Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vuotta suhteita lapsetta?

Vierailija
17.07.2015 |

Taustaa: sukupuoli mies, ikää 32 ja suhde-elämää takana 12 vuotta. Kolmas suhde menossa, 4 vuotta aiemmatkin kestäneet. Sitä ennen pientä säätöä vuosi ikävuodet 18-19 ja hieman suhteiden välissäkin.

Olen alkanut miettiä, olenko outo. Näin monta (12) vuotta suhteissa eikä vielä lapsia. Luokkakaveri löysi elämänsä ensimmäisen miehen vuosi sitten ja nyt raskaana. Tämä pisti vaan miettimään, olisiko itse jo pitänyt saada myös jotain aikaan tällä rintamalla. En lapsista erityisemmin välitä, mutta kadunko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5 vuotta kaksistaan, sitten lapsi.

Ei kannata ainakaan kiirehtiä, ne tapaukset on niin nähty!

Vierailija
2/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vertaat itseäsi muihin? Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee itse omat päätöksensä, etenkin niin isossa asiassa kuin lasten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 20 v. suhdetta ja sitten lapsi. :)

Vierailija
4/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15v ja sitten lapsi. Ei vaan tullut sitä vauvakuumetta, ei. Matkusteltiin ym. Sitten piti vaan päättää että tehdäänkö se lapsi ja sitten tehtiin.

Vierailija
5/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli 4 vuotta

Vierailija
6/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin melkeen 11 v yhdessä ennen lasta. Jos epäröit niin jätä tekemättä. Ei ne pennut autuaaksi tee. Onneks mulla vaan 1

Vierailija
8/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kahdeksan vuotta onnellisesti ilman lapsia. Ihanaa tämä vapaa, huoleton elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi