Mitä söit iltapalaksi?
Itse keitin ison kupin vihreää teetä, pari ruispuikulaa joiden päällä kinkkua, juustoa, tuorekurkkua ja ripaus aromisuolaa... Nams
Kommentit (32)
3 vaaleeta leipää juustolla, puoli prk rahkaa ja päälle mehukeittoa. Jälkkäriksi irtokarkkeja kolmasosajumbopussillisen
Itse tehtyä pizzaa ja sämpylän sekä muutaman porkkanan +maitoa.
söin Risiftuyin (vadelma) ja join puoli purkkia Cokista hiukan myöhemmin. Olin matkalla laivassa, joten nyt näin.
Ählämi pizzaa ja muutama siivu juustoa :D
Ruissipsejä voilla ja juustolla, sekä pala mustikkapiirakkaa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:34"]
Itse keitin ison kupin vihreää teetä, pari ruispuikulaa joiden päällä kinkkua, juustoa, tuorekurkkua ja ripaus aromisuolaa... Nams
[/quote]
Aromisuolaa????
Paistan kohta muutaman kananmunan.
Sipsejä söin ja yhden drinkin join tuossa leffaa katsellessa.
Meillä ei syödä iltapalaa vaan päivän viimeinen ruoka on illallinen. Tänään oli riisiä, valkosipulilla ja pippurilla maustettua kananrintaa sekä salaattia. Jälkkäriksi söin appelsiinin.
Tein leipäkoneella valkosipuli leipää ja söin pari palaa juuston ja kurkun kera.
Poikkeuksellisesti omenapiirakkaa jäätelön ja mansikoiden kanssa. Päivällä syötiin vain kevyesti savusiikaa ja salaattia, joten nyt nautittiin kunnolla. Normisti luonnonjugurttia ja marjoja ja rukiinen leipä, tai vain hedelmiä ja ehkä kevytviili.
Kylmää pizzaa, kokista ja juustonaksuja vaan koska krapula.
En mitään. Tullu kolme kesäkiloa ja nyt ne karistetaan!
Söin 2 ruisleivän siivua salaatilla ja juustolla sekä kiiwin ja nektariinin.
Leivän, jonka päällä oli voita ja suklaaströsseliä. Terveisiä Alankomaista. Älkää kertoko mun kämppiksille, kun mä aina pilkkaan niiden 'hagelslagia'. :)
Nepalilaista ruokaa eli kanaa, riisiä ja naanleipää.
2 viipaletta itsetehtyä saaristolaisleipää ja mustikoita luonnonjogurtilla + maitoa
Leipä jonka välis salaattia, rahkaa, ihan vähä juustoo ja 2 grillitassuu.
Paahdettu leipä salaatilla, meetwurstilla, tomaatilla ja kurkulla, kylmää kaakaota ja banaanijugurtti :)