Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
161/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:51"]Hiihtarit tuli ekan kerran 80-luvun puolessa välissä, muistan sen koska niitä oli mm. Seppälän syyskuvastossa :D Naisilla oli mustat, aniliininpunaiset, tummanvihreät ja tummanvioletit hiihtarit, ja sellaisia isoja neuleita niiden kanssa tai trikoojakkuja joissa isot olkatoppaukset. Samoissa väreissä kuin hiihtarit mutta näitä oli miksattu kuviin. Nämä sen ajan hiihtarit näytti silloin lähinnä verkkareilta joissa etusauma ja jalan alta meni leveä kuminauha.

Ne tuli uudestaan 90-luvun alussa, mustana, siistimpänä joissa se lenksu oli jopa tehty samasta kankaasta kuin itse housut, ja entistä joustavampana ja hieman kiiltävämpänä :D

terv. Entinen mainosmalli vm. 1970
[/quote]
Jep. Mulla oli tuollaiset VALKOISET hiihtarit vielä kesäklä 1992 ja tummansinisen Tukholmasta (tietty!) ostetun neuleen kanssa oliin tosi tyylikäs. Päässä oli kaksivärinen panta, joka näytti huivilta.

Vierailija
162/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häräntappoase on sitten mahtava kirja, luen sitä samalla kun mankasta raikaa Michael Jacksonin Thriller. Ihan best levy ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on sairaan hieno Kaalimaan kakara, jolla on ihkaoikea syntymätodistus. En ala. Äiti sanoi, että ovat liian kalliita ja kummallisia, en saa omaa. Voisin kuulemma tehdä itse Steiner-nuken, ajaa kuulemma saman asian ja näyttääkin melkein samalta. Mulla ei ole hiirenhäntää, vaan sisko tekee joka aamu ranskalaisen letin.

Vierailija
164/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa on ammuttu! Ruotsin pääministeri on murhattu! Syyllinen saadaan takuuvarmasti heti kiinni!

Vierailija
165/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt purjehduskenkiä tarjouksessa?

Vierailija
166/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:59"]Menen tänä syksynä yläasteen kasille ja piti valita kaksi valinnaisainetta. Otin kaupalliset aineet ja konekirjoituksen.
[/quote]
Mulla noi samat ja kyl jännittää!!

Vierailija
167/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:37"]

Onko kukaan nähnyt purjehduskenkiä tarjouksessa?

[/quote]

Ei, koska niitä käyttää vain jupit. 

Vierailija
168/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako saivarrella? Hiihtohousut tulivat ekan kerran joskus 30-luvulla. Ne ovat välillä olleet muodissa ja välillä ei ja nyt ne näyttää jääneen unholaan pitemmäksi aikaa. Anteeksi. 

Mutta palataan asiaan. Oletteko te kuulleet että naisille on tullut markkinoille oma karvanajelukone? Kuka sellaisia muka käyttää? En kyllä kehtaisi ostaa. No joo, lähdenpä tästä paistamaan kuitenkin nyt vohveleita. Sain anopilta hyvän ohjeen. Siihen tulee aika paljon voita, ei tartu rautaan eikä tartte rautaa rasvata erikseen. 

Vierailija
169/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:13"]Onko teillä modern talkingin uusin kasetti, kannattaako ostaa? Paljon maksaa? Saan 10markkaa viikkorahaa.
[/quote]
Makso 69:95 Mega-Epeksessä.
[/quote]
Toi Mega-Epes on maailman paras kauppa! Siel on kaikki maailman älppärit. Paras!

Vierailija
170/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan Dallas tulee illalla? Se Pamela on niin kaunis.

Vierailija
171/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:36"]

Häräntappoase on sitten mahtava kirja, luen sitä samalla kun mankasta raikaa Michael Jacksonin Thriller. Ihan best levy ikinä!

[/quote]

Minä en tykännyt. Yhden kirjan ihme tuo Anna-Leena Härkönen. Siitä kohistaan vain siksi kun on nuori. 10 vuoden päästä sitä ei kukaan muista. 

Vierailija
172/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin kampaamossa sähkönsininen nailon-hiirenhäntä niskaan. Muuten oli lyhyt geelillä pystyyn nostettu tukka. Lepakkohihainen killtävä neulepaita ja isot simpukkamalliset korvikset. Ikää 13 v.

Vierailija
173/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Charles meni naimisiin Dianan kanssa; hoviin tulee uusi prinsessa. Ovat varmaan onnensa kukkuloilla.

Mutta pikkuveli Andrew on tosi seksikäs ja hyvännäköinen.

Mutta Minnalla on autopuhelin! Ihan älytöntä hienostelua ja naurettavaa! Mihin ihminen tarvitsee autossa puhelinta?

Vierailija
174/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:43"]

[/quote]

Se tulee heti 10 uutisten jälkeen joka keskiviikko. Dynastia tulee sitten perjantaina. Tykkäättekö muuten näistä MTV:n uutisista? Meillä katsotaan ne joka ilta. 

Meillä äiti ja isä katsoo aina napakympin. Minäkin katson, mutta en kyllä varmasti kerro Tiinalle, se nauraisi. Minä kyllä luulen, että Tiinakin katsoo äitinsä kanssa. Tiinan isä ja äiti muuten erosi, aika kamalaa! 

Vierailija
175/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:43"]

[/quote]

Se tulee heti 10 uutisten jälkeen joka keskiviikko. Dynastia tulee sitten perjantaina. Tykkäättekö muuten näistä MTV:n uutisista? Meillä katsotaan ne joka ilta. 

Meillä äiti ja isä katsoo aina napakympin. Minäkin katson, mutta en kyllä varmasti kerro Tiinalle, se nauraisi. Minä kyllä luulen, että Tiinakin katsoo äitinsä kanssa. Tiinan isä ja äiti muuten erosi, aika kamalaa! 

[/quote]

Meidän luokalta Sannan vanhemmat erosi. Niillä on joku ihme systeemi, että se menee joka toinen viikonloppu sen isän luo asumaan. 

Vierailija
176/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on nätimpi; permis muualla paitsi etutukassa vai etutukassa muttei muualla?

Vierailija
177/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Markun kanssa Bristolissa leffassa ja sen jälkeen Carrolsille Stockaa vastapäätä. Carrolskin on ollut Helsingissä jo muutaman vuoden. Ihana paikka!

Vierailija
178/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo muut huomanneet, että on tullut semmosia rintsikoita, joissa on semmoset kaari'luut', ihan kuin joskus menneinä aikoina? Maidenformin rintsikat on aika hyviä ja Patriciat kans. 

Vierailija
179/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:37"]

Onko teidän vanhemmat antanu teidän seurata Okalintuja ja Taiteilijan tytärtä telkusta? Entä Vastatuuleen?

[/quote]Saan katsoa Okalintuja, Taiteilijan tytärtä ja Viittä mustaa kanaa, koska äitikin haluaa katsoa ne eikä meillä ole vielä VHS-tallenninta. Sen sijaan Charlien enkeleitä en saa katsoa, koskaan. :/ Eikä meillä seurata Dallasia tai Dynastiaakaan. Liian seksistisiä sarjoja kuulemma. En edes tiedä mitä se tarkoittaa, mutta aikuisena minusta tulee sitten feministi. Kiitos äiti!

Vierailija
180/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen eroaa ensi torstaina pressan hommista, sano mun kaveri, jonka isä on poliitikko. Tuntuu hullulta, koska Kekkonen on ainut presidentti, jonka aikana olen elänyt. Ja kun kotona luettiin vain Mullikkabladetia, ei koskaan kuullut Kekkosen arvostelua. Mutta kyllä se varmaan tosi sairas on, kun on noin kauan ollut hiljaa. Siis Kekkoseksi. Manusta tulee sit väliaikainen pressa ja alkuvuodesta vaalit. Tietääköhän Kekkonen vielä tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi