Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso turn-off piereskely on?

Vierailija
26.07.2015 |

Kuinka iso turn-off piereskely on? Olen nainen ja ruokavalioni on ilmeisesti vinksallaan, sillä pieruja tulee tosi paljon. Se johtuu varmaan syömästäni ruisleivästä, olen lukenut muillakin ruisleivän aiheuttavan tätä. Pieruni eivät yleensä haise juuri miltään, mutta välillä tosi pahalta. Välttelen tämän takia ihmisiä enkä uskalla edes alkaa tapailla miehiä, vaikka olen huomannut vähän kiinnostusta olevan. Pierut ovat varmasti naisista tosi ällöttäviä, mutta miesten kesken pierut ei herätä pahennusta.  Pitääkö mun vaan jäädä yksin kotiin vai onko toivoa, että löytyisi hyväksyvää seuraa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruisleivästä et siis ole valmis tinkimään?Tuli vaan mieleen että jos tossa on sun vaihtoehdot..

Vierailija
2/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitimäinen mies ei kestä naisen pierua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso turn-on.

Vierailija
4/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin (eli sain) miehen, joka käydessään kakalla sanoo, että sontii. Hänellä ei ole varaa valittaa pieruistani. Ihan hyväkäytöksinen on, mutta itse meinasin kuolla nauruun tuosta sontimisesta. Joo, hän on maalta.

Vierailija
5/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kunnon pierua enemmänkin piristää päivää sanoisin, mutta jatkuva piereskely ei ole hyväksyttävää, kertoo terveysongelmista. T. mies.

Vierailija
6/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että se on siitä hajusta kiini.

kuinka varma sä oot ettei ne haise?

Vierailija
7/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pieren paljon, syy lienee laktoosi-intoleranssi. Mies lähinnä naureskelee, että miten söpö ja"pieni" tyttö piereskelee niin kovaa ja kutsuu minua pierukoneeksi. Huumorilla mennään.

Vierailija
8/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piereskelet miehen kuullen, niin mieshän pitää sitä vain tuttavallisena ja rehellisenä käytöksenä. Se on oikeastaan suomalaisittain luontevampi tapa viestiä, kuin vierasperäinen ja väkinäinen small-talk esim. säästä.

Ei voi olla turn off. Muista pieraista useammin kuin kerran, sillä ensimmäinen laitetaan vielä vahingon piikkiin.

Vierailija
9/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei yleensä haise, ja päästät ne äänettä, niin eihän kukaan huomaa edes että päästit pierun! Vain ne sun haisevat huomataan ja jos niitä tulee vain harvoin, niin sun piereskely vaikuttaa ulkopuolisen silmin ihan normaalilta! Ei tuossa siis ole mitään ongelmaa!!

Vierailija
10/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piereskely on naisten mielestä hirveä TURN-OFF, mutta miehiä se ei haittaa, jopa päinvastoin??!?

Vierailija
11/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:36"]

Jos ne ei yleensä haise, ja päästät ne äänettä, niin eihän kukaan huomaa edes että päästit pierun! Vain ne sun haisevat huomataan ja jos niitä tulee vain harvoin, niin sun piereskely vaikuttaa ulkopuolisen silmin ihan normaalilta! Ei tuossa siis ole mitään ongelmaa!!

[/quote]

ootpa sä olevinas fiksu..

haittaa se piereskely silti elämää, jatkuvasti pitää pelätä ja olla varuillaan.

Vierailija
12/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:34"]Mä pieren paljon, syy lienee laktoosi-intoleranssi. Mies lähinnä naureskelee, että miten söpö ja"pieni" tyttö piereskelee niin kovaa ja kutsuu minua pierukoneeksi. Huumorilla mennään.
[/quote]

Niin ja suhteen alussa en heti tietenkään pöräytellyt. Mies rakastaa minua kova äänisistä paukuista huolimatta ja ymmärtää etten asialle mitään mahda. En tietenkään ennen seksiä yms hänen läsnäollessa paukuttele.

Vierailija
13/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä pieruketjuja tehtailee??

Vierailija
14/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahda ne ruisleivät. Älä syö liian tuoretta ruisleipää.

Mielestäni piereskely on vastenmielistä. En asuisi miehen kanssa, joka piereskelisi kotona.

Vierailija
15/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa myydään jotain Nogasin tms. tuotteita. Kokeile. 

Vierailija
16/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se varmaan aika iso turn-off kun ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Vahinkoja voi käydä, mutta useamminkin alkaa vaikuttaa käytöstapojen puuttumiselta. Vaikka niinhän sitä sanotaan, että vasta sitten ollaan läheisiä, kun kehtaa piereskellä :D mutta en minä usko, että kukaan mieskään arvostaa jatkuvaa piereskelyä heti alussa. Kannattaa ihan tosissaan tarkistaa ruokavaliota ja harkita lääkärissä käyntiä, taustalla voi olla myös jotain jonka voi ja olisi hyvä hoitaa. Ja apteekista löytyy tuotteita, kuten Cuplaton, joilla voi helpottaa oloa esimerkiksi treffien ajaksi.

Vierailija
17/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Annoitte minulle toivoa :)   t:ap

Vierailija
18/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo vaan suhteen syvyydestä. Ei tarvitse esittää eikä peitellä toisen edessä.

Vierailija
19/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pidättely? Kai sen verran pystyt, että vessaan sitten päästelemään... 

En kyllä naisen kanssa olisi, joka pöräyttelisi kaasut ilmaan tuosta vain. 

Vierailija
20/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:35"]

Miten olisi pidättely? Kai sen verran pystyt, että vessaan sitten päästelemään... 

En kyllä naisen kanssa olisi, joka pöräyttelisi kaasut ilmaan tuosta vain. 

[/quote]

eikö olisi outoa, jos katsotte leffaa yhdessä ja sen aikana nainen poistuu vessaan 15 kertaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä