Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feissarit häiritsevät työmatkaani

Vierailija
02.08.2015 |

Arvon feissarit! Kun olen kiireisen näköisenä menossa töihin, en halua, että te hyppäätte nenäni eteen tai jopa otatte pari juoksuaskelta perääni. En jaksa joka päivä pysähtyä, ottaa tekohymyä naamalleni ja pahoitella, ettei minulla ole nyt aikaa nälkäänäkeville lapsille, koska minun (kuten monen muunkin) täytyy ehtiä tekemään niitä oikeitakin töitä. Eikä se edes teille kuulu. Pahinta on, että jotkut teistä jopa huutavat perääni, että olen ilkeä, koska olen hätäisesti sanonut, ettei minulle ole nyt aikaa.

Hankkikaa oikeita töitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähdy koskaan. Sanon kävellessäni "ei kiitos". Kukaan ei ole huudellut tylyyksiä perään ja jos huutaisi, olisin nopeasti yhteydessä feissarin edustamaan järjestöön.

Vierailija
2/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee pahimmillaan Helsingissä erityisesti Kampin ja rautatieaseman läheisyydessä. Mielestäni muutamassa vuodessa feissareiden käytös on saanut todella törkeitä mittasuhteita. Jollei asiaan puututa ajoissa, ei keskustassa voi enää liikkua ilman että joutuu jälleen kuukausilahjoittajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille voi sanoa että suksi vittuun. Se auttaa aina.

Vierailija
4/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon kaikille, että tuen jo teidän toimintaa, hymyilen nätisti ja kävelen eteenpäin.

Vierailija
5/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa myös, kun hyökkäävät aina lastenvaunuja työntäessä, kun ei ole niin helppo kiertää karkuun. Pahin jos lapsi nukkuu ja tulevat siihen huutelemaan niin, että varmasti herää. Osa ihan fiksuja, mutta useampi sellainen, että käytöstapoja ei ole lainkaan. Vastaan aina ei kiitos, sen pitäisi riittää. Perään huutelu ei ole missään oloissa hyväksyttävää.

Vierailija
6/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ärsyttäviä samoin kauppakeskuksissa, marketeissa ja asemilla olevat tuote-esittelijät, liittymäkauppiaat ja muut tyrkyttäjät.

Vierailija
7/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita katuhäiriköitä, ja sama juttu kauppakeskuksissa, ihan yhtä lailla siellä. Mä todella inhoan sitä häirintää ja ahdistelua, sillä sitä se jo on. Ala-arvoista. On ihan älytöntä joutua yhden päivän nimissä sanomaan parhaimmillaan melkein kymmenelle bimbolle ei kiitos, sikamaisimmat tulevat jopa koskemaan hihaan tmv. Vaikka katson toiseen suuntaan, siis oikein tarkoituksella tai keskustelen parhaillaan jonkun kanssa kävellessäni, tai teen ihan selkeän väistöliikkeen jo kaukaa, niin silti tullaan sössöttämään.

Häiritköön sellaisia, jotka eivät heitä väistä ja vältä, sellaisia jotka katsovat uteliaasti kohti ja hidastavat vauhtia, silloin voisi vähän vähemmänkin välkky tajuta että on ok lähestyä. Nämä eivät tajua tai viitsi lukea kehonkieltä, vaan ahdistelevat. Mullekin huusi kerran joku helvetin bimbo jopa perään ei niin kivasti, kun kävelin vain reippaasti ohi enkä sanonut kuin kuivasti ei, enkä siis sadatta kertaa alkanut tekohymyilemään hänelle koska evvk täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän