Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exällä uusi nainen

Vierailija
26.07.2015 |

Hän on alkanut tapailemaan uutta naista, sellaista jonka kanssa jutteli jo meidän suhteen aikana mutta olivat vain kavereita kuulemma.
Miten tästä selviää? Tunnen mustasukkaisuutta naista kohtaan ja tekisi lyödä sitä. Tyhmää, tiedän. Tuntuu vain niin pahalta että eilenkin mies oli tämän naisen kanssa eikä tullu meidän yhteisen kaveriporukan kanssa ystävämme tupareihin, sillä tiesi etten siedä tätä uutta naista ja hän tajusi että draaman välttämiseksi parempi näin. Miksei voinut tulla yksin? Pelottaa että se on nyt aina niin että joko minä tai mies joutuu jäämään pois yhteisten ystävien juhlista sillä minä en pysty vielä näkemään miestä uuden kanssa. Erosta on vasta vajaa pari kuukautta ja en ole päässyt yli.
Koko ajan mietin että miten tämä uusi nainen saa mieheltä sitä ihanaa huomiota ja miten tämä uusi nainen on minua tärkeämpi. Sydämeen sattuu ja oksettaa. Miten tästä pääsee yli?
Miten te olette päässeet? Entä kun on yhteiset ystävät niin mitä sitten kun mies alkaa ottaa uutta naista mukaan? Ennen käytiin aina palailemassa bilistä miehen ja hänen parin ystävän kanssa joka viikko. Nyt ei varmaa enää käydä, vaan tämä uusi nainen vie minun paikkani. Onko sen pakko mennä niin :( menetän omia kavereita tässä samalla siis.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla