Mitä ajattelette naisesta jolla on hiustenpidennykset?
Jos pidennykset ovat kuitenkin luonnollisen näköiset, eikä niitä erota omista hiuksista? Onko tällainen ihminen aina pakosti edes hieman pinnallinen, vai miellättekö pidennykset samaan kategoriaan meikkauksen ja muun "tavallisen" ehostamisen kanssa?
Kommentit (50)
No kumpi on parempi: oma sormenpaksuinen hiirenhäntä vai luonnollisen näköiset, hyvinlaitetut pidennykset?
Onhan se vähän pinnallista, mutta onko pinnallisuus aina niin pahasta.
En ajattele yhtään mitään sellaisesta naisesta. Pitäisikö? Ihan sama minulle, ei muiden hiuspidennykset minua kiinnosta.
Ajattelen että onpa ulkonäkö hänelle tärkeä juttu, eli joo, että onpa pinnallinen. Mielestäni pidennykset eivät ole "normaalia ehostamista". En nyt sen ihmeemmin kuitenkaan jää asiaa pohtimaan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:28"]
[quote author="shatteredK" time="27.07.2015 klo 02:26"]En ajattele yhtään mitään sellaisesta naisesta. Pitäisikö? Ihan sama minulle, ei muiden hiuspidennykset minua kiinnosta. [/quote] Niin, vain lasten paneminen kiinnostaa.
[/quote]
Mihin perustat väitteesi?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:29"]
Ajattelen että onpa ulkonäkö hänelle tärkeä juttu, eli joo, että onpa pinnallinen. Mielestäni pidennykset eivät ole "normaalia ehostamista". En nyt sen ihmeemmin kuitenkaan jää asiaa pohtimaan.
[/quote]
Mutta miksi meikkaus on kuitenkin niin normaalia? Johtuuko se siitä, että sitä on tehty niin monta vuosikymmentä kauemmin? Lähden itse paljon mielummin vaikka kaupungille ilman meikkiä mutta hiukset päässä, kuin että laittaisin kunnon pakkelit mutta tukka luonnollisena. Eikö ne ole ihan yhtä turhamaista hommaa molemmat?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:31"]
[quote author="shatteredK" time="27.07.2015 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:28"] [quote author="shatteredK" time="27.07.2015 klo 02:26"]En ajattele yhtään mitään sellaisesta naisesta. Pitäisikö? Ihan sama minulle, ei muiden hiuspidennykset minua kiinnosta. [/quote] Niin, vain lasten paneminen kiinnostaa. [/quote] Mihin perustat väitteesi? [/quote] Sinun avautumisiisi kuinka lapset kiihottaa ja kuinka olet pedofiili.
[/quote]
Mitä avautumisistani? Minua kiinnostaa monikin asia. Erittäin moni, ei vain lapset, kuten väität. Mutta hiustenpidennykset? Juu ei. Ei kiitos. Ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:29"]
[/quote]
Mutta miksi meikkaus on kuitenkin niin normaalia? Johtuuko se siitä, että sitä on tehty niin monta vuosikymmentä kauemmin? Lähden itse paljon mielummin vaikka kaupungille ilman meikkiä mutta hiukset päässä, kuin että laittaisin kunnon pakkelit mutta tukka luonnollisena. Eikö ne ole ihan yhtä turhamaista hommaa molemmat?
[/quote]
Johtuu juurikin siitä syystä. Meikkaaminen on jo pitkään ollut niin yleistä, että se on normalisoitunut yleiseksi käytösmalliksi. Moniin työpaikkoihin ei oikein edes voisi mennä ilman meikkiä. Suurin osa naisista meikkaa, koska heiltä odotetaan sitä. Meikkaaminen on yleinen tapa yhteisössämme, joka toki heijastaa yhteisömme pinnallisuutta, mutta yksilöä en syyttäisi pinnalliseksi meikkauksen vuoksi: paine meikkaamiseen on kova, sillä se on oletusarvo. Mikään työpaikka taas ei odota hiustenpidennyksiä (ok, ehkä joku sedulan promityttöhomma) työntekijältään. Hiustenpidennykset eivät ole oletusarvo, joten en pidä niitä normaalina ehostuksena. Voin nyt kuitenkin lohduttaa, etten sen kummemmin jää kenenkään lettiä pohtimaan, ja ettei pinnallisuus ole mielestäni aina niin vaarallista.
Ensireaktio turn-off.
Toinen reaktio: miksi?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:36"]
[/quote]
[/quote]
Mulle se on eri asia sen takia, että hiustenpidennykset tulevat niin kalliiksi, ainakin jos ne haluaa pitää jatkuvasti hyvässä kunnossa eli vaihtaa aina tarvittaessa. Toki meikkaamiseenkin saa kulumaan paljon rahaa, jos ostaa kalliita merkkejä ja käytän paljon eri tuotteita. Ja jonkun todella varakkaan kohdalla pitäisin rahan käyttämistä ulkonäköön vähemmän pinnallisena kuin jonkun keskituloisen tai köyhemmän kohdalla.
Tosin jos tarkoitetaan jotain vahvaa pakkelia jonka tekemiseenkin menee paljon aikaa, niin pitäisin sellaista ihan yhtä pinnallisena kuin hiustepidennyksiäkin. Pitää olla jossain määrin pinnallinen, että jaksaa jakuvasti meikata pitkän kaavan mukaan.
Mä kokeilin hiustenpidennyksiä ihan kokeilun halusta muutaman kuukauden ajan. En usko että se oli pinnallinen teko. En tykännyt, liian teennäinen olo oli niiden kanssa ja maksoivat ihan liikaa suhteutettuna siihen mikä hyöty niistä oli. Ei siis mulle enää kiitos.
Hiustenpidennykset, jättipitkät tekoripset, rakennekynnet ja vielä tatuointi. Hyi.
Bimbo. En kohtele huonosti tai ilmaise paheksuntaani, mutta suhteeseen en kelpuuta ja väkisinkin jää turhamainen kuva.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 03:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:36"]
[/quote]
[/quote]
Mulle se on eri asia sen takia, että hiustenpidennykset tulevat niin kalliiksi, ainakin jos ne haluaa pitää jatkuvasti hyvässä kunnossa eli vaihtaa aina tarvittaessa.
[/quote]
Riippuu pidennyksistä. Jos käyttää sellaisia, jotka voi vaikka joka aamu laittaa itse päähänsä, hinta on aika edullinen. Voivat yhdet pidennykset kestää useankin vuoden.
Hyvin monella on tällaiset itse laitettavat, joita käyttävät ainakin silloin tällöin.
Ei mielipidettä. Mutta se että hiukset kasvaa yhdessä yössä pituutta monta kymmentä senttiä ja väitetään omaksi tukaksi on huvittavaa. Kuinka tyhmänä voi muita ihmisiä pitää? Ja miksi ei seiso rohkeasti valintojensa takia? Joo feikit on, entä sitten?
On varmaan sellainen ihminen joka auttaisi kehitysmaita jos voittaisi lotossa. Sellainen maailmanparantaja-tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 04:37"]Hiustenpidennykset, jättipitkät tekoripset, rakennekynnet ja vielä tatuointi. Hyi.
[/quote]
Jep. Sopii yhden illan panoksi baari-illan jälkeen.
Minttu Virtasella on todnäk pidennykset ja ne on taidokkaasti laitetut, aika harva edes huomaa pidennyksiä? ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 05:56"]On varmaan sellainen ihminen joka auttaisi kehitysmaita jos voittaisi lotossa. Sellainen maailmanparantaja-tyyppi.
[/quote]
:D
Ajattelen, että hänellä on lyhyet hiukset ja halusi, että olisi pitkät, eikä jaksanut odottaa niiden kasvamista.