Mieheni ostaa joka viikko kukkasia
Yleensä maanantaina tai viimeistään keskiviikkona tuo uuden kimpun kukkia kotiamme koristamaan <3 Yhdessä 7 vuotta ja 1 lapsi meillä on, ihanaa kun jaksaa vieläkin nähdä vaivaa niinkuin alkuhuuman aikoihin :) Muutenkin ottaa arjessa tosi hyvin huomioon, välillä mietin, mitä olen tehnyt ansaitakseni juuri tämän miehen!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]Minä ostan ihan itse itselleni kukkia jos haluan, miehen ei tartte mua lahjoa. Ollaan tasa-arvoisia arjessa, se on sata kertaa tärkeämpää kuin jotkut rehut.
[/quote]
Pysy lujana sisko, älä jatkossakaan anna miehesi alistaa sua tuomalla kukkia!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:05"]Mitäs itse teet miehesi hyväksi? Loisit sen lompakolla?
[/quote]
Ihan samalla tapaa huomioin itse myös miestä. Esim. Leivon, se on hänelle vähän vastaava, yhtä ilahduttava ele kuin kukkien tuominen mulle. Itse asiassa mieheni on nyt ansiosidonnaisella (+hoitaa lastamme kotona) ja minä olen se, joka tienaa. ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]Käske sen äijän tunkea kukkasensa sinne minne ei aurinko paista. Jokainen nainen näkee tollasen savuverhon läpi, pelkkää alapään kalastelua. [/quote] Juu, kyllä on paras pitää aina naama näkkärillä ja haarat tiukasti kiinni, että mies ymmärtää olla edes yrittämättä mitään kivaa.
[/quote]Tussun kalastelu ei ole synonyymi kivalle. Päinvastoin nyt puhutaan naisen esineellistämisestä jolle on pantava piste. Naisen keho on arvokkaampi kuin yksikään kukkapuska. Ja jos joku väittää vastaan niin kyseessä on mies, naiset on yhdessä rintamassa mitä tulee tähän pointtiin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:05"]Mitäs itse teet miehesi hyväksi? Loisit sen lompakolla?
[/quote]
Ihan samalla tapaa huomioin itse myös miestä. Esim. Leivon, se on hänelle vähän vastaava, yhtä ilahduttava ele kuin kukkien tuominen mulle. Itse asiassa mieheni on nyt ansiosidonnaisella (+hoitaa lastamme kotona) ja minä olen se, joka tienaa. ap
[/quote]
Unohtui lisätä, että avioliitossa (ja varsinkin jos on yhteinen lapsi) ei mun mielestä puhuta loisimisesta. Töitä tekee milloin mies, milloin vaimo kunhan laskut tulee hoidettua ja lapset kasvatettua, tiimipeliä :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]Käske sen äijän tunkea kukkasensa sinne minne ei aurinko paista. Jokainen nainen näkee tollasen savuverhon läpi, pelkkää alapään kalastelua. [/quote] Juu, kyllä on paras pitää aina naama näkkärillä ja haarat tiukasti kiinni, että mies ymmärtää olla edes yrittämättä mitään kivaa.
[/quote]Tussun kalastelu ei ole synonyymi kivalle. Päinvastoin nyt puhutaan naisen esineellistämisestä jolle on pantava piste. Naisen keho on arvokkaampi kuin yksikään kukkapuska. Ja jos joku väittää vastaan niin kyseessä on mies, naiset on yhdessä rintamassa mitä tulee tähän pointtiin.
[/quote]
Relaa vähän femakko
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:08"]
[/quote]
Eh, musta seksi on kivaa ja mieheltä saadut huomionosoitukset on kivoja. Joten en ole tuossa rintamassa :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:08"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]Käske sen äijän tunkea kukkasensa sinne minne ei aurinko paista. Jokainen nainen näkee tollasen savuverhon läpi, pelkkää alapään kalastelua. [/quote] Juu, kyllä on paras pitää aina naama näkkärillä ja haarat tiukasti kiinni, että mies ymmärtää olla edes yrittämättä mitään kivaa. [/quote]Tussun kalastelu ei ole synonyymi kivalle. Päinvastoin nyt puhutaan naisen esineellistämisestä jolle on pantava piste. Naisen keho on arvokkaampi kuin yksikään kukkapuska. Ja jos joku väittää vastaan niin kyseessä on mies, naiset on yhdessä rintamassa mitä tulee tähän pointtiin. [/quote] Relaa vähän femakko
[/quote]Sovinisti vaietkoon ikuisesti
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:55"]Käske sen äijän tunkea kukkasensa sinne minne ei aurinko paista. Jokainen nainen näkee tollasen savuverhon läpi, pelkkää alapään kalastelua.
[/quote]
Juu, kyllä on paras pitää aina naama näkkärillä ja haarat tiukasti kiinni, että mies ymmärtää olla edes yrittämättä mitään kivaa.