Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin pudottaja Suomi 2022

Ylipainoinen itsekin
02.03.2022 |

Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.

Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.

Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…

Kommentit (476)

Vierailija
61/476 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ohjelmasta saisi itsekin motivaatiota elämäntapojen korjaamiseen. Upeita ihmisiä mukana tällä kaudella, samaistuttavia tarinoita. Toivon, että jokainen heistä onnistuu. :)

Näin parin ekan jakson perusteella pidän eniten Noorasta. Vaikuttaa niin symppikseltä.

Oli pakko etsiä hänet Instasta, ja on kyllä sielläkin tosi herttainen.

Itselläni on sokeri se, johon olen koukuttunut.

Ahdistaa jo ajatuksena etten saisi suklaata. Minulla ei toimi mikään karkkipäivä tai sopimukset itseni kanssa mitä hyvää saan syödä.

- ainut lohtuna on, että riippuvuutemme on sokeri eikä esim nikotiini tai jokin muu huume.

Sokeri on kyllä ihan yhtä paha

Vierailija
62/476 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa tuo taikuri. Vaikka on poistattanut itseä koskevaa tietoa, saa kuitenkin vihiä, mimmoinen häiskä on kyseessä.

No mimmoinen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/476 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ohjelmasta saisi itsekin motivaatiota elämäntapojen korjaamiseen. Upeita ihmisiä mukana tällä kaudella, samaistuttavia tarinoita. Toivon, että jokainen heistä onnistuu. :)

Näin parin ekan jakson perusteella pidän eniten Noorasta. Vaikuttaa niin symppikseltä.

Oli pakko etsiä hänet Instasta, ja on kyllä sielläkin tosi herttainen.

Itselläni on sokeri se, johon olen koukuttunut.

Ahdistaa jo ajatuksena etten saisi suklaata. Minulla ei toimi mikään karkkipäivä tai sopimukset itseni kanssa mitä hyvää saan syödä.

- ainut lohtuna on, että riippuvuutemme on sokeri eikä esim nikotiini tai jokin muu huume.

Sokeri on kyllä ihan yhtä paha

😋 Vaikka sokeri koukuttaa, niin harvemmin siitä on vahinkoa kanssaihmisille tai sokerin vuoksi ryöstettäisiin pankkeja. Rajan ylikin sitä saa tuoda toisin kun huumeet tai tupakki.

Siinä mielessä kakun syöminen on vielä ok juttu, kuin istua ” kakkua ” .

Vierailija
64/476 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu näytti olevan toisenlaiset teiniäidit ohjelmassa kaudella kaksi tyttönsä kanssa.

Kiitos, sieltähän se tuttu on! On sen Maikki-teinin mutsi, tai täysi-ikäinenhän se taisi jo olla. Toivottavasti menee nykyään kivasti.

Vierailija
65/476 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aamulla huomasin, kun katsoin tv -tietoja ja ajattelin tuo lasten ruoka-aiheinen ohjelma on varmaan katsottava.

Seuraavalla sivulla osui vanukasmainos silmiini ja vesi herahti kielelläni.

Eli, näin helposti, ilman että ihminen tajuakaan herkkusuu vie voiton.

Vierailija
66/476 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta on lähes 10cm lyhempi kun moni muista naisista.  Hänellä oli painoa yli 90kg.  Seuraavaksi taitaa tulla nuo terveystarkastukset ja monelle saattaa tulla kaikenlaista yllätystä.  Marjatta vaikuttaa ihastuttavalta persoonalta ja uskoisin tulevan hyvin muiden kanssa toimeen.  Toivonkin, ettei putoaisi heti alkuun jotta ehtisi saamaan hyvät vinkit mukaan jaksaakseen hoitaa elämäntaparemonttiaan sitten jatkossa kotona.  Mikäli saa 10-20kg pois (koko ohjelman aikana) niin taatusti on helpompi olla ja jaksaa jatkaa työelämässä eläkeikään saakka.   😊

Tämä mielipide sen takia kun jonkun kannanoton perusteella Marjatan ei kuuluisi olla mukana.  

Vierailija
67/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannin itseriittoisuuden teeskentely....onko koulutusta opetustyöhön, jota valmentaminen on.

Onneksi on mukana toisena valmentajana oikea koulutuksen saanut valmentaja. Pohjakoulutus: liikunnanopettaja.

Vierailija
68/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mukava ohjelma, kaunis ympäristö jne

Bacheloreja ja love Island...nitä ei varmaan kukaan järjissään oleva katso. Vaikka olisi kuinka hemaiseva juontaja.

Vierailija
69/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannin itseriittoisuuden teeskentely....onko koulutusta opetustyöhön, jota valmentaminen on.

Onneksi on mukana toisena valmentajana oikea koulutuksen saanut valmentaja. Pohjakoulutus: liikunnanopettaja.

On hauskaa, miten naista tässäkin alennetaan, Janni on liikuntaneuvoja, Jari liikunnanohjaaja - ei opettaja. 

Toki naista täällä mollattaisiin vaikka olisi liikunnan dosentti. 

Vierailija
70/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi ainakin yksi kilpailija keskittyy enemmän kisaan kuin uusien tapojen opetteluun. Juonimisellahan ne elämäntavat muuttuu. Voi kun putoaisi heti.

Vierailija
71/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuka tahansa olla liikuntaneuvoja, mikä koulutus?

Vierailija
72/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni Janni on kuitenkin ollut menestynyt fitnessurheilija.

Vierailija
73/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami kirjoitti:

On säälittävää kuinka moni täällä on negatiivisesti arvostellut kisaajia, toki sinne on menty terveellisempää elämää tavoittelemaan mutta se on silti kilpailu. Myös ilkeily kommentoijat voisi miettiä että onko pokkaa sanoa noita asioita kyseessä oleville ihmisille päin naamaa. Täällä netistä nimimerkin ja ilman omia kasvoja on helppo huudella 😊

Mahtavaa että siellä on kilpailuhenkeä jo heti, se lisää motivaatiota varmasti kaikille heille. Oma ennakkosuosikki on Suvi juuri tuon säpäkän asenteen vuoksi ja sanoi että on myös herkkä joten jos hänen matka jatkuu pitkään varmasti sitäkin puolta voitaisiin päästä näkemään.

Suvin äipän ei nyt kyllä kannata tänne tulla ollenkaan, tulee vaan paha mieli oman kullannupun puolesta.

Vierailija
74/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on sellainen ihminen jota en voi sietää. On kerrassaan vastenmielinen tapaus, toivottavasti tippuu pian!

Vierailija
75/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta olen Suvia vuoden vanhempi vain. Mami kyllä 3 pienelle. Ei muuta ku syvä kyykky ja ravistus sinne jos on noin pahasti hiekkaa eksynyt väärään paikkaan :)

Ps. Tarviiko ohjelmaa katsoa jos ei voi katsoa vain iloisin mielin ja kommentoida hyviä juttui.

Edelleen kasvottomien on hyvä huudella 😊

Vierailija
76/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta olen Suvia vuoden vanhempi vain. Mami kyllä 3 pienelle. Ei muuta ku syvä kyykky ja ravistus sinne jos on noin pahasti hiekkaa eksynyt väärään paikkaan :)

Ps. Tarviiko ohjelmaa katsoa jos ei voi katsoa vain iloisin mielin ja kommentoida hyviä juttui.

Ei mulla olisi mitään ongelmaa sanoa Suville kasvokkain, että hän on väärässä formaatissa, jos/kun juoniminen on pääosin mielessä. Olen myös sanonut "temperementtisena" itseään mainostavalle ihmiselle, että hieno, kun on tulinen luonne, mutta se ei silti oikeuta huonoihin käytöstapoihin. Tämänkin voisin sanoa Suville suoraan, jos joskus hänet tapaisin ja huono käytös vaikuttaisi minun elämääni. Johonkin vauvapalstalle en sen sijaan kirjoita omalla nimelläni, niin kuin et sinäkään. Ei se tee minusta "kasvotonta huutelijaa".

Miksi en saisi toivoa, että itseäni (ja monia muita näemmä myös) ärsyttävä henkilö, joka on ohjelmassa mukana täysin vääristä syistä, poistuisi pian?! Ihan iloisin mielin kommentoin, että ärsyttää. Ja aioin katsoa ohjelman, koska kukaan siinä ei ärsytä.

Lopuksi vielä totean, että huolehdi sinä ihan vaan oman toosasi ravistelusta ja sisällöstä, minun tavarasta sulla ei ole mitään tietoa. 

Vierailija
77/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään toisenlaisen teiniäidin äiti turusta

Vierailija
78/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että kaikki ei ole totta mitä telkkarissa näytetää.

Ihmisiä ja asioita kärjistetään todella paljon telkkariin

Vierailija
79/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mami kirjoitti:

Ei mulla olisi mitään ongelmaa sanoa Suville kasvokkain, että hän on väärässä formaatissa, jos/kun juoniminen on pääosin mielessä. Olen myös sanonut "temperementtisena" itseään mainostavalle ihmiselle, että hieno, kun on tulinen luonne, mutta se ei silti oikeuta huonoihin käytöstapoihin. Tämänkin voisin sanoa Suville suoraan, jos joskus hänet tapaisin ja huono käytös vaikuttaisi minun elämääni. Johonkin vauvapalstalle en sen sijaan kirjoita omalla nimelläni, niin kuin et sinäkään. Ei se tee minusta "kasvotonta huutelijaa".

Miksi en saisi toivoa, että itseäni (ja monia muita näemmä myös) ärsyttävä henkilö, joka on ohjelmassa mukana täysin vääristä syistä, poistuisi pian?! Ihan iloisin mielin kommentoin, että ärsyttää. Ja aioin katsoa ohjelman, koska kukaan siinä ei ärsytä.

Lopuksi vielä totean, että huolehdi sinä ihan vaan oman toosasi ravistelusta ja sisällöstä, minun tavarasta sulla ei ole mitään tietoa. 

No ei muuta ku omalla nimellä kommentoimaan. Mitä jos onkin niin että Suvia motivoi juuri se kilpailu kuten jokainen kilpailuhenkinen ihminen, hän selkeästi haluaa voittaa ja siis eikös loppupelissä se ratkaise kuka tiputtaa vaikka kuinka "juonisi" ei sillä ole väliä jos ei lunasta puheitaan? Ja miten hän muka on käyttänyt huonosti? Ei kyllä mun mielestä mitenkään 😂 Ja toisaalta onhan se kiva että herättää mielipiteitä, koska kuten jokaisessa ohjelmassa pitää olla se joku kuka tuo siihen mielenkiintoa. Ei kukaan haluaisi varmaa katsoa ohjelmaa mikä olisi tappavan tylsää?

Vierailija
80/476 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora on mun suosikki. Toivon todella että pääsee pitkälle, ja että saa elämänsä kuntoon.

Ainakin asenne on just oikea. Harmillisesti joutui samaan joukkueeseen noiden kahden pelurin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan