Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin unohtaa parisuhteen ja keskittyä omaan hyvinvointiini

Vierailija
27.07.2015 |

Eli mennä aikaisin nukkumaan heti kun ehdon lapsen nukahdettua, sillä jos valvon sitten vielä miehen kanssa, en saa millään nukuttua tarpeeksi kun minä olen kuitenkin aina se joka joutuu heräämään aikaisin myös ja yöllä jos tarve. Mies ei myöskään halua seksiä kun ehkä kerran viikossa korkeintaan vaikka valvoisinkin niin parempi mun pn vain pikaisesti runkata itsekseni ennen kuin alan nukkua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne saavani olla tarpeeksi oma itseni parisuhteessa myöskään. Silti olen miehelle ja lapsille tärkeä, vaikka en edes enää osallistu kotitöihin enkä mihinkään. Mä vaan oon. Kaipaisin omissa oloissani olemista joka helvetin päivä.  En kestä sitä, että meillä kotona on muitakin, jotka sotkee ja nykii mua hihasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:23"]

Mä en tunne saavani olla tarpeeksi oma itseni parisuhteessa myöskään. Silti olen miehelle ja lapsille tärkeä, vaikka en edes enää osallistu kotitöihin enkä mihinkään. Mä vaan oon. Kaipaisin omissa oloissani olemista joka helvetin päivä.  En kestä sitä, että meillä kotona on muitakin, jotka sotkee ja nykii mua hihasta. 

[/quote]

Mies vaan sanoo suunnilleen aha, tai mitä me keksittäis tohon sun ongelmaan, jos puhun siitä. Ei kuitenkaan tunne painetta keksiä mitään. Toivoo vaan, että olisin kotona hänen ja lasten vuoksi. En tiedä, mitä tehdä. Että vituttaa. Toki myös miehen ja lasten puolesta.

Vierailija
4/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää huolehtia itsestä. Sitten kun olet vähän jaksavaisempi, voit keskittyä myös parisuhteen hoitamiseen.

Vierailija
5/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:31"]

Kyllä se tietynläinen itsekkyys parisuhteessa on vain hyväksi.Tarkoitan tässä nyt parisuhteen kaikkia osa-alueita. Meiltä naisilta vaan joskus tuppaa unohtumaan omat iloa tuottavat asiat, kun taas miehet kyllä huolehtivat omasta hyvinvoinnistaan.

[/quote]

Ja sit siitä on tapana ollu syyttää miestä, kun on omat ilot unohtuneet. Ja saa sitänainenkin joskus miehelle vihjasta, et hieros vaikka hartioita tms.

Vierailija
6/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Mies vaan sanoo suunnilleen aha, tai mitä me keksittäis tohon sun ongelmaan, jos puhun siitä. Ei kuitenkaan tunne painetta keksiä mitään. Toivoo vaan, että olisin kotona hänen ja lasten vuoksi. En tiedä, mitä tehdä. Että vituttaa. Toki myös miehen ja lasten puolesta.

[/quote]

Sie oot masentunu, ihan selvät oireet. Käyhän psykologilla juttelemassa asioistas.

M39

Vierailija
7/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä juttu, kiva kun jaoit tämän meidän kanssamme.

Vierailija
8/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu päätynyt samaan ratkaisuun? Ap

Vierailija
9/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö aikuisuus vai oletko lapsellinen?

Vierailija
10/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 06:59"]Yllättikö aikuisuus vai oletko lapsellinen?
[/quote] varmaan sekä että. Ap

Vierailija
11/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä teen samoin. Kukaan täällä ei ole kiinnostunut minusta tai asioistani. Hoidan siis vast'edes kodin, lapset ja itseni omassa rytmissä. Harrastan mitä harrastan enkä tee siitä meteliä.

Vierailija
12/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en onneksi joudu sentään kotia yksin hoitamaan, mies siivoaa enemmän kuin minä. Jos joutuisin, eroaisin varmasti, sittenhän elämä olisi pelkää paskaa. Ap

Vierailija
13/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi edes olet parisuhteessa? Eikö olisi helpompaa olla sinkkuna?

Vierailija
14/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
15/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:12"]Niin, miksi edes olet parisuhteessa? Eikö olisi helpompaa olla sinkkuna?
[/quote] no olisihan se, mutta myöhästä rypistää kun on jo housussa. Ap

Vierailija
16/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tietynläinen itsekkyys parisuhteessa on vain hyväksi.Tarkoitan tässä nyt parisuhteen kaikkia osa-alueita. Meiltä naisilta vaan joskus tuppaa unohtumaan omat iloa tuottavat asiat, kun taas miehet kyllä huolehtivat omasta hyvinvoinnistaan.

Vierailija
17/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:31"]Kyllä se tietynläinen itsekkyys parisuhteessa on vain hyväksi.Tarkoitan tässä nyt parisuhteen kaikkia osa-alueita. Meiltä naisilta vaan joskus tuppaa unohtumaan omat iloa tuottavat asiat, kun taas miehet kyllä huolehtivat omasta hyvinvoinnistaan.
[/quote] niinpä, etenkin jos miehellä on mt- ongelmia. Vittu että vituttaa. Ap

Vierailija
18/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet katkera miehellesi kun sinä yksin joudut öisin nousemaan ja aamuisin myös.
Kyllä, juuri oikea ratkaisu on olla puhumatta töstä miehelle. Käännä selkäsi ja tee 'omat ratkaisusi'.

.....Phuuh. Oikeasti. Ennen parisuhteita täytyisi kyllä kansalaisvelvoitteisiin kuulua parisuhdekurssi.

Vierailija
19/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:34"]Kuulostaa siltä että olet katkera miehellesi kun sinä yksin joudut öisin nousemaan ja aamuisin myös.
Kyllä, juuri oikea ratkaisu on olla puhumatta töstä miehelle. Käännä selkäsi ja tee 'omat ratkaisusi'.

.....Phuuh. Oikeasti. Ennen parisuhteita täytyisi kyllä kansalaisvelvoitteisiin kuulua parisuhdekurssi.

[/quote] Kuule tota se meilöäkin oli pikkulapsiaikana. Hoidin kaikki heräilyt, neljään vuoteen en nukkunu kunnolla. Oli meinaa kuuppa sekasin. Todelkakin kävimme keskusteluita minunkin unentarpeestani, mutta se ei johtanut mihinkään. Jotkut miehet vaan on tollasia. T. 6

Vierailija
20/22 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:34"]Kuulostaa siltä että olet katkera miehellesi kun sinä yksin joudut öisin nousemaan ja aamuisin myös.

[/quote] Kuule tota se meilöäkin oli pikkulapsiaikana. Hoidin kaikki heräilyt, neljään vuoteen en nukkunu kunnolla. Oli meinaa kuuppa sekasin. Todelkakin kävimme keskusteluita minunkin unentarpeestani, mutta se ei johtanut mihinkään. Jotkut miehet vaan on tollasia. T. 6
[/quote]

On totta että jotkut miehet on 'vaan tollasia'.
Jokainen nainen sitten itse valitsee että haluaako olla moisen kanssa saati tehdä lapsia.
Kyllä ennen lapsiakin jo miehestä näkyy esim kyvyn keskustella tai ottaa vastuuta.