku käyttää aikaa ja vaivaa sen ruuan laittamiseeen, niin muut tulee pöytään heti kun pyydetään. Ja jos son joku este, niin se sanotaan etukäteen, jotta ruuanlaittaja voi ajoittaa ruuan sopivaan aikaan. Meillä kaikki kokkaa, toki me vanhemmat enemmän.

Vierailija
22/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Jos ei valmiiksi tehty ruoka kelpaa silloin, kun se on tarjolla, niin olkoon sitten syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menis läpi täällä. Rupea sanomaan niille, että tulevat syömään sen kymmenen minuuttia etukäteen. Pitää olla oikeus lopetella kesken olevat hommat, eikä niille ap:n toiminnalla selvästi jää riittävää lopettamisaikaa. Hyppääkö ap itse heti, kun joku sanoo, vai tekeekö kesken olevan hommansa ensin sopivaan pisteeseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi