Mitä hakee ihminen joka sanoo hakevansa vain seksiä, mutta sitten se ei hänelle kuitenkaan riitä?
Oletko sinä sellainen, mitä haet suhteelta?
Jos hakee vain seksiä ja sellaista että tavataan vaan seksin merkeissä, mutta sitten sanotaan että halutaan kuitenkin jotain enemmän.
Ja siis ihan tiedoksi että päätin itse suhteen kun alkoi näyttää niin sekavalta. Mutta olen huomannut että tällaisia ihmsiä on paljon ja ilmeisesti he jotenkin kuvttelevat ettei kukaan huomaa tätä ristiriitaisuutta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sanon haluavani vain seksiä, koska jos ilmoitan haluavani parisuhteen, niin ketään ei kiinnosta. Seksi toimii ns. sisäänheittohoukuttimena parisuhteeseen. Sitä miehet kuitenkin ensisijaisesti haluavat.
Kuinka kauan nämä suhteet on kestäneet?
Oisko joillain että haluavat sen suhteen, mutta eivät alussa halua luvata mitään. On helpompi kiemurrella ulos pelkästä seksisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon haluavani vain seksiä, koska jos ilmoitan haluavani parisuhteen, niin ketään ei kiinnosta. Seksi toimii ns. sisäänheittohoukuttimena parisuhteeseen. Sitä miehet kuitenkin ensisijaisesti haluavat.
Kuinka kauan nämä suhteet on kestäneet?
Olen eri mutta olen myöskin sattuneesta syystä kokeillut tätä vimeisen parin kuukauden aikana.
Miehet ovat olleet hyvin kiinnostuneita, olemme puhuneet todella syvällisiä, he ovat kyselleet kaikenlaista joka ei millään liity seksiin. Minun arvoista, harrastuksista, menneisyydestä, olemme analysoineet psykologisia aiheita jne.
Itse en lopultakaan hakenut tai voi nyt mitään vakavaa, joten kaikki muut paitsi yhden suhdeen päätin ja ne päättyivät ihan nätisti. Mutta olisi niistä kyllä voinut tullakin jotain! Kaikki miehet jotka halusin, olisin ns. saanut.
No yksi suhde ei päättynyt niin nätisti ja vähän rikoinkin itseni. Mutta sanoisin että hyvä taktiikka :D
Vähän samansuuntainen ongelma: Mikä on vialla ihmisessä, joka etsii kaveria/ystävää, mutta hetken päästä paljastuukin romanttiset/ seksuaaliset toiveet?
Kokenut liian monta kertaa kirjoitti:
Vähän samansuuntainen ongelma: Mikä on vialla ihmisessä, joka etsii kaveria/ystävää, mutta hetken päästä paljastuukin romanttiset/ seksuaaliset toiveet?
Kai se on vähän sama asia kun tämä alkuperäinen ongelma.
Tällaisten naisten takia mies voi haluta siirtyä kylpyläseuralaisiin. Kerran kuussa yksi maaginen yö Serbiassa ja sit kotiin.
Eikä kukaan soittele perään.