Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta! Kannattaako Vaasaan lähteä shoppailemaan?

Vierailija
27.07.2015 |

Pitää ajaa noin parin tunnin matka, kannattaako?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat ketjuliikkeet siellä on kuin missä tahansa kauppakeskuksessa, ei juuri muuta. Ihan kiva merenrantakaupunki se kyllä on.

Vierailija
22/43 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata minä käyn mielelläni Seinäjoella. Seinäjoella on parempi valikoima ja halvemmat hinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:13"]

Hahhah mitä paskaa :D

[/quote]

Se on sitä joka sanoo, ja sitä näyttää tulevan pyllysi lisäksi suustakin.

Vierailija
24/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lähditkö vaasaan ja mitä löytyi?

Vierailija
25/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, keskusta pieni ja "ränsistynyt". Liikkeiden valikoima ja taso heikko. 

Vierailija
26/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:13"]

Vaasa on ihana merellinen kaupunki. Shoppailuista en tiedä, mutta kuulemma mamuja on todella paljon.

[/quote]

Oletko koskaan käynyt Vaasassa? Itse kävin siellä toukokuussa ja nimenomaan se mikä pisti silmään oli ettei yhtään mamua näkynyt koko reissun aikana juuri missään.

Vierailija
27/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Vaasasta. Ihana tori ja paljon kivoja liikkeitä. Kauniita rakennuksia. Oltiin siellä Power Cupin aikaan.

Vierailija
28/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin Keskiselle. Siellä on valikoima ihan sama kuin Vaasassa

Vierailija
29/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa kannattaa käydä kesällä ja nauttia meren läheisyydestä. Kauppahalli on kiva. Muutama tosi kiva ruokapaikkakin on. Strampenista on hieno näkymä merelle.

Vierailija
30/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Vaasassa ole se ihana liike Doppwoman?

Vierailija
31/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasalaiset ovat innostuneet kehumaan Vaasaa. Täytyy sanoa, että ihan normi nainen löytää Seinäjoelta paremmin vaatetta kuin Vaasasta. Hinnat ovat Seinäjoella jopa halvemmat kuin Vaasassa ja Seinäjoelta löytyy paremmat tarjoukset prikulleen samannimisistä liikkeistä kuin Vaasassa. Itse asun kaupunkien välimaastossa joten tulee käytyä molemmissa. 

Vierailija
32/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 jatkaa. Tietysti jos ihannoi ruotsalaisuutta niin sitten Vaasan muotiliikkeisiin :D Ovat muuten kalliitakin :D

Vierailija
33/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:17"]

Vaasalaiset ovat innostuneet kehumaan Vaasaa. Täytyy sanoa, että ihan normi nainen löytää Seinäjoelta paremmin vaatetta kuin Vaasasta. Hinnat ovat Seinäjoella jopa halvemmat kuin Vaasassa ja Seinäjoelta löytyy paremmat tarjoukset prikulleen samannimisistä liikkeistä kuin Vaasassa. Itse asun kaupunkien välimaastossa joten tulee käytyä molemmissa. 

[/quote]

Mikä se normi nainen [sic] sitten on? Tyylitajuton ja ylipainoinen eteläpohjalaisakka? Vaasassa on paljon sellaisia liikkeitä, joita ei todellakaan missään Seinäjoella ole. Hintakaan ei ole kaikille se ensisijainen kriteeri vaatteiden valinnassa.

Vierailija
34/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:12"]Eikös Vaasassa ole se ihana liike Doppwoman?
[/quote]
On. Muita hyviä on Aukia, Peak, Espirit, Vila, ShoePlaza, Seven Roses, Loftet, Sisustus Casa, Pulmapuoti, Jääskeläinen löytyy tietysti kaikki Pentikit, Marimekot, HM:t jne...

Vierailija
35/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse asun Oulussa, mutta käyn usein Vaasassa ja ostan sieltä lähes kaikki vaatteeni. Vaikka pitkälti samat liikkeet löytyvät Oulustakin, on vaatevalikoima enemmän minun näköiseni Vaasassa. Jännä juttu.

Vierailija
36/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:17"]Vaasalaiset ovat innostuneet kehumaan Vaasaa. Täytyy sanoa, että ihan normi nainen löytää Seinäjoelta paremmin vaatetta kuin Vaasasta. Hinnat ovat Seinäjoella jopa halvemmat kuin Vaasassa ja Seinäjoelta löytyy paremmat tarjoukset prikulleen samannimisistä liikkeistä kuin Vaasassa. Itse asun kaupunkien välimaastossa joten tulee käytyä molemmissa. 
[/quote]
Ketä kiinnostaa joku Seinäjoki. Ehkä Suomen rumin ja juntein kaupunki. Halpamarketteja täynnä koko keskusta.

Vierailija
37/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kaupat täällä tietysti on kun muuallakin. Puuttuu tietysti jotain esim mango ja stadium.

Vierailija
38/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa Kannattaa käydä tsekkaamassa myös Kenkäkauppa Anderssen&Kurki. Sieltä löytyy laatumerkkien kenkiä

Vierailija
39/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:26"]Samat kaupat täällä tietysti on kun muuallakin. Puuttuu tietysti jotain esim mango ja stadium.
[/quote]
Stadium tulee syksyllä

Vierailija
40/43 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:24"]Jaa-a. Itse asun Oulussa, mutta käyn usein Vaasassa ja ostan sieltä lähes kaikki vaatteeni. Vaikka pitkälti samat liikkeet löytyvät Oulustakin, on vaatevalikoima enemmän minun näköiseni Vaasassa. Jännä juttu.
[/quote]
Hyvä havainto. Itse huomannut, että vaikka samoja liikkeitä löytyy ympäri Suomea ja Eurooppaa niin saman ketjun liikkeissä on "erilaisia" vaatteita eri kaupungeissa. Toki samojakin on