Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttäviä noi tyypit salilla kassiensa kanssa!

Vierailija
26.07.2015 |

Miksi se kassi pitää tuoda sinne ja lysäyttää keskelle käytävää tai painonnostopaikalle niin että ei ohi mahdu eikä mahdu treenaamaan? Sitten kun niitä kassityyppejä on se kymmenen, niin koko sali on täynnä kasseja! Ensi kerralla potkin pois edestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta.

Vierailija
2/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kastraatioon ennenkö menen salille niin kassit ei enää häiritse. Olen keski-ikäinen suomalainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kasseja sinne raahataan? Eikö ole paikkaa vaatesäilytykseen? Tuohan on jopa vaarallista, joku vielä kompuroi painot kädessä.

Vierailija
4/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on iso ongelma!

Vierailija
5/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:46"]Miksi niitä kasseja sinne raahataan? Eikö ole paikkaa vaatesäilytykseen? Tuohan on jopa vaarallista, joku vielä kompuroi painot kädessä.
[/quote]

On siellä lukolliset pukukaapit pukuhuoneessa ja eteisessä. Ap

Vierailija
6/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta.
[/quote]

Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap

Vierailija
7/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta. [/quote] Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap

[/quote]

Minä potkin sitten sinua.

Vierailija
8/8 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta. [/quote] Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap

[/quote]

Minä potkin sitten sinua.
[/quote]

minäkin tarpeen vaatiessa potkin apta, jos sattuu olemaan tielläni