Isäni vaatii minun syövän salaattia iltapalaksi?
En ollut itse maininnut salaatista tai ruoasta mitään muutenkaan, mutta isäni jostain syystä vain totesi "X:lle sit slaattia ainakin iltapalks, vai mitä?" Wtf. En ole edes lihava, ihannepainossani, eli siitä ei voi johtua. Sit meni ostamaan mulle (vain mulle!) Salaattia, kurkkua, tomaattia, Auraa, nektariineja, purkkihedelmiä, oliiveja...mitäh?
Kommentit (43)
Olet ihan hoikka ja isösi on huolehtivainen Hienoa et pitää huolta.
Osti kyllä ihan hyvät ainekset, ei siinä ketään. Mutta oletko siis läski?
Itse syö kanansiipiä veljeni kanssa..
En siis tykkää niistä, mutta aiemmin ehdotti ranskiksia joista tykkään mutta päätti että syön salaattia kun sen keksi. Ihme tyyppi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:09"]Olenko sitten ylipainoinen? 155 cm, 42kg, 14.v
Ap
[/quote]
painoa on aina varaa pudottaa. Aluksi painosi kuulostaa hyvältä, mutta kun huomaa miten lyhyt olet, niin parantamisen varaa löytyy. M20
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]
Itse syö kanansiipiä veljeni kanssa.. En siis tykkää niistä, mutta aiemmin ehdotti ranskiksia joista tykkään mutta päätti että syön salaattia kun sen keksi. Ihme tyyppi. Ap
[/quote]
No ei se sua läskinä pidä, salaatti nyt vaan on paljon terveellisempää kuin ranskikset.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]
Itse syö kanansiipiä veljeni kanssa.. En siis tykkää niistä, mutta aiemmin ehdotti ranskiksia joista tykkään mutta päätti että syön salaattia kun sen keksi. Ihme tyyppi. Ap
[/quote]
No ei se sua läskinä pidä, salaatti nyt vaan on paljon terveellisempää kuin ranskikset.
[/quote]
Ja tarkoitan terveellisyydellä sitä että siinä on paljon enemmän vitamiineja.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:09"]Olenko sitten ylipainoinen? 155 cm, 42kg, 14.v
Ap
[/quote]
painoa on aina varaa pudottaa. Aluksi painosi kuulostaa hyvältä, mutta kun huomaa miten lyhyt olet, niin parantamisen varaa löytyy. M20
[/quote]
Oikeastiko sanot noin normipainoiselle teinille?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:09"]Olenko sitten ylipainoinen? 155 cm, 42kg, 14.v
Ap
[/quote]
[/quote]
Okei. Mutta terkkari sanoi että mun paino on just sopiva..
Ap
Ap
[/quote]
[/quote]
Paljonko sinä arvon kukkakeppi mahdat sitten painaa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:09"]Olenko sitten ylipainoinen? 155 cm, 42kg, 14.v Ap [/quote] painoa on aina varaa pudottaa. Aluksi painosi kuulostaa hyvältä, mutta kun huomaa miten lyhyt olet, niin parantamisen varaa löytyy. M20
[/quote]
Painu helvettiin M20 :3
Lopettakaa nuo painopuheet! Olet mitoiltasi hoikka nuori. Älä vaan saa päähäsi laihduttaa! Ehkä isäsi ei keksinyt muuta herkkua mistä voisit tykätä. Muista että miehet on putkiaivoja. Äläkä varsinkaan kuuntele teinipoikia jotka antaa "neuvoja" tosi mies ei naisenkiloista rutkuta. Ne kontrolloijat on niitä huono itsetuntosia jotka ite jää alfojen jalkoihin:)
T. Syömishäiriöyksikön hoitsu
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:47"]Lopettakaa nuo painopuheet! Olet mitoiltasi hoikka nuori. Älä vaan saa päähäsi laihduttaa! Ehkä isäsi ei keksinyt muuta herkkua mistä voisit tykätä. Muista että miehet on putkiaivoja. Äläkä varsinkaan kuuntele teinipoikia jotka antaa "neuvoja" tosi mies ei naisenkiloista rutkuta. Ne kontrolloijat on niitä huono itsetuntosia jotka ite jää alfojen jalkoihin:)
T. Syömishäiriöyksikön hoitsu
[/quote]
Kiitos :) Aloin jo vähän ahdistua kun tosissani hetken luulin olevani ylipainoinen.
Ap
Et tosiaan ole ylipainoinen vaan hoikka!
Isäsi varmaan ihan hyvällä sitä salaattia tarjosi, miehet ei aina ihan ymmärrä miltä tuollainen salaatin tuputtaminen voi naisen korvaan kuulostaa.
"You can never be too rich or too thin!"
-Wallis Simpson
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:03"]"You can never be too rich or too thin!"
-Wallis Simpson
[/quote]
No jälkimmäinen nyt ainakin on kukkua.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:03"]"You can never be too rich or too thin!"
-Wallis Simpson
[/quote]
Jaaaaa sun paino/pituus/ikä oli..?
Persoonallisuudessa taitaa olla vähän jotain häikkää, jos saa jotain nautintoa tuollasesta kommentoinnista.
Isäni haukkuu minua joka päivä läskiksi...
T: 13v 160cm 46kg
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:04"]
Oispa munki isä tehnyt noin kun olin nuori:D
[/quote]
Höpö höpö
Aika kultaa muistot.
Ymmärtäisi jos isä ostaisi kevyempää koko perheelle, mutta kun vain yhdelle niin aika rumasti tehty.