Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
361/960 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverilla kuuntelemassa CD-soitinta. Ted Nugent kuulosti ihan erilaiselta! Soundi on niin paljon puhtaampi. Haluaisin joululahjaksi, mutta mutsi ostaa mikroaaltouunin. Ihan kun ei tavallinen sähköhella riittäis.

Vierailija
362/960 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Anja Niskasta! Ollaan hiljaa vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/960 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaupasta ihanat koristellut buutsit. Pakko saada sellaiset talveksi. Ei niissä vuoria ollut, mut ei se haittaa.

Ootteko muuten soittaneet niille keskustelulinjoille? Meidän kaupungissa on kirjaston eteisessä yksi puhelinkoppi, jossa sellainen vika, että soittaminen onnistuu ilmaiseksi. Linjoilla on usein yks tosi kiva tyyppi.

Vierailija
364/960 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin Katilta kaksi runovihkoa. Pakko kyllä käydä Infosta ostamassa uusi vihko, entiset on jo täynnä. Katilla on kyllä hitsin ihania runoja kopsattu sen vihkoon.

Ne "rakkautta on" kuvat on kyllä ihaniiii.

Vierailija
365/960 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa Suosikissa oli Bogartin Minipokkari!!!!

Vierailija
366/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii! Poliisiopisto-elokuvan kasetti sylttäsi kesken kaiken. Nyt en ikinä näe sitä loppuun.

Vierailija
367/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:17"]Lomamatka Ähtärin eläinpuistoon ja Mini-Suomeen! Syötiin päärynä-lipsiä ja saatiin salmiakkijauhetta. Mukana oli muovinen korikassi. Jalassa froteiset, nyörilliset shortsit.
[/quote]
Vieläkö syöt mehujäitä? Mulle kelpaa vaan Ice-burger.

Vierailija
368/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:42"]Uusimmassa Suosikissa oli Bogartin Minipokkari!!!!
[/quote]
Ai taskupokkari vai?

Vierailija
369/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who shot J.R.?

Vierailija
370/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:40"]

Ootteko kuulleet, että cd-levyn saa jo sadalla markalla? Siis tyhjän.

[/quote]

Täh??? Mitä sellasella tyhjällä cd:llä tekee? Eihän nauhottavaa cd-soitinta oo ees vielä kehitetty! Just luin lokakuun (89) Hifi-lehdestä, että sellanen olisi kyllä suunnitteilla ja pitäis tulla joskus parin vuoden päästä markkinoille. Puhuivat polttavasta soittimesta. Aika hurjalta kuulostaa, toivottavasti ei syty palamaan!

Vierailija
371/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:58"]

Uusi Miss Suomi Anna-Liisa Tilus oli tänään Kaisaniemen Pukevassa tuote-esittelijänä. Kävelin siinä lähettyvillä edes takaisin, koska halusin katsella hänen kauneuttaan. Yritin välttää tuijottamasta. Kauhean kaunis hän on!

T. Heteronainen vm 1961

[/quote]

Mitä toi heteronainen tarkottaa? Oon kyllä kuullu joskus jossain (oisko bilsantunnilla) sanan heteroseksuaalisuus, mutta en kyllä muista sitäkään mitä se tarkottaa, mut liittyyks toi heteronainen jotenkin siihen?

t. poitsu vm 1963 armeijan harmaista (TJ-73, hajotkaa mopot! )

Vierailija
372/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidin perhe käy E-kaupassa, ne on varmaan kommunisteja. Me käydään T-kaupassa ja K-kaupassa. Mä saan viikkorahaa viis markkaa ja ostan aina hopeatoffeen ja salmiakkia ja suklaapatukan ja syön ne samalla kun katon Viisikkoa. Mun pitäis kyllä säästää että mä saisin mun kameraan ostettua lisää salamavaloja tai ehkä uuden kirjeenvaihtokaverin. Kun täyttää sellasen lomakkeen ja lähettää vitosen niin se järjestö etsii kirjeystävän. Mä sain Brasiliasta. Se lähetti mulle hajukumin lahjaksi ja mun piti hakea se paketti tullista. 

Vierailija
373/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:59"]

Mulle sanottiin neuvolasta, että kaikki odottajat menee nykyään keskussairaalaan johonkin ultraääneen! Ootteko käyneet sellaisessa, sattuuko se? Ei kai ole vaarallinen vauvalle?

[/quote]

Ei meidän kaupungissa pääse kuin ne, joilla on jotain häikkää. Kaveri pääsi kun se on aika ylipainoinen ja epäsäännölliset kuukautiset. Minutkin laitettiin, kun vauva vaikutti pienemmältä kuin olisi pitänyt olla. Mulla sitten vaan todettiin, että laskettu aika ei pidä paikkaansa ja terve vauvahan sieltä tulikin sen ultraäänitutkimuksen mukaan siirre. Toiset on kateellisia, kun me saimme kuvatkin mukaan. Kuulemma joissain paikoissa pääsee ainakin melkein kaikki. Jännitti kovaa, mutta ei se ultra tuntunutkaan miltään. Kuulemma se on turvallisempi kuin röntgen. 

Ärsytti muuten sairalaassa, kun vauva tuotiin neljän tunnin välein orjallisesti syömään ja kuulin kun vauva itki jo aikaisemmin. Kotona en ole totellut, vaikka neuvolassa käskettiin, mitä mieltä? Kivittäkää vaan, mielestäni se neljän tunnein välein on kummallinen sääntö. Eikö vauvaa voi imettää kun sillä on nälkä, minä ainakin teen niin. Meillä ei muuten sairaalassa saanut vauvoja yöksi viereen. Kaveri toisessa sairaalassa sai. Aika kateellinen olen. 

Vauva on pian 3 kk. Annanko noita 3 kk tarkoitettuja soseita, banaania vai perunaa ensimmäisenä? Kumpi on parempaa, bona vai piltti? 

Vierailija
374/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon Samantha Foxin rinnat aidot, sillä englantilainen kaveri sanoi lukeneensa jostain paikallisesta viihdelehdestä että sille olisi pistetty niihin jotain kasvuhormonipiikkejä?

Vierailija
375/960 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi muuten teistä on parempi, Samantha Fox vai Sabrina? Miehet tykkää enemmän siitä Sabrinasta kun sillä putoilee Boys-videolla bikinien valkoinen läpinäkyvä yläosa uima-altaassa.

Vierailija
376/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä miten saada sotkeentunut c-kasettinauha selväksi? Kuuntelin sadatta kertaa Kerjäläisten Valtakuntaa niin mankka imaisi nauhan sisäänsä! :(((

Vierailija
377/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on ihan uusi tv-peli, se kytketään omaan televisioon ja sillä voi kaksi pelata yhtäaikaa sellasta tennis-peliä. Meitä oli kaikki pihan lapset katsomassa kun mika ja Sami pelasi. Mika voitti.

Vierailija
378/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:16"]

Oletteko koskaan maistaneet sinistä enkeliä?

[/quote]Mä oon , ruuvimeisseli on kans hyvää.

Vierailija
379/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikissa oli tänään Dingon juliste! <3

Vierailija
380/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:19"]Tuleex teille Sinäminä? Oottex laittanu koskaan kirjekaveri tai treffi-ilmoitusta siihen?
[/quote]
Oon kerran vastannut yhteen ilmotuxeen kun se ei kieltäny rillipäitä kirjottamasta.