Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta saa imuroida?

Vierailija
27.07.2015 |

Entä pestä pyykkiä tai tiskata? Mihin kellonaikaan arkiaamuna kehtaa siis möykätä kerrostalossa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:27"]

No seitsämältä loppuu hiljaisuus joten pesukone voi sivan hyvin jo lingota silloin. Imuroin itse milloin sattuu, ja asun kerrostalossa. No, meillä on hiljainen imuri. Lasinsirut imuroin vasta hiljattain puoli 3 yöllä kun kissa tiputti lasin pöydältä. Ei ole kukaan valittanut mistään ikinä.

[/quote]

Se, ettei kukaan ole valittanut, ei todellakaan tarkoita etteikö kukaan olisi kokenut yöllistä metelöintiäsi häiritsevänä.

Vierailija
2/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:27"]

No seitsämältä loppuu hiljaisuus joten pesukone voi sivan hyvin jo lingota silloin. Imuroin itse milloin sattuu, ja asun kerrostalossa. No, meillä on hiljainen imuri. Lasinsirut imuroin vasta hiljattain puoli 3 yöllä kun kissa tiputti lasin pöydältä. Ei ole kukaan valittanut mistään ikinä.

[/quote]

Se, ettei kukaan ole valittanut, ei todellakaan tarkoita etteikö kukaan olisi kokenut yöllistä metelöintiäsi häiritsevänä.
[/quote]
Imurointi oli poikkeus, pakon sanelema juttu.
Kello 7 pesukoneen linkoaminen ei ole yöllistä metelöintiä.
Hiljaisuus talossamme klo 23-07

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:01"]Mitä helkkaria kerrostaloasujat ovat noin hemmetin neuroottisia :D ihan puhdasta maalaisjärkeä saa käyttää -.-
[/quote]

Ps. Kt-asuja olen itsekin

Vierailija
4/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian monelta, jos minulta kysytään.

Vierailija
5/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneltä

Vierailija
6/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivalaistuneen vajaakin aikana.

Vierailija
7/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan imuroisi ennen klo 8 arkiaamuisin ja vklp klo 9. Tiskata kyllä voidin sitä ennen, sillä se tuskin ketään häiritsisi. Yleensähän hiljaisuus taitaa olla klo 23-7.

Vierailija
8/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa klo 7 alkaen voi alkaa noita möykkäävämpia hommia tehdä, mutta en käytännössä kerrostalossa asuessani imuroinut ennen kahdeksaa. Sen sijaan saatoin käydä suihkussa ja pakon edessä pyörittää pyykkikonetta myös iltayöstä tai ihan varhain aamulla. Tarkistin että se oli luvallista, kun vuorotyölaisen elämää elin.

Eikö teillä ole asunnoissa järjestyssääntöjä??

Vierailija
9/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:53"]Periaatteessa klo 7 alkaen voi alkaa noita möykkäävämpia hommia tehdä, mutta en käytännössä kerrostalossa asuessani imuroinut ennen kahdeksaa. Sen sijaan saatoin käydä suihkussa ja pakon edessä pyörittää pyykkikonetta myös iltayöstä tai ihan varhain aamulla. Tarkistin että se oli luvallista, kun vuorotyölaisen elämää elin.

Eikö teillä ole asunnoissa järjestyssääntöjä??
[/quote]

On tietenkin. Kysyinkin, että moneltako KEHTAA möykätä. En heti seitsämältä halua häiritä muita. Mutta olen pinna kireällä koko yön valvomisesta, ja mietin, mikä olisi sopivampi aika. Tekee mieli hoitaa edes rästiin jääneitä kotitöitä pois alta, kun ahdistaa niin paljon usean viikon unettomuusjakso. Haluan ottaa kuitenkin naapurit huomioon. -Ap

Vierailija
10/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arkihan nyt on. Moni lähtenyt jo töihin. Rupea hommiin vaan.

Vierailija
11/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria kerrostaloasujat ovat noin hemmetin neuroottisia :D ihan puhdasta maalaisjärkeä saa käyttää -.-

Vierailija
12/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin arkena 9 ja viikonloppuna 10

Vierailija
13/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan.

Vierailija
14/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Martoilta.

Vierailija
15/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seitsämältä loppuu hiljaisuus joten pesukone voi sivan hyvin jo lingota silloin.
Imuroin itse milloin sattuu, ja asun kerrostalossa. No, meillä on hiljainen imuri. Lasinsirut imuroin vasta hiljattain puoli 3 yöllä kun kissa tiputti lasin pöydältä.
Ei ole kukaan valittanut mistään ikinä.

Vierailija
16/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä rupean sitten nyt siivoamaan. Turha sitten valittaa, naapurin av-mammat! -Ap

Vierailija
17/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:25"]Mene nukkumaan.
[/quote]

Niinhän se vaan mennään, kun edes unilääkkeet eikä neuroleptit saa mua nukkumaan. Idiootti! Toivon että itse saat kokea millaista on vaikea unettomuus. -Ap

Vierailija
18/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ainakin saa imuroida. Varmaan monelta muultakin. Ei varmaan kaikilta kuitenkaan.

Vierailija
19/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:27"]No seitsämältä loppuu hiljaisuus joten pesukone voi sivan hyvin jo lingota silloin.
Imuroin itse milloin sattuu, ja asun kerrostalossa. No, meillä on hiljainen imuri. Lasinsirut imuroin vasta hiljattain puoli 3 yöllä kun kissa tiputti lasin pöydältä.
Ei ole kukaan valittanut mistään ikinä.
[/quote]
Alapeukuille:
Olisi varmaan pitänyt jättää sirpaleet kissan tallottavaksi.
Hohhoijaa.

Vierailija
20/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 08:25"]Mene nukkumaan.
[/quote]

Niinhän se vaan mennään, kun edes unilääkkeet eikä neuroleptit saa mua nukkumaan. Idiootti! Toivon että itse saat kokea millaista on vaikea unettomuus. -Ap
[/quote]
Näin ohiksena.. Mistäs tuon kirjoittajan olis pitäny sun uniongelmistas tietää? Kristallipallostako? Tollo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi