Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso turn-off piereskely on?

Vierailija
26.07.2015 |

Kuinka iso turn-off piereskely on? Olen nainen ja ruokavalioni on ilmeisesti vinksallaan, sillä pieruja tulee tosi paljon. Se johtuu varmaan syömästäni ruisleivästä, olen lukenut muillakin ruisleivän aiheuttavan tätä. Pieruni eivät yleensä haise juuri miltään, mutta välillä tosi pahalta. Välttelen tämän takia ihmisiä enkä uskalla edes alkaa tapailla miehiä, vaikka olen huomannut vähän kiinnostusta olevan. Pierut ovat varmasti naisista tosi ällöttäviä, mutta miesten kesken pierut ei herätä pahennusta.  Pitääkö mun vaan jäädä yksin kotiin vai onko toivoa, että löytyisi hyväksyvää seuraa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen naisen pyllystä äänen "PRÖÖT!", alkaa lerssisuoneni jyskyttää välittömästi, kunnes kulli on kova ja sinipunainen.

t. mies

Vierailija
22/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset esiintyvät edukseen:

Levittin tutkimusryhmä totesi, että miehet tuottavat enemmän kaasua keskimäärin per päästö (110 ml) kuin naiset (80 ml). Naisten päästöissä oli puolestaan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,01) enemmän rikkivetyä kuin miehillä. Edelleen Levittin ryhmän aistinvaraiset laboratoriokokeet totesivat naisten päästöissä olevan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,02) enemmän keskimääräistä hajuintensiteettiä, minkä johdosta voitiin todeta hajun johtuvan suurelta osin rikkivedyistä.[5]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on periaatteessa pölyjen pyyhkäisemistä paskan päältä. Ei se silti hirveästi ala panettamaan.

Vierailija
24/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Kun kuulen naisen pyllystä äänen "PRÖÖT!", alkaa lerssisuoneni jyskyttää välittömästi, kunnes kulli on kova ja sinipunainen.

t. mies
[/quote]

Ja tekee mieli tunkea se sinipunainen pakottava lerssi sinne pierureikään. Se on myös ihanaa kun nainen pieree kalulle.

Vierailija
25/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]Kun kuulen naisen pyllystä äänen "PRÖÖT!", alkaa lerssisuoneni jyskyttää välittömästi, kunnes kulli on kova ja sinipunainen. t. mies [/quote] Ja tekee mieli tunkea se sinipunainen pakottava lerssi sinne pierureikään. Se on myös ihanaa kun nainen pieree kalulle.

[/quote]

Mene hoitoon.

Vierailija
26/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:40"]

Kuka näitä pieruketjuja tehtailee??

[/quote]

Joku paskafetissi.

Vierailija
27/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä piereskelee paljon,  ei haittaa mua eikä hajutkaan kunhan ei niitä mun naamaan piere ja osaa tahdikkuutta eli esim jos ollaan hienossa ravintolassa niin siellä ei päästellä hirveitä hajupommeja.  Kunhan löydät oikeasti aikuisen miehen niin ei pitäisi haitata,  luonnollisiahan ne kaasut vaan on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi