Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läksiäisistä: esimiehen outo asenne?

Vierailija
26.07.2015 |

Lähdin eläkkeelle kahvituksen merkeissä.
Lähin esimieheni ei sanonut minulle sanaakaan koko aikana. Ei hyvää eikä pahaa.
Se tuntui oudolta jo työkavereistakin.
Oletko kokenut samaa? Mietin, että kuinka korkeasti koulutettu ihminen voi olla niin sivistymätön? Oli hyvä, että pääsin sieltä pois.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan kateudesta vihreänä eikä pystynyt muodostamaan järkeviä lauseita paljastamatta katkeroitunutta tunnetilaansa. Ajattele nyt: sulla alkoi vapaus ja mahdollisuus tehdä mitä ikinä haluat, se reppana joutuu kitumaan surkeassa työssään vielä vuosikausia ilman ylenemismahdollisuuksia.

Itse olen huomannut omasta tahdostani ikuisena pätkätyöläisenä ihan tismalleen saman ilmiön: toisten runsaampi vapaa-aika ja oman vapaa-ajan puute on monille kuin punainen vaate. Aiheuttaa kateutta ja katkeruutta jos näkee toisen ihmisen elävän sellaista elämää kuin itse kuvittelee haluavansa...

Vierailija
2/4 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut eläkkeestä! Unohda se esimies, et joudu enää koskaan tapaamaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kerran kävi työkaverin vikana työpäivänä niin, että pomo ei sanonut sanaakaan hänelle. Kahvitus tosin oli eri päivänä, mutta luulisi, että kun kolmen kymmenen vuoden työn jälkeen jää eläkkeelle, voisi työntekijälle vikana päivänä sanoa edes kiitos tai näkemiin. Ihmiset on ajattelemattomia.

Vierailija
4/4 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pidätteli itkua. Joko onnesta, ikävästä, huolesta tai kateudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan