Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko antaa lapsettomalle ystävälleni kuvia joissa hän on lastemme kanssa?

Vierailija
27.09.2006 |

Hän siis kärsii lapsettomuudestaan. En tiedä mikä olisi oikea toiminta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pystyy olemaan lastesi kanssa, eikäöhän pysty katsomaan kuvakin. Ja jos ei pysty, niin kuvat on helppo heittää pois tai laittaa laatikon pohjalle.

Vierailija
2/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan hänen näkemistään kovasti, mutta tiedän että hän vajoaa synkkyyteen kun on saanut olla lasten kanssa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä täältä kyselet? Kysy ystävältäsi suoraan. Sano, että tässä olisi tämmöisiä kuvia sinusta ja lapsistani, haluaisitko niitä jotain itsellesi? Kohteliaana ihmisenä hän ottaa ne vastaan, mutta voi sitten tietty heittää ne kotona vaikka pois jos ei halua niitä pitää.

Mä en muuten ymmärrä miksi lapsettomat niin ahdistuu muiden lapsista? Eihän ne heiltä ole pois.. =(

Vierailija
4/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asian itse kokeneena tiedän, että kateus ei kysy järkeä.

Niin kauan kun itsellä ei ollut lapsia toiveista ja yrityksistä huolimatta tunsi kateutta lapsellisia kohtaan. Vaikka olisivat muuten olleet hyviä ystäviä.

Lapsi on niin iso asia, että se voi alkaa hiertää välejä, jos niikseen tulee. Tietenkin riippuu siitä, miten kypsästi ja asiallisesti asianosaiset pystyvät asian käsittelemään.

Mutta vastaukseksi ap:lle: antaisin kuvat, useinhan sitä annetaan kuvia, joissa asianosainen esiintyy. Päättää sitten itse mitä kuvilla tekee.

Vierailija
5/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lueskelin jotain vanhaa Vauva-lehteä, jossa ex-lapseton nainen sanoi, että hänestä tuntui pahalta, kun häntä välteltiin lapsiin liittyvissä asioissa. Joku toinen ehkä tuntee toisin, mutta mistä sen tietää, ellei kysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi