Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedinkö herneen nenään ihan turhasta - miehestä tietysti kysymys...

Vierailija
27.07.2015 |

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä reilut pari vuotta, emme asu yhdessä. Useimmiten olemme kuitenkin yhdessä jomman kumman luona, enimmäkseen niin, että silloin kun minä pääsen (lapseni ovat isällään), menen miehen luokse siksi aikaa. Joskus sitten taas, kun lapset ovat minulla, ei mieheni tule meille vaan on kotonaan.

Viime vkolla olin pari yötä miehen luona ja sitten lähdin kotiini... Mies ei tullut torstaina, ei perjantaina - meni kaverinsa kanssa matsiin, ei siinä mitään, lauantaina kun kysyin, olisiko tulossa, vastasi, että katsoo ensin urheilua, sitten menee saunaan ja sitten ei enää jaksa.

Ja kyllä, vedin herneen nenään siitä, että ei jaksa(!)... Välimatka sellasen 15 min, eikä meillä mitään megasuorituksia odoteta, olisin vaan halunnut miehen viereen ja lähelle. Mutta että ei jaksa... tulla mun luo, olla mun kanssa. Vapaapäivänä, kun ei omien sanojen mukaan ollut mitään muuta ohjelmaa. Eilinen oli sitten totaalihiljaisuus, ei viestejä, ei nähty... Ja sama jatkuu edelleen.

Jotta että, ylireagoinko? Ja tosiaan, teinejä ei olla =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kyllä kuulostat teiniltä.

Vierailija
22/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rehellisyydestä voi ottaa pulttia, jos ei jaksa niin ei jaksa. Jos mies on kohtelias niin ehdottaa toista päivää. Jos on väsynyt niin tulee kyllä kunhan ehtii ja jaksaa. Älä nipoile niin suhde toimii, ole parisuhteessa itsenäinen eikä ripustautuva. Mielenkiinto pysyy kun et pidä asioita itsestään selvinä. Muista tehdä asioita myös omien ystäviesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa, jos ei ikinä saa olla väsynyt...

Vierailija
24/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sun kannattaa ihan kysyä mieheltä että mikäs nyt oikein on.

Vaikka ärsyttää, aloita keskustelu pehmeästi tyyliin "oletko vihainen, olenko sanonut jotakin hölmöä?"

Ehkä saat joitakin vastauksia.
Käsittämättömän törkeää käytöstä mielestäni...

Mies 27v

Vierailija
25/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]

Käsittämättömän törkeää käytöstä mielestäni... Mies 27v

[/quote]No ei kai sentään? Eihän ap ole sentään tätä mieltä, että käsittämättömän törkeää?

Vierailija
26/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]Luulen, että sun kannattaa ihan kysyä mieheltä että mikäs nyt oikein on.

Vaikka ärsyttää, aloita keskustelu pehmeästi tyyliin "oletko vihainen, olenko sanonut jotakin hölmöä?"

Ehkä saat joitakin vastauksia.
Käsittämättömän törkeää käytöstä mielestäni...

Mies 27v
[/quote]

Mitäs tuossa nyt sitten on niin "käsittämättömän törkeää""? Ehkä vähän tylyä joo, ja inhottavaa sille joka haluaisi nähdä - mutta ei nyt mitää elämää suurempaa! Ps et sinäkään oikeasti ole mies...

Vierailija
27/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis toki ymmärrän että haluaa olla yksinkin, mut se että naiselleen töksäyttää vaan että "en jaksa"... Olis nyt jotakin siihen lisännyt.

19

Vierailija
28/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olisi mielestäni ollut mieheltä huomaavaista selventää halujaan paremmin. Että nyt olisi tällainen fiilis, sopisikos jos olen nyt itsekseen? Omaa rauhaa ja tilaa saa ottaa, mutta silloinkin voi ottaa viestinnässään toisen kivasti huomioon. 

Vierailija
29/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät ylianalysoi kaiken. Ai kun kamalaa, hellanlettas sentään. Että ei jaksanut? Jaxuhali!

Vierailija
30/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kummallista että väitetään toiseksi sukupuoleksi ilman syytä :0

Kai sitä nyt voi mieskin olla tyrmistynyt lajikumppaninsa käytöksestä? :D
Itellä kun ei ole tapana rakkaalle töksäytellä tylyjä vastauksia vaan perustella ym.

Musta "ei jaksa" voi käsittää nii monella tapaa että ymmärrän tän naisen hämmennyksen ja loukkaantumisen aika melko hyvin..

Se sama mies 27v ja 19

Vierailija
31/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kattoo suhdetta vähän pitemmälle, aina yhden yksittäisen tilanteen yli? Jos muuten on asiat hyvin niin yhdestä kuprusta ei kannata riihetä.

Meillä otin nokkiini kun ei löytynyt menolle tarkkaa kellonaikaa vaan jäi ilmaan. Ärsytti pirusti ja lähdin niskoja nakellen. Pari tuntia ja lepyin, mitä turhia. Soitin et mikä tilanne ja ääni oli sävyisä, juu, lähetään ihan kohta. Parempi sovussa niin riidelkää vasta kunnon aiheesta, ei pikkuasioista.

Vierailija
32/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olla jo vähän asiattomia kommentteja:(

Nyt hei please ystävällistä ajatusten jakoa:)

Vierailija
33/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tästä mitään elämää suurempaa numeroa aio tehdä eikä se nyt ollut mitenkään järkyttävän kamalaa käytöstä... Töykeää kyllä eikä tosiaan mitään mainintaa siitä, milloin sitten mahtaisi jaksaa nähdä.

No tänään mun lapset on isällään muutaman päivän, niin nyt sitten mietin, pyllähdänkö tänään töiden jälkeen miehen luokse vai odotanko, että hän sanoo asiasta jotain...

Joo, pienet on ongelmat, mutta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi