Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OONKO OIKEESTI IHAN NORMAALI?! MIKÄ MUA VAIVAA D:

Vierailija
26.07.2015 |

Saatan, joka päivä melkein itkeä, mutta en välttämättä päästä itkua ulos. Toinen asia on se, että tykkään joistain joululaulujen ja virsien rytmistä. Saatan kuunella heinä kuussa vaikkei enkeleitä oltaiskaan laula vain hyvän sävelen takia. Kolmas outo asia on se, että kun käyn kakalla niin usein vessassa on kiva istua pitkään ja pusata kakka pyllyreiälle asti ja päästää takaisin sisään, se on jotenkin rentouttavaa ja lopulta, kun päästän kakan ulos niin sekin tuntuu rentouttavalta. Neljäs outo asian minussa se, että tyydytän itseäni monta kertaa päivässä niin, että hinkkaan alapäätä lattiaan. Minua usein kiihottaa vielä tupakoivat ihmiset. Varsinkin hyvännäköiset sellaiset. Tuokin on mielestäni outoa. Viides outoasia on se, että istun ja makailen usein lattialla. Sekään ei ole kovin normaalia käytöstä aikuiselta. Kuudes outoasia minussa on se, että välillä, kun pitää syödä jotain ruokaa oikein nopeasti saatan yökättä, vaikka ruoka olisikin ihan hyvää eikä ole huono olokaan. En tiedä mistä tuo johtuu. Seitsemäs outoasia on se, että aina, kun olen hermostunut minulle tulee mieleen ihan jotain tyhmiä juttuja elokuvista esim ja alkaa naurataa ne, vaikka normaalisti ei edes naurata. Olen mielestäni hyvin outo. Ja varmaan aika pelottava jos joku näkisi ja kuulisi kaiken mitä teen. Siis olisin varmaan pelottava siksi, koska olen niin outo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kpl jaot jäi olen mobiilissa. Ap

Vierailija
2/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kalliolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me kaikki tehdään outoja asioita ja ajatellaan, vaikka mitä. Mutta meidän helpompi olla täällä, kun ei kaikkia toisen ajatuksia ja tekemisiä tiedetä.

Vierailija
4/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:$

Vierailija
6/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle komppi, relaa ap :)

Vierailija
7/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene siltysraudan kannsa kylpyyn.

Vierailija
8/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt niin outoa on? Pillun hankaaminen lattiaan,mikset hommaa tekomunaa tai miestä?
Onko muka outoa jos yrittää liian nopeasti syödä ja meinää ykätä sen takia? Et ole ainakaan syväkurkku.

Vierailija
9/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan okei ap. Ei yksityiselämässä tarvi elää henkisesti kuin puku solmioineen tai jakkuasu päällä.

Vierailija
10/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Minuakin kiihottaa elegantti tupakointi, Suomessa olen nähnyt sitä tasan kerran, tai en nyt niin ehtinyt kiihottua, se olisi ollut vähän liioittelua. Muualla on sitten muut havainnot tehty. Ja ateistina pidän outona sitä, että yhtä lailla päässäni voi kaiken muun musiikkisekamelskan seassa soida joku penskana laulettu virsi, jota en edes ole kuullut sen koommin. Muuten olet minusta kyllä umpihullu, mutta ei se ole mikään vika ihmisessä. ;)

Vierailija
11/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kakkajuttu on kyllä super outoa, sori vaan :D

Vierailija
12/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on outoja tapoja, sama homma et tulee mieleen leffan kohtauksia tai sit joku laulu mikä ei oo ees hauska ja sit se oikein pyörii siellä mielessä niin et jankutat yhtä lausetta monta kertaa. Ja toi lattialla makoilu. En noita muita kyllä tee.

Vierailija
13/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo noiden leffojen yms muun mieleen tulo ja häiritseminen voi johtia adhd:sta tai add:sta

Vierailija
14/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet ap?

Vierailija
15/15 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v. Ap