Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä pilaan kaikki alkavat miesjutut???Viestitän liikaa,

Vierailija
26.07.2015 |

vaadin huomiota, tapaamisia, en säätele tuntemuksiani vaan annan tulla avoimesti kaikki, ylianalysoin ääneen... Hermostutan, ärsytän, uuvutan vaikka tykkään miehestä paljon ja aidosti. Ja jestas se mun känniviestittely. Ihan tolkutonta. Hyvässä ja pahassa. Miten oppisin toisenlaiseksi? Sellaiseksi kuin tunnen sisältä olevani oikeasti. 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei sitten auta mitään, ihan aikuinen nainen olen. 

ap

Vierailija
2/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus ja huono itsetunto voi aiheuttaa tuota. Niihin puuttuminen siis voisi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tunteen viedä etkä sensuroi toimintaasi.

Vierailija
5/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue häpeästä. Ylianalysointi ja muu hössötyksesi saattaa viitata käsittelemättömään häpeään. Oot tullut torjutuksi ja yrität kompensoida sitä hössöttämällä.

Vierailija
6/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:10"]Lue häpeästä. Ylianalysointi ja muu hössötyksesi saattaa viitata käsittelemättömään häpeään. Oot tullut torjutuksi ja yrität kompensoida sitä hössöttämällä.
[/quote]

Sekin kuulostaa järkeenkäyvältä. Olen kestohäpeäjä, koko ajan jotakin.
ap

Vierailija
7/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]

Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi.

[/quote]

Tämä kuulostaa järkevältä!

ap
[/quote]
Oon mies ja eniten inhoan sitä kun naiset kertoilevat tapaisistamme ystävättärilleen ja laskelmoivat jo yhteyden otoissaan.
Silti voit olla ihminen joka aidosti tarvitsisi "tukihenkilön" älä nyt kuitenkaan tee niin kuin monet että kehut ystävällesi miestä, josta et edes paljon tiedä maasta ja miehelle kerrot kuinka hyvä ystävä sinulla on.
Miehelle jos heti alkaa suoltaa juttua että kuinka ihana tämä on ja sitä kuinka tästä välität, saat todennäköisesti saaliiksesi vain juuri eronneita. Ei ne ole pahoja mutta saattavat ihastua nopeasti ja väärin perustein.

Vierailija
8/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös yhden miehen suhteen tuollainen. En kenenkään muun kohdalla, koskaan ollutkaan. Känniviestit on niin yleisiä, tosin laitamme niitä kumpikin. Saatan odottaa vastausta viestiin puoli tuntia; jos ei vastaa niin jo itku silmässä olen että hän on minut hylännyt. Ja miehellä tämä sama kuulemma. En käsitä, jostakin oudosta riippuvuudesta on kyse.. Ja huom, me emme seurustele vaan seurustelemme omilla tahoillamme, olemme vaan ystäviä mutta käyttäydymme silti näin. :(

Vierailija
9/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole päässyt erosta vielä omille jaloillesi. Kaipaat läheisyyttä ja rakkautta niin paljon, että se menee jo yli. Miehiä ei hätistä pois innokkuus, vaan se, että ne aistii, että olet tasapainottomassa tilassa ja epävarma ja etsit toista ihmistä, jotta sinun ei tarvitsisi yksin kannatella itseäsi.

Koita vahvistaa itseäsi ja tulla toimeen yksin. Kun seisot tukevasti kahdella jalalla, näyttäytyy se viehättävänä myös kaksilahkeisille. Silloin saat olla myös innokas, kun innokkuus ei ole epätoivon sävyttämää vaan aitoa kiinnostusta toisesta sen toisen takia. Sinusta kiinnostunut mies ei silloin kavahda innostustasi vaan innostuu mukana.

T. Keittiöpsykologi

Vierailija
10/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

Vierailija
11/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:22"]Et ole päässyt erosta vielä omille jaloillesi. Kaipaat läheisyyttä ja rakkautta niin paljon, että se menee jo yli. Miehiä ei hätistä pois innokkuus, vaan se, että ne aistii, että olet tasapainottomassa tilassa ja epävarma ja etsit toista ihmistä, jotta sinun ei tarvitsisi yksin kannatella itseäsi.

Koita vahvistaa itseäsi ja tulla toimeen yksin. Kun seisot tukevasti kahdella jalalla, näyttäytyy se viehättävänä myös kaksilahkeisille. Silloin saat olla myös innokas, kun innokkuus ei ole epätoivon sävyttämää vaan aitoa kiinnostusta toisesta sen toisen takia. Sinusta kiinnostunut mies ei silloin kavahda innostustasi vaan innostuu mukana.

T. Keittiöpsykologi
[/quote]

Sopii hyvin tarinaani. Olen impulsiivinen ja haen miehestä tukijaa ja ymmärtäjää. Muutakin toki, enimmäkseen.
Juuri muuten haukuin yhden miehen tuhatsanaisesti, koska hän teki puolittaiset oharit. Aamuyöstä baari-illan jälkeen. Siihen katkesi se viritys.
ap

Vierailija
12/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen impulsiivinen ja helposti innostuva - kuulostaa kovin tutulta nuo mitä kerrot viestittelystä. Tapasin kuitenkin miehen, joka ei innokkuuttani säikähtänyt ja oli siitä vain otettu, halusi minut sellaisena kuin olen. Eli kyllä sellainen vastakappale vielä löytyy, joka ilahtuu siitä millainen olet - toki impulssienhallintaa on aina hyvä siitä huolimatta harjoittaa, itse joudun yhä sen kanssa kamppailemaan välillä. Tsemppiä! 

Vierailija
13/74 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:20"]Minäkin olen impulsiivinen ja helposti innostuva - kuulostaa kovin tutulta nuo mitä kerrot viestittelystä. Tapasin kuitenkin miehen, joka ei innokkuuttani säikähtänyt ja oli siitä vain otettu, halusi minut sellaisena kuin olen. Eli kyllä sellainen vastakappale vielä löytyy, joka ilahtuu siitä millainen olet - toki impulssienhallintaa on aina hyvä siitä huolimatta harjoittaa, itse joudun yhä sen kanssa kamppailemaan välillä. Tsemppiä! 
[/quote]

Rohkaisevaa, että joku sentään pärjääkin tällaisena:)
ap

Vierailija
14/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:36"]

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

[/quote]

Joku vitun vajakki alapeukuttaa. Sattuuko totuus kun huomaa, että voi pilata alkavat ihmissuhteet OMALLA törppöydellä =D

Vierailija
15/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sellainen viileä ja etäinen suhtautuminenkaan ole mikään hieno taktiikka suhteen alussa. En minä ainakaan jaksaisi katsella sellaista ihmistä kauaa, joka viestittää kerran viikossa osoittaakseen kuinka hyvä itsetunto hänellä onkaan? Olen kiinnostunut tunteikkaammista ihmisistä, jotka selkeästi osoittavat, että ovat minusta kiinnostuneita ja haluavat keskustella vilkkaasti suhteen alussa. Vähän yleistäen taitaa olla aika suomalainen juttu tuo viilipyttymäinen etäisyys ja mahdollisimman viileästi silloin tällöin viestittely, ettei vain tulisi liian innokas kuva. Deittaillessani muunmaalaisia, ei tuollaista ilmiötä ole tullut vastaan. 

Vierailija
16/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi. [/quote] Jos miehellä kestäisi 2 päivää vastata viestiin niin miettisin kyllä, kiinnostaako sitä ollenkaan. Etenkään jos edellinen viestini loppuu kysymykseen.

[/quote]

Typeriä viestejä molemmat. Kaksi päivää voi mennä vaikka kalassa. Ei se välttämättä sitä tarkoita, etteikö olisi halunnut viestittää aikaisemmin. Typerää alkaa viestittämään samalla tahdilla kun ei voi tietää syytä siihen. Myöskin ylitulkinta että mies ei ole kiinnostunut on aivan yhtä typerää. Jos alkaa vaikuttamaan, ettei miestä kiinnosta tapaamiset tai viestittely, niin sitten voi kysyä suoraan onko mies kiinnostunut.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
17/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

[/quote]

Joku vitun vajakki alapeukuttaa. Sattuuko totuus kun huomaa, että voi pilata alkavat ihmissuhteet OMALLA törppöydellä =D

[/quote]

Ja tässä meillä esimerkki törpön vajakin käytöksestä ja viestittelystä.

Vierailija
18/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väärin.

[/quote]

Eikä voisi moisessa päätelmässä syvemmälle metsään mennä. Toisaalta tämä kyllä selittää hyvin sinkkujen suuren määrän.. Miten se, että nainen on kiinnostunut siitä nimenomaisesta miehestä tarkoittaa sitä, että naiselle kelpaisi kuka hyvänsä? Ei kai se naisen vika ole, jos mies on omasta mielestään arvoton "joku vaan", jolle itselleen kelpaa "kuka vaan". Tai että nainen on tunne-elämältään epävakaa jos ja kun ihastuu mieheen? Eikö se vika ole silloin miehessä, jos ei pidä itseään normaalin naisen kiinnostuksen arvoisena? Ja miten ihmeessä naisen kiinnostus voi olla merkki epäluotettavuudesta??? Ilmeisesti jossain toisessa todellisuudessa.

Vierailija
19/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten innostuminen ja ihastuminen toisesta kertoo mitään epävakaudesta, eri asia jos ihastuu joka toiseen vastaantulijaan, mutta se tilanne on varmaan aika harvinainen. Mitä vikaa on näyttää avoimesti ihastumisensa? On tosiaan suomalainen piirre kyräillä suhteissa ettei vahingossakaan osoittaisi olevansa "liian" kiinnostunut toisesta, huoh. 

Vierailija
20/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:04"]

[/quote]

Väärin.

[/quote]

Eikä voisi moisessa päätelmässä syvemmälle metsään mennä. Toisaalta tämä kyllä selittää hyvin sinkkujen suuren määrän.. Miten se, että nainen on kiinnostunut siitä nimenomaisesta miehestä tarkoittaa sitä, että naiselle kelpaisi kuka hyvänsä? Ei kai se naisen vika ole, jos mies on omasta mielestään arvoton "joku vaan", jolle itselleen kelpaa "kuka vaan". Tai että nainen on tunne-elämältään epävakaa jos ja kun ihastuu mieheen? Eikö se vika ole silloin miehessä, jos ei pidä itseään normaalin naisen kiinnostuksen arvoisena? Ja miten ihmeessä naisen kiinnostus voi olla merkki epäluotettavuudesta??? Ilmeisesti jossain toisessa todellisuudessa.

[/quote]

Nämä "kuka vain" puheet ovat aina naisten puheita. Ilmeisesti tässä kuka vain puheissa täytyy ensin korottaa itsensä muiden yläpuolelle, että tuntee olevansa jotain? Niinkö?