Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni-Sorella.. Kumpi ulos?

Vierailija
27.09.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sen takia, että on niin lapsellinen ja huomionhakuinen. Ei sen puoleen, Jenni ois mulla seuraava vaihtoehto kenet haluaisin ulos.

Vierailija
2/24 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uokuttakoon muual jos kerran niin paha mieli muka yhtäkkiä tullut! Kas kun ei sillo heti ollu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorellaa en kyllä jaksais enää katsoa.. tyhmä on ja pillittäjä.. ja nämä eivät liity mitenkään siihen torstai yöhön!!



NO TOISAALTA MAANANTAIN YLLÄRI VIELÄ LUVASSA EI VOI TIETÄÄ MITÄ TAPAHTUU... =)

Vierailija
4/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORELLA, sekoittanut koko talon ja vatvoo asiota kyllästymiseen saakka

Vierailija
5/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaisi Hannekin enemmän muiden kanssa ja ulkomaailma ehtisi rauhoittua kohtaamaan Sorellan. :)

Vierailija
6/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maanantaina sitten yks uus ihminen tilalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haaskalinnut, nautitte siitä, että sorella mokaa lisää telkussa. Soren on päästävä kotiin ja jo jouluna ois valmis takas töihin. On se jo ihan tarpeeksi teitä viihdyttänyt. Sore parka!

Vierailija
8/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään Jenni pois!! Sorellan ehtii sitten seuraavalla viikolla. Nyt olis todella hyvä tilaisuus päästä Jennistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan Sorellakin ärsyttävä, mut Jennin häätö tois enemmän porukkaa yhteen. Nyt ollaan paljon pareina ja pikkuporukoissa.

Vierailija
10/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Kaarlo, ja seuraavksi Sorella. Mun mies sano kyllä eilen, ettei kestä enää päivääkään sen Sorellan pillitystä (eikä liity torstaihin, vaan Sorellan omaan käytökseen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Sorellan itsensä kannalta, toivoisin että Jennin häädön jälkeen hän lähtisi hoidattamaan mieltään kuntoon. Käy syvästi sääliksi, kuinka rankkoja juttuja hän joutuu yksin talossa mielessään läpikäymään. Sorella tarvitsee ammattiauttajaa.



Eli näin toivoisin käyvän:

Su: Jenni ulos

Ma: Sorella lähtee itse

Ti: taloon kerralla 2 uutta miestä ja 2 uutta naista, koska isovelikin lienee oppinut jo, että ei kannata yhtä vaan laittaa kerralla; ihan ilman Mikan hyväksikäyttöä olisi ollut Sorellalla liian raskasta mennä yksin uutena porukkaan!

Vierailija
12/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte päästää lähelle mutta ei tartte olla myöskään ilkeä. Toisaalta se Sorella on aika tylsä joten siksi kai tavallaan haluaisin senpois. Säälistä taas en kun raukka on ollu vasta viikon ja nyt on jo talo mennyt sekaisin " sen takia" . Ei ole silti sen syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin jennissä on jotain veemäisiä piirteitä.

Vierailija
14/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i jaksa loputtomiin kuunnella tota valitusta, ei empaattisimmitkaan. Joku terapeutti vois kyllä olla hyväks toisaalta, koska aika rankka ulostulo on odotettavissa, kauhea mediapyöritys ja työpaikkakuviot ja muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ihminen, jolla pokkaa sanoa asioista suoraan. Ei teeskentele eikä lässytä toisin kuin teevatisilmä.

Vierailija
16/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella on kitisijä, mutta ansaitsee vielä näytönpaikan kauhean alun takia, Jennillä sen sijaan on ollut aikaa jo viikkoja ja mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
17/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se niitä haukkuu. Ei tosin yhtä paha juoruämmä kuin Kaarlo.

Vierailija
18/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Pelkään vain pahoin, että Sore saa säälipisteitä ja Jenni joutuu ulos. Se olisi minusta vääriin.

Vierailija
19/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko idiootimpaa löytyä?

Vierailija
20/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella on ehkä lapsellinen, mutta Jenni on itsekeskeinen ja töykeä! Jenni vaan ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän