Ärsyttäviä noi tyypit salilla kassiensa kanssa!
Miksi se kassi pitää tuoda sinne ja lysäyttää keskelle käytävää tai painonnostopaikalle niin että ei ohi mahdu eikä mahdu treenaamaan? Sitten kun niitä kassityyppejä on se kymmenen, niin koko sali on täynnä kasseja! Ensi kerralla potkin pois edestä.
Kommentit (8)
Minä menen kastraatioon ennenkö menen salille niin kassit ei enää häiritse. Olen keski-ikäinen suomalainen mies
Miksi niitä kasseja sinne raahataan? Eikö ole paikkaa vaatesäilytykseen? Tuohan on jopa vaarallista, joku vielä kompuroi painot kädessä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:46"]Miksi niitä kasseja sinne raahataan? Eikö ole paikkaa vaatesäilytykseen? Tuohan on jopa vaarallista, joku vielä kompuroi painot kädessä.
[/quote]
On siellä lukolliset pukukaapit pukuhuoneessa ja eteisessä. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta.
[/quote]
Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta. [/quote] Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap
[/quote]
Minä potkin sitten sinua.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta. [/quote] Mielummin sitten riskeeraat muiden turvallisuuden? Minä potkin kassiasi jos se on edessäni. Ap
[/quote]
Minä potkin sitten sinua.
[/quote]
minäkin tarpeen vaatiessa potkin apta, jos sattuu olemaan tielläni
Koska juomapulloa ja pyyhettä pitää kuljettaa mukana ja itse myös kuljetan lompakkoa ja kännykkää siinä samassa. Ikinä ei voi tietää millaista hiipparia halvalla salilla kulkee niin ei kannata riskeerata varkautta.