Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:47"] Taaperon.... Korvalappustereoihin... :----DDD [/quote] Minulla on vieläkin toimivat korvalappustereot, Sonyn Walkman, muistaakseni vuodelta 1996 tai 1997. Välillä tulee kasetteja kuunneltua sillä. PS. Paristot kestävät useita tunteja jatkuvaa soittoa. M33 [/quote] minä sain walkmanin -80luvun puolessa välissä ja poljin korttelia ympäri pyörällä ja kuuntelin kissiä. m40v [/quote] Minäkin kuuntelin Walkmaneilla Kissiä, mutta en polkenut korttelia. n41v [/quote] missä poljit? Minä havukoskella.
[/quote]
Kuljin ennemminkin dösällä ja jalan naapurikaupungissa.
[/quote]
730 732 meni stadiin ja mannerheimintiellä oli mcdonalds.
muutettiin böndelle ennen mopoikää.
Mä lähetin just Suosikkiin Ekin palstalle kyssärin "Tsau Eki! Oon 160 cm ja 50 kg, onx ok?".
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:40"]
Oon lähössä elokuussa interreilaamaan mm. Jugoslaviaan. Lainasin kirjastosta Pekka Haaviston kirjoittaman interreilaajan oppaan avuksi matkalle ja oon jo vaihtanut Säästöpankissa matkashekkeja Saksan markoille ja varmuuden vuoksi dollareillekin. Rahat pitää kuljettaa kaulapussissa, ettei niitä kukaan taskuvaras vie kesken reissun. Tummansinikantinen Suomi-passi kiiltelee uutuuttaan, kyllä on hienosti laminoitu passikuvasivu ja luotettavan näköinen. Viking Sallylla menen Turusta Tukholmaan.
[/quote]
Mä olin kanssa reilaamassa. Mentiin Finnjetillä Saksaan ja sieltä Belgian, Ranskan, Italian ja Sveitsin kautta takaisin Saksaan. Brysselissä oli tilaisuus huutaa hei Vicky Rostille, joka oli siellä Euroviisuissa. Se luuli, että me asutaan siellä.
Oliko -80luvulla kananpersetukkia?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:52"]
Mä lähetin just Suosikkiin Ekin palstalle kyssärin "Tsau Eki! Oon 160 cm ja 50 kg, onx ok?".
[/quote]
Kai sä kirjoiti Umallekin?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:50"]Tänä kesänä ei voi sitten kerätä marjoja eikä sieniä, kun siellä Ukrainassa tapahtui se onnettomuus.
[/quote]
Uskokaa nyt jo ettei Ukraina ole mikään maa!!! Se onnettomuus tapahtui Neuvostoliitossa!!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:28"]Ostin tänään kaupasta Naminami! vanukkaita, Pörrö Pesukarhu on mun lemppari. Lisäksi Metsätähti-jugurtteja..NAM!
[/quote]
Kyllä Masse Majava on paras.
Mullapa on uudet adidas-lenkkarit. Niissä on sellaiset napit mitä voi vaihtaa jos kävelee asfaltilta tai pururadalla. Meidän kuntaan tehtiin muuten tosiaan pururata tänä kesänä. Siihen tulee vielä valot, että talvella voi hiihtää valaistulla ladulla. Vähän se on hieno! On niitä kuulemma kaupungeissa jo ollut, mutta ei täällä maalla ole.
Liftattiin taas viikonloppuna. Valittiin hienoimmat autot ja kuumimmat pojat. Pummiviinoilla saatiin hyvät humalat.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:47"] Taaperon.... Korvalappustereoihin... :----DDD [/quote] Minulla on vieläkin toimivat korvalappustereot, Sonyn Walkman, muistaakseni vuodelta 1996 tai 1997. Välillä tulee kasetteja kuunneltua sillä. PS. Paristot kestävät useita tunteja jatkuvaa soittoa. M33 [/quote] minä sain walkmanin -80luvun puolessa välissä ja poljin korttelia ympäri pyörällä ja kuuntelin kissiä. m40v [/quote] Minäkin kuuntelin Walkmaneilla Kissiä, mutta en polkenut korttelia. n41v [/quote] missä poljit? Minä havukoskella. [/quote] Kuljin ennemminkin dösällä ja jalan naapurikaupungissa. [/quote] 730 732 meni stadiin ja mannerheimintiellä oli mcdonalds. muutettiin böndelle ennen mopoikää.
[/quote]
Manskulla oli myös rolssi (Carrols), missä me käytiin aina kun tultiin Lintisiltä ja ennen kuin mentiin odottamaan kaksneljäysiä himaan.
Huomenna on jazzbaletti-tunti. Harjoitellaan koreografioita. Sain uuden asun tanssia varten, kiiltävät siniliilat trikoot ja siihen sitten päälle sitten aniliininpunainen pitkähihainen body, jossa pyöreä kaula-aukko. Kudoin itse kässän tunnilla ihanat turkoosi-hopearaitaiset säärystimet, angoralangasta. Näytän niin hyvältä kun kävelen näissä tanssisaliin. Portaissa tulee joskus vastaan lukiolainen Antti. Sillä on Coca-Cola putkikassi, Kappan college ja se heittää välillä otsatukkaansa sivulle. Se käy kai kuntosalilla. Oon niin lääpälläni siihen. (Yksityiskohtia ja nimi muutettu, ettei 'Antti' tunnista itseään. ;) )
Käytiin kesälomalla Puuhamassa ja Särkänniemessä. Missä te kävitte?
niin ja mennään vielä syksyllä Jyväskylän suur-ajoihin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:50"]Tänä kesänä ei voi sitten kerätä marjoja eikä sieniä, kun siellä Ukrainassa tapahtui se onnettomuus. [/quote] Uskokaa nyt jo ettei Ukraina ole mikään maa!!! Se onnettomuus tapahtui Neuvostoliitossa!!!
[/quote]
Joo ja Neuvostoliittoa pitää sanoa Neuvostoliitoksi, muuten sieltä tulee noottia Suomeen. Joten olkaapa varovaisia.
Oon muuten lähdössä ekaa kertaa itärajan taa ryyppyreissulle. Mitä ootte vieneet hotellisiivoojille, onko muutamat sukkikset ja äidin vanhat lurex-hameet ok? Salakuunnellaanko huoneita? Mitä kannattaa ostaa Berioskasta?
Ai niin, oletteko kuulleet sellaista huhua, että läänitunnukset jää autoista pois?
Viikonloppuna yökerhossa nähtyä: eräällä miehellä oli lenkkitossut jalassa! Voitteko kuvitella?
Kumpi on kauniimpi Baccaran laulajista, Maria vai Mayte ?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:24"]
E.T. tulossa elokuviin, kuka aikoo mennä katsomaan?
[/quote]En minä ainakaan. Meillä seurakuntanuorten piirissä sitä pidetään paholaisesta lähtöisin olevana elokuvana.
[/quote]
Pahempaa on soittaa takaperin Stairway to heaven-kappaletta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:28"]Ostin tänään kaupasta Naminami! vanukkaita, Pörrö Pesukarhu on mun lemppari. Lisäksi Metsätähti-jugurtteja..NAM! [/quote] Kyllä Masse Majava on paras.
[/quote]
Mä tykkään Jacky makupalasta, jossa on pohjalla vaniljaa ja päällä suklaata.
Sarah Kayn kortit ja julisteet on niiiin ihania.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:14"]Kiva, kyn parkkimittari söi mun kaikki kolikot ja vielä pitäis käydä ostamassa Rick Astleyn, Sandranja Whamin uudet LP:t. [/quote] se whamin video on tosi hyvä, mä haluun sellasen choose life-paidan, neonkeltaisella tekstillä!
[/quote]
Mulla on sellainen vaaleansinisellä mustin kirjaimin. Opiskelen Pieksämäellä kansanopistossa. Se on sisäoppilaitos. Maanantaisin matka Jyväskylästä Pieksämäelle sujuu lättähatulla parissa tunnissa.