Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei myönnä pettävänsä

Vierailija
27.07.2015 |

Mutta on vahva epäilys, että pettää. Lisäksi todisteita on siitä, että salailee yhteydenpitoaan yhteen naiseen.
Mitä tekisitte? Olen yrittänyt puristaa tietoa ulos, mutta mies vannoo ettei petä. Nainen on "vain ystävä" hänelle. En usko.
Voimat alkaa olla loppu. Rakastan miestäni. Mitä jos olen väärässä epäilyksieni suhteen? Mitä jos oikeassa? Miten edetä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska mies jos pettää. Sellaista luuseria ei kukaan halua kumppanikseen.

Vierailija
2/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:47"]

[/quote]

Kaikki miehet pettää. Tosin jotkut eivät koskaan saa siihen tilaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Kysy naiselta suoraan
B. Sano miehellesi että epäilet häntä, kysy ensin rakastaako sinua. Tähän vielä lisäksi kysyt onko hän onnellinen kanssasi ja mikä on teidän tulevaisuutenne. Siinä järjestyksessä kun itse tykkäät.

Vierailija
4/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:47"]

[/quote]

Kaikki miehet pettää. Tosin jotkut eivät koskaan saa siihen tilaisuutta.
[/quote]
Ei todellakaan petä kaikki. Veikkaan että 10-20 % pettää, ne ovatkin sitä roskaväkeä joissa kumpikin kumppani käy vieraissa..

Vierailija
5/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kai tekisin selväksi, että vaihtoehdot ovat nämä: joko totuus esiin tai ero tiskiin tai ainakin mietinnän paikka, miten edetään jatkossa. Itse en ainakaan pystyisi olemaan miehen kanssa, jonka touhut eivät kestä päivänvaloa. 

Vierailija
6/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon on helppo päätellä miehen syyllisyys. Jos on todisteet syyllisyydestä niin mies pettää. Jos ei ole todisteita syyllisyydestä niin se on todiste siitä että mies on pimittänyt todisteet eli mies pettää.

Vierailija
7/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on vain ystävä, ei sen enempää naisella kuin miehelläsikään pitäisi olla mitään sitä vastaan, että sinäkin tutustut tähän naiseen. Yleensä pettävä mies alkaa tuossa vaiheessa änkyttämään ja horisemaan epäloogisia selityksiä, kun ei osaa järkevästi perustella mikset sinä saisi naiseen myöskin tutustua. Siitä se sitten alkaa vyyhti yleensä aukeamaan, jos sinä pysyt loppuun asti johdonmukaisena, rauhallisena ja jämäkän kriittisenä.

Vierailija
8/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei petä, hän muuttaa yhteydenpidon avoimemmaksi ja näyttää viestit tms.

Tai jos hän ei petä, mutta häntä ei kiinnosta vakuuttaakaan sinua viattomuudestaan, niin en kyllä tiedä miksi sellaisen miehen luokse jäisit mieluummin kuin petturin...

Vierailija
9/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Pelottaako kysyä naiselta. Mistä tiedän, ovatko sopineet mieheni kanssa keskenään, että peittävät jälkensä loppuun asti? Tai jos mitään pettämistä ei ole tapahtunut eikä suunniteltu? Ei ole kivaa sotkea ulkopuolista meidän suhteeseen, jos ei olekaan sotkeutunut siihen.

Olin joskus tilanteessa, jossa mies oli mustasukkainen miespuolisesta tuttavastani, meidän välillä ei todellakaan ollut mitään. Mies uhkasi laittaa tuolle tutulle viestiä ja kysyä mitkä meidän välit oikein on. Itse ärsyynnyin, koska ei ollut mikään hyvä kaveri jonka kanssa olisin puhunut yksityisasioista ja suhteestani.

Vierailija
10/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa*. Anteeksi, oon vähän poissa tolaltani niin kirjoitan mitä sattuu. ap

Vierailija
11/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:00"]

Jos mies ei petä, hän muuttaa yhteydenpidon avoimemmaksi ja näyttää viestit tms.

Tai jos hän ei petä, mutta häntä ei kiinnosta vakuuttaakaan sinua viattomuudestaan, niin en kyllä tiedä miksi sellaisen miehen luokse jäisit mieluummin kuin petturin...

[/quote]

Eli jos sinun siippasi rupeaisi tivaamaan sinulta pettämisestä ja vaatisi oikeutta lukea tekstiviestisi ja sähköpostisti yms. se olisi sinulle ok?

Vierailija
12/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:15"]

[/quote]

Eli jos sinun siippasi rupeaisi tivaamaan sinulta pettämisestä ja vaatisi oikeutta lukea tekstiviestisi ja sähköpostisti yms. se olisi sinulle ok?

[/quote]

... ja jos sähköpostissa ei löydy todisteita pettämisestä niin se on selvä todiste todisteiden pimittämisestä eli syyllinen riippumatta siitä löytyykö todisteita vai ei. Jos lähtökohtana on jo ennalta päätetty ajatus siitä että mies pettää niin olisi reilumpaa miehen kannalta todeta tilanne ja erota ennenkuin mustasukkaisuus pilaa kaikki yhteiset muistot. Mieshän ei enää voi mitenkään todistaa itseään syyttömäksi.

Jos minä haluaisin peittää kommunikointini jonkun henkilön kanssa niin puolisoni ei siitä tietäisi mitään. Sen verran helppoa on käyttää samanaikaisesti useita sähköpostiosoitteita. En edes tiedä kuinka monta kymmentä gmail tiliä olen tehnyt erinäisiä tarkoituksia varten ja myöhemmin ne tarpeen päätyttyä hylännyt. Kun osaa konetta ja kännykkää käyttää niin historiaankaan ei jää mitään epäilyttävää. Äänipuhelutkin voi tarvittaessa hoitaa vaikkapa skypellä, jonka saa kännykkäänsä asennettua. Skypessä voi olla useita eri tilejä jne.

Vierailija
13/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä, jos olisin antanut ymmärtää pettäväni esimerkiksi epäilyttävällä käytöksellä ja salailulla.

Joillekin ihmisille tuntuu olevan todella vahva periaatekysymys tuo, ettei kukaan saa edes koskea toisen ihmisen puhelimeen, mutta minusta kumppanin luottamus on tärkeämpää kuin se, ettei siippa pääse lukemaan noloja viestejäni.Jos noita vaatimuksia tulisi joka päivä mitä naurettavimmista aiheista, niin sitten lähtisin siitä suhteesta oma-aloitteisesti, mutta tietyn ihmisen viestihistorian salailu ja varjelu on niin epäilyttävää toimintaa, että ymmärtäisin sen huolettavan puolisoa.

Vierailija
14/14 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Silloin jos siipalla on asialliset perustelut sille, niin kyllä. Varsinkin silloin, jollen ole tehnyt mitään, niin se on enemmän kuin ok. Sitten vasta se olisikin tukala paikka, jos olen touhunnut jotain ja siippa haluaa nähdä mustaa valkoisella. 

Tietenkään pelkkä "koska mä haluan" ei riitä, mutta siinä vaiheessa jos siippa ihmettelee kännykän piilottelua, kylmää meininkiä sun muuta niin olisikohan se muutenkin terveellistä parisuhteen päivittämisen kannalta.