Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
521/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko suojakerroin 4 tai 6 liikaa vai kannattaako mennä ihan Hawaiian Tropicin ruskettumista edistävällä öljyllä? Tampereen leveyspiirillä asun. Pohjarusketus on kotisolariumista.

Entä miten geeli äännetään? Onko se tseeli vai kirjoitetaanko ihan miten äännetään? Ostin sellaista otsatukkaan viime viikolla, että saan föönattua pöyheäksi.

Vierailija
522/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:46"]taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 
[/quote]

Varaa mukaan kyniä jos patterit loppuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alppiaurinkolampulla saa nätin rusketuksen kans.

Vierailija
524/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin opetella tanssimaan niin Jennifer Beals Flashdancessa. Se on niin hyvä. Sitten laitan tekemäni samanlaiset säärystimet ja hikinauhan päälle. Diskossa saan jokaisen pojan! Ritu meinas että oon liian pullea mutta se on vaan kateellinen kun sillä ei ole tissejä. Itte se matkii Dallasin Lucya, siis vähänks noloo.

Vierailija
525/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:07"]

Kasettimankka kuluttaa patterit todella nopeasti, jos on tehokkaat kaiuttimet. Mulla on 8 patterin Jvc ja sillä voi soittaa kasettia vaan 4 tuntia yksillä pattereilla. Sitten ne vaan heitetään jätteisiin. Kallista.

[/quote]Ei ne patterit siellä kaatiksella paljoa haittaa ,nehän on niin pieniäkin.

Vierailija
526/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin tänään videot!!! Siinä on sellanen kaukosäädinjohtokin, että voi vaan sohvalta kelata tai pistää pausen päälle!

Vierailija
527/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:04"]

Naapurin poika on aivan sulonen; takatukka, kaulukset pystyssä ja RayBanit päässä..olen sulaa vahaa.

[/quote]

Sillä täytyy olla pikeepaita!?

Vierailija
528/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:16"]

Älkää tulko mulle väittää etten käyttäny hiihtareita 80-luvulla, todellaki käytin! Kirjoitin ylioppilaaksi nyt 1988 ja käytin hiihtareita koko lukioajan.

Mut hei onks kellää kokemusta Nordjobbista? Mietin että jos hakis sen kautta kesätöihin Ruotsiin tai Norjaan. Toimiiks se ok? Mimmosissa hommissa ootte ollu?

[/quote]Mulla on kans nyt 1986 tämmöset mustavalkoset kukonaskelkuvioiset hiihtarit jossa on kuminauhat lahkeiden suissa, ne pingotetaan jalkaterien alle niin pysyy hiihtarit timmin näköisenä. Ja sitten mulla on sähkönsiniset mokkakengät jotka sopii tosi hyvin näiden housujen ja aniliininpunaisen toppatakin kanssa.

Katoitteko viime kesänä suorana telkkarista Lontoon Live Aid -konsertin? Ja saiko kukaan joululahjaks sitä Mandelan vapauttamista ja apartheidin lopettamista vaativaa älppäriä?

Vierailija
529/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä on muuten parempi Dallas vai Dynastia? Musta Dallas ja Dallasin Lucy on ihana!

Mulla on kaveri, joka kattoo Kasmasiinia. Pieni häpäsy!!

Vierailija
530/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:12"]

Saatiin vihdoinkin oma asunto. Kalliosta 70 m2 kolmio 240 000 markkaa. Nyt enää puulattiat pois ja nykyaikainen muovimatto tilalle!

[/quote]Puulattiat om kyllä vanhanaikasia ja köyhän olosia.Muovimatto on moderni ja tyylikäs.

Vierailija
531/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:16"]

Meille ostettiin tänään videot!!! Siinä on sellanen kaukosäädinjohtokin, että voi vaan sohvalta kelata tai pistää pausen päälle!

[/quote]Muista sitten kelata ne vuokravideot alkuun ennen kuin palautat, joudut maksamaan markan jos unohdat! 

Vierailija
532/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Bleiserini toinen olkatoppaus katosi! Mitä mä nyt laitan päälle Hesperian yökerhoon?

Vierailija
533/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te väärennätte henkkareita?

Vierailija
534/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö löytyy tilaa yhdelle, joka käyttää Rexonaa?

Vierailija
535/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisen Kukkura-kaupassa ostamassa tiskiltä lauantaimakkaraa, jätän meidän Jennin ja Minnan kotiin pelaamaan Donkey Kong-elektroniikkapeliä.

Vierailija
536/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:16"]

[/quote]Sori mikä on kaukosäädin?

Vierailija
537/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk* [/quote] Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla,

[/quote]

Petellä on Raisu, mä rakastan sitä!!! Siis Petee ja muistan rekkarin ulkoo.

Vierailija
538/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän suosikkitietokonepelit? Mä tykkään Poco Locosta, Gyruksesta ja Boulder Dashista. Boulder Dash on ehkä paras. Gyruksessa en koskaan pääse Uranukseen asti, kun käsi väsyy tai joystick jumittaa.

Vierailija
539/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kesällä Nykissä ja ostin ihanat haaremihousut, tosin mun poikaystävä ei suostu menee mun kanssa ulos, jos mulla on ne päällä. New Yorkissa oli tosi kuuma, mutta oli tosi nastaa. En kyllä ymmärrä, miksi mun piti hankkia viisumi, vaikka mä olin ihan turistina. Minulla oli vielä viisumia hakiessa reppu täynnä likaisia vaatteita ( olin menossa kaverille pyykkäämään) ja se merijalkaväen tyyppi tutki mun repun portilla. Nolotti. Nykissä on muuten radiokanavia, jotka soittaa vaan rap-musiikkia. Ne ei tule kyllä pysymään pystyssä, eihän se ole edes musiikkia. 

Vierailija
540/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mennä tänään ekaa kertaa kaverin kanssa kauppaan, ilman äitiä. Olen vasta seitsemän. Laitoin kellohameen päälle, on heinäkuu. Se pyörii kivasti vyötärön tasolla jos pyörin ympäri. Alkaa tosin vähän huipata. Otin kauppaan mukaan mun Monchichin, sellaisen pienen apinan, jonka peukalon saa suuhun. Kaupassa pysähdyin lehtitelineen kohdalle ihmettelemään. Lehden kannessa oli iso kuva miehestä, jonka paksut kulmakarvat on kyllä pahasti kasvaneet yhteen. Se on kai kuollut. Ostin kaupasta hubbabubbaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi