Mikä vika 34v miehessä, joka ei ole ollut parisuhteessa?
Tutustuin firman kesäjuhlissa työkaveriin, jota olen silmäillyt nyt tämän heinäkuun ajan mitä olen ollut samaan aikaan töissä. Ei päälisin puolin mitään huomattavaa vikaa. Hauska, mukava, komea ja vartalo jumalaisen ihana :) . Aluksi oli hieman hiljainen ja hieman varautuneen oloinen kun jututin, mutta pienen jutustelun jälkeen juttu alkoi luistaa. Ei käytä alkoholia.
Jäi vaivaamaan, että miksi tälläinen mies on yksin?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:39"]
Siis onko ollut aina ilman parisuhdetta vai juuri nyt?
Voihan olla, että mies ei kaipaa naista elämäänsä. Siis seurustelua. Eihän se mikään pakollinen asia ole ja moni mies olisi varmasti onnellisempi sinkkuna.
On ollut koko elämänsä sinkku. En hänen muista naissuhteistaan tiedä, ei niistä maininnut.
- ap
[/quote]
Itse tuon ikäisenä en vaan kerta kaikkiaan tiennyt miten seurustelu tai parisuhde aloitetaan. Jos ei teini-iässä oikein ole ollut kavereita tai ei ole päässyt niiden kanssa mihinkään eikä käytä alkoholia = ei käy baareissa = ei päädy koskaan jatkoille, niin parisuhteen aloituskuviot voi olla täysin musta laatikko.
Avaaja kuullostaa aika aloitekykyiseltä ja reippaalta ja rohkealta tyypiltä, ja nyt voisi olla loistava mahdollisuus saada todella mahtava mies mutta vaatii aloitteen ottamista omiin käsiin. Eikä tuossa nyt ole varmaan mitään erityisesti häviämässä vaikka sitten paljastuisi joku muu syy.
Ujo, homo, ei toistaiseksi kiinnostunut vakavammasta..? Eli ei välttämättä mitään "vikaa", toki vika merkitsee ihmisille aika erilaisia asioita, niin kuin tällä palstalla hyvin selvästi huomaa.
Homma sai jatkoa :) . Tein tikusta asiaa jä kävin kyselemässä tuntilapuista vaikka niissä ollut mitään vikaa ja Pyysin hänen puh. numeroa. Oli hämmästynyt, että mihin sitä tarviin, onhan se niissä henkilötiedoissa. Pyysin että saisinko sen henkilökohtaista käyttö varten. Ihana kun hän lehahti ihan punaiseksi :) . Siinä hetken jutusteltiin ja olin kävelemässä pois päin, niin hän tuli perässäni ja kysyi että haluaisinko lähteä viikonloppuna yhteen tapahtumaan.... Olen aika onsku :)
- ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:11"]
Tutustuin firman kesäjuhlissa työkaveriin, jota olen silmäillyt nyt tämän heinäkuun ajan mitä olen ollut samaan aikaan töissä. Ei päälisin puolin mitään huomattavaa vikaa. Hauska, mukava, komea ja vartalo jumalaisen ihana :) . Aluksi oli hieman hiljainen ja hieman varautuneen oloinen kun jututin, mutta pienen jutustelun jälkeen juttu alkoi luistaa. Ei käytä alkoholia.
Jäi vaivaamaan, että miksi tälläinen mies on yksin?
[/quote]
Aha. Eli taas täytyy hakemalla hakea jotain VIKAA kun mies ei olekaan ollut mikään kukasta kukkaan hyppijä? Kas kun kaikki miehet eivät tyydy siihen ensimmäiseen vastaantulevaan naiseen. Onko se isokin vika?
Aloite on miehen tehtävä, eikä tämä mene jakeluun! Naisen ei tule alentua jahtaamaan miehiä. Ei jatkoon tuollaiset nössykät!
T: Naisellinen nainen
Huonot sosiaaliset taidot.