Omikron ja sairaalahoito
Miten teillä joilla oireet vieneet sairaalaan on taudin oireet edenneet?
Ilmeisesti lähes kaikki sairaalassa olevat myös rokottamattomia?
Kommentit (19)
Tuttu joutui omicronin takia teholle. Ensin lähes parani normaalisti kotona, sitten hengitys romahti. Tehojakso oli lyhyt, vain vuorokausi.
Niin, missä te kaikki ootte, jolla kokemuksia tästä
Vierailija kirjoitti:
Tuttu joutui omicronin takia teholle. Ensin lähes parani normaalisti kotona, sitten hengitys romahti. Tehojakso oli lyhyt, vain vuorokausi.
Oliko rokotuksia
Oliko toi tuttu perusterve ja minkä Ikäinen?
Ystäväni joutui vähäksi aikaa sairaalaan kun rintaa ja henkeä ahdisti. Alle 40v, tuplarokotettu
Uskooko joku vielä että sairaalassa enimmäkseen rokottamattomia? Ikä on se suurin riskitekijä, en jälkeen ylipaino. Alle 50 v normaalipainoinen voi useimmiten sairastaa rauhassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni joutui vähäksi aikaa sairaalaan kun rintaa ja henkeä ahdisti. Alle 40v, tuplarokotettu
Tämäkin ihminen on jonkin verran ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku vielä että sairaalassa enimmäkseen rokottamattomia? Ikä on se suurin riskitekijä, en jälkeen ylipaino. Alle 50 v normaalipainoinen voi useimmiten sairastaa rauhassa kotona.
https://yle.fi/uutiset/3-11300232 tilastot
Vierailija kirjoitti:
HMTT. Katso YLE välillä.
Minulla on juuri nyt korona, mutta ei mitään käryä onko omikron vai mikä muunnos. Kysymys kuuluu, mistä sen saa muka tietää, mikä koronavariantti itsellä on? Sitä ei kerrota siinä tekstarissa eikä myöskään omakannassa.
Yksi tuttu on joutunut omikronin takia sairaalaan ja hänellä oli rokotukset otettuina. Ihan tavallinen, perusterve keski-ikäinen +40-vee mies. Ei mikään supersporttinen-stubbi, mutta ei mikään ylipainoinen sohviskaan.
Ekana oireet oli todellakin hyvin lievät ja ilmeisesti olivat jonkin aikaa jo kokonaan pois.
Muitakin on sairastanut aika kirjavilla oireiluilla ja osa on ollut rokottamattomia (muutama sairasti sen originaalin ja osa sen viimekeväisen alfan) mutta suurin osa on ollut rokotettuja sairastuessaan. Tämä sairaalaan joutunut on kuitenkin ainoa jolla on näin voimakkaat oireet vaikka variantti tosiaan on tämä lievistä lievin omikron. Ja se on siis varmistunut eikä ole mutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ihminen on jonkin verran ylipainoinen
Suurin osa suomalaisista on ainakin jonkin verran ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri nyt korona, mutta ei mitään käryä onko omikron vai mikä muunnos. Kysymys kuuluu, mistä sen saa muka tietää, mikä koronavariantti itsellä on? Sitä ei kerrota siinä tekstarissa eikä myöskään omakannassa.
Se pitää vain itse päätellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitää vain itse päätellä
No justiinsa🤣
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu on joutunut omikronin takia sairaalaan ja hänellä oli rokotukset otettuina. Ihan tavallinen, perusterve keski-ikäinen +40-vee mies. Ei mikään supersporttinen-stubbi, mutta ei mikään ylipainoinen sohviskaan.
Ekana oireet oli todellakin hyvin lievät ja ilmeisesti olivat jonkin aikaa jo kokonaan pois.
.
Kiintoisa(?) kommentti Dr. Campbell'in uusimmasta videosta:
kickingmustang
1 päivä sitten
My girlfriend is triple jabbed, has been in bed with Omicron for almost two weeks... I have not been jabbed, but had Delta last summer and have not avoided contact with anybody since... I have been with her since she tested positive in the hope that I could get a nice boost of natural immunity but I can't seem to pick it up off her.
Kuukkelikäännös:
potkiminenmustang
potkiminenmustang 1 päivä sitten
Tyttöystäväni on kolminkertainen puukotus, hän on ollut sängyssä Omicronin kanssa melkein kaksi viikkoa... Minua ei ole lyöty, mutta minulla oli Delta viime kesänä, enkä ole välttynyt kontaktista kenenkään kanssa sen jälkeen... Olen ollut hänen kanssaan siitä lähtien, kun hän antoi positiivisen testin. toivon, että voisin saada mukavan lisäyksen luonnolliseen immuniteettiin, mutta en näytä saavan sitä pois häneltä.
Mäki haluaisin tietää