Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni ei kiinnosta häämme

Vierailija
26.07.2015 |

Puhui kihlautuessamme miten häät voisi olla kevään ja kesään vaihteessa ensi vuonna ja kuinka hienot niiden pitää olla. Tartuin tuumasta toimeen ja aloin miettimään budjettia. Mieheltä piti kärkkyä kolme viikkoa edes alustavaa vierasmäärää hänen puoleltaan sukua, ennen kuin mitään tapahtui. Nyt olisi aika miettiä aikaa ja paikkaa, mutta ainoat kommentit ovat : "nyt on tärkeämpää mietittävää kuin häät" "en nyt jaksa" "ei kiinnosta"... Tuntuu turhauttavalta, ihan kuin olisin yksin menossa naimisiin. Mitä tehdä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti haluatko yleensä sen kanssa naimisiin, ja minkä takia. Häiden? Ettekö voi mennä naimisiin ilman häitä?

Vierailija
2/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]Mieti haluatko yleensä sen kanssa naimisiin, ja minkä takia. Häiden? Ettekö voi mennä naimisiin ilman häitä?
[/quote]

Itse siis alun perin ehdotin häitä maistraatissa, mutta hän vaatimalla vaati hääjuhlia ja 100 vierasta

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene naimisiin. Oikeasti. Tulemme muuten lukemaan täältä kuinka mies jioksee baareissa ja sulla maha pystyssä. Jos ei häät kiinnosta ton vertaa, ei rakasta kyseistä ihmistä tai ei pidä liittoanne merkittävänä. Pakene vielä kuin voit, äläkä mene alttarille!

Vierailija
4/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella yleistä mitä olen miehiltä kuullut.

Vierailija
5/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne häät jos mies ei osoita kiinnostusta. Mieti koko avioituminen uudelleen.

Vierailija
6/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Älä mene naimisiin. Oikeasti. Tulemme muuten lukemaan täältä kuinka mies jioksee baareissa ja sulla maha pystyssä. Jos ei häät kiinnosta ton vertaa, ei rakasta kyseistä ihmistä tai ei pidä liittoanne merkittävänä. Pakene vielä kuin voit, äläkä mene alttarille!
[/quote]

Tämä kuulostaa vähän turhan radikaalilta

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:10"]On todella yleistä mitä olen miehiltä kuullut.
[/quote]

Mistä tämä sitten johtuu? Mies haluaa mutta ei tahdo tehdä hommia sen eteen

Ap

Vierailija
7/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehi jaksa kauheesti kiinnostaa, itse touhotan hulluna ja ärsyttää kun puoliso ei jaksa kiinnostua samallalailla kun itse. Mut jos itse suunnittelet ja kysyt mieheltä onko tämä ok ja onko tämä hyvä, niin kyl se mielipiteensä ilmaisee

Vierailija
8/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:14"]Ei miehi jaksa kauheesti kiinnostaa, itse touhotan hulluna ja ärsyttää kun puoliso ei jaksa kiinnostua samallalailla kun itse. Mut jos itse suunnittelet ja kysyt mieheltä onko tämä ok ja onko tämä hyvä, niin kyl se mielipiteensä ilmaisee
[/quote]

Kun kysyn onko ok, vastaukset ovat noita yllämainittuja "ei nyt, on tärkeämpää"

Vierailija
9/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Älä mene naimisiin. Oikeasti. Tulemme muuten lukemaan täältä kuinka mies jioksee baareissa ja sulla maha pystyssä. Jos ei häät kiinnosta ton vertaa, ei rakasta kyseistä ihmistä tai ei pidä liittoanne merkittävänä. Pakene vielä kuin voit, äläkä mene alttarille!
[/quote]

Tämä kuulostaa vähän turhan radikaalilta

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:10"]On todella yleistä mitä olen miehiltä kuullut.
[/quote]

Mistä tämä sitten johtuu? Mies haluaa mutta ei tahdo tehdä hommia sen eteen

Ap
[/quote]

Mies on mammanpoika bysverö, jolle oma äiti on passannut kaiken. Nyt olettaa että sinä tulet mamman tilalle passaajaksi. Anna kun arvaan; mies ei tee oma-aloitteisesti esim kotona mitään?
Unohda häät ja varsinkin mies jos et halua 24/7 piiaksi.

Vierailija
10/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tällä hetkellä unohda koko häät ja lakkaa puhumasta niistä mitään. Jos mies tosissaan haluaa kanssasi naimisiin, hän ottaa asian puheeksi pian. Jos ei haluakaan häitä, eikä ota puheeksi, niin parempi unohtaa koko juttu.

Vierailija
11/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

REALLY? SOITA ILTALEHTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUOMISEN LÖÖPIKAMAA = MIESTÄ EI KIINNOSTA HÄÄJÄRJESTELYT!

Omg! Olen aina ajatellut ,että miehet haaveilee jo pikkutytöstä asti niistä prinsessahäistä!!!!!!!!!!!!!

Kuinka väärässä olenkaan ollut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda häät! Ei todellakaan kannata mennä tuon kanssa naimisiin. Ihan vilpittömästi sanon tämän. Tulet pettymään jos hänet valitset. Miehesi ei vaan ansaitse sinua.

T mies 43 v

Vierailija
13/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita miehelle, että joko alatte suunnitella ja toteuttaa yhdessä, tai sitten ei tule kuin maistraattihäät ilman juhlia.

Vierailija
14/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:17"]Sanoisin, että tällä hetkellä unohda koko häät ja lakkaa puhumasta niistä mitään. Jos mies tosissaan haluaa kanssasi naimisiin, hän ottaa asian puheeksi pian. Jos ei haluakaan häitä, eikä ota puheeksi, niin parempi unohtaa koko juttu.
[/quote]

Tämä kuulostaa kokeilun arvoiselta, kiva että sain vinkkejä!

Ap

Vierailija
15/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aikalisä ap, vuodessa näet haluatko tuon miehen kanssa naimisiin vai et. Et sinä kivirekeä halua ja tuskin hössötystä olet pyytänytkään. Sata vierasta ja hienot häät on helppo sanoa, vaikeampi tehdä. Olet hääpäivänäsi lopen uupunut jos toteutat yksin miehesi toiveen tai tod. näk. heiton. Helppo heittää mitä haluaa, vaikeampi toteuttaa.

Vierailija
16/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:18"]

Ilmoita miehelle, että joko alatte suunnitella ja toteuttaa yhdessä, tai sitten ei tule kuin maistraattihäät ilman juhlia.

[/quote]

Miksi ihmeessä maistraattia pidetään ainoana vaihtoehtona silloin jos ei järjestetä isoja hääjuhlia? Vihkiminen ja hääjuhla on kaksi asiaa. Kirkkovihkiminen + iso hääjuhla, kirkkovihkiminen + pieni hääjuhla tai ei hääjuhlaa ollenkaan, maistraattivihkiminen + iso hääjuhla, maistraattivihkiminen + pieni hääjuhla tai ei ollenkaan, onhan näitä vaihtoehtoja.

Ärsyttää kun kirkkovihkimiseen liitetään aina iso hääjuhla, jos sitten tuota juhlaa ei haluta niin vaihtoehtona pidetään maistraattia. Ei sen kirkon tarvi olla tupaten täynnä.

Vierailija
17/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:18"]

[/quote]

Miksi ihmeessä maistraattia pidetään ainoana vaihtoehtona silloin jos ei järjestetä isoja hääjuhlia? Vihkiminen ja hääjuhla on kaksi asiaa. Kirkkovihkiminen + iso hääjuhla, kirkkovihkiminen + pieni hääjuhla tai ei hääjuhlaa ollenkaan, maistraattivihkiminen + iso hääjuhla, maistraattivihkiminen + pieni hääjuhla tai ei ollenkaan, onhan näitä vaihtoehtoja.

Ärsyttää kun kirkkovihkimiseen liitetään aina iso hääjuhla, jos sitten tuota juhlaa ei haluta niin vaihtoehtona pidetään maistraattia. Ei sen kirkon tarvi olla tupaten täynnä.

[/quote]

Ap itse halusi alunperin maistraattiin...

Vierailija
18/18 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä yleensä pitää kouhottaa melkein vuotta aikaisemmin? Ei ihme jos miestä ei tässä vaiheessa kiinnosta. Riittää kun päättää päivän ja varaa paikan, muun tohotuksen ehtii kyllä ensi keväänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan