Miksi blondeja pidetään tyhminä?
Pidän etenkin pitkähiuksista plondeista ja punaisia hiuksia omaavista naisista. Blondit ovat mielestäni erittäin seksikkään näköisiä, tietyn väriset punahiuksiset ovat myös mieleeni. Mutta asiallisia vastauksia kaipaan otsikon mukaisesti.
Kommentit (19)
Koska plondit näyttävät seksikkäille
Niin, en tiedä, mutta ehkä ne on muut ominaisuudet, jotka ratkaisevat, kuka on miellyttävämpi kuin toinen. Voisiko olla jotakin samankaltaisuutta kuin itsessä on
Vaaleus liitetään alitajunnassa nuoruuteen, nuoruus = naiivi
Myöskin vaaleus liitetään estrogeenin runsauteen joka lisää naisellisia piirteitä.
Partiarkallisessa maailmassa naiseus on usein ajateltu heikkoutena, tyhmyytnä alemmuutena.
Ehkä noissa syitä?
Punahiuksisia pidetään taasen erittäin seksuaalisina sekä löyhämoraalisina
Pyöreähkö isorintainen huoliteltu blondi on myös Aaahhhhhhhhhhhhhhh.
Perustuu tilastolliseen harhaan. Osa kun on tekoblondeja ja ne on niitä tyhmiä.
Jaa a..Itse olen vaaleahiuksinen luonnostaan. Yleensä blondivitsejä heittelevät kouluttamattomat ihmiset, joiden elämässä nyt pyyhkii muutenkin niin huonosti että toisten "pilkkaaminen" mukamas korottaa jotenkin omaa älykkyyttä. Itse en "blondittelua" enää kovin paljon kuule, sillä olen jo 30-vuotias ja se ei ole enää kenenkään intressi pistää minua alas.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:39"]
Jaa a..Itse olen vaaleahiuksinen luonnostaan. Yleensä blondivitsejä heittelevät kouluttamattomat ihmiset, joiden elämässä nyt pyyhkii muutenkin niin huonosti että toisten "pilkkaaminen" mukamas korottaa jotenkin omaa älykkyyttä. Itse en "blondittelua" enää kovin paljon kuule, sillä olen jo 30-vuotias ja se ei ole enää kenenkään intressi pistää minua alas.
[/quote]
Kuitenkin tuli tarve puolustaa itseäsi...
Heh, oli sitten puolustelua tai ei niin tämä oli minun havainnoima fakta. Ei kukaan järkevä ihminen blondittele muita :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:30"]
Heh, oli sitten puolustelua tai ei niin tämä oli minun havainnoima fakta. Ei kukaan järkevä ihminen blondittele muita :D
Onneksi tällä palstalla kuitenkin plonditellaankin
Plondit on pimpoja ja siksi puoleensa vetäviä. Saman kaltaisia kuin naapurin typy
Öööö, en ymmärrä kysymystä.
t blondi
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:32"]
Öööö, en ymmärrä kysymystä.
t blondi
[/quote]
Älä heittäydy tyhmemmäksi kuin oletkaan poju.
Sitä on tutkiskeltu:
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:37"]
Ne on tyhmiä
[/quote]
Perustelut olisi paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:37"]
Ne on tyhmiä
[/quote]
Perustelut olisi paikallaan.
[/quote]
Heh, kommentin tajuamiseen meni näin pitkä aika. Vitsi, vitsi
Mitä jos brunette onkin vaalennettanut hiuksensa? Onko silloin oikein superblondi vai mikä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:19"]
Mitä jos brunette onkin vaalennettanut hiuksensa? Onko silloin oikein superblondi vai mikä?
[/quote]
No silloinhan hän on salaillut tyhmyyttään ja uskalataa olla vihdoin oma itsensä ja haluaa näyttää sen ulospäinkin
Plondit ovat vain niin ihania