epäsäännölliset menkat ja miehen tapaaminen!!!
Eli siis olen menossa tapailemani miehen luo kylään, ollaan vihdoin saatu aikataulumme sopimaan yhteen ja voimme lomailla pidemmän aikaa yhdessä.
Ongelmana on vain se että menkkani eivät ole tulleet ajallaan, niiden olisi pitänyt alkaa viikko sit ja mua pelottaa että ne alkaa just silloin kun näemme miehen kanssa.
Joo tiedän kyllä että on noloa aikuisena naisena nolostella menkoista mutta kyllä kieltämättä itseänikin harmittaa jos menkkailen sitten miehen luona koko ajan.
Mitä teen? Ilmoitanko miehelle ettei nähdäkään vai otanko riskin että menkat alkaakin kun olemme yhdessä?
Kommentit (16)
Miten toi menkkaseksi toimii käytännössä? :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:47"]Haet siirtopillerit äkkiä ja syöt niitä vierailusi ajan. Mutta jos pitkään aiot olla, niin eikö se nyt oo ihan luonnollista että tulee menkatkin.
[/quote]
Ei mitään pillereitä, menee sun kierto entistä enemmän sekaisin
Mä luen koko ajan epäsännölliset menkat ja miehen tappaminen!!!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:00"]Mä ainakin menisin ja pitäisin ihan luonnollisena sitä, että on menkat. Ikäväähän se on, mutta ei kokomaailmaa kai nyt kuitenkaan? [/quote] En miehenä kattelis pitkään jotain hormonihirviötä
[/quote]
Ne raivarit tulee ennen menkkoja, tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:47"]Haet siirtopillerit äkkiä ja syöt niitä vierailusi ajan. Mutta jos pitkään aiot olla, niin eikö se nyt oo ihan luonnollista että tulee menkatkin. [/quote] Ei mitään pillereitä, menee sun kierto entistä enemmän sekaisin
[/quote]
Vois niillä sitä koittaa säännöllistyttääkin, toki silloin 1kk ei riitä. Ohis.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:19"]Miten toi menkkaseksi toimii käytännössä? :D
[/quote]
No mitäs luulet?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:37"]Tykkääkö miehet seksistä menkkojen aikaan?
[/quote]
Ei haittaa.
Aikuinen mies
Tykkääkö miehet seksistä menkkojen aikaan?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:37"]Tykkääkö miehet seksistä menkkojen aikaan?
[/quote]
Ei
Haet siirtopillerit äkkiä ja syöt niitä vierailusi ajan. Mutta jos pitkään aiot olla, niin eikö se nyt oo ihan luonnollista että tulee menkatkin.
Sanot vaan että olit neitsyt kun mies ihmettelee veren määrää
Muaki harmitti, ku päästiin vihdoin petipuuhiin uuden miehen kanssa ja sit siitä seuraavana päivänä mulla alko menkat kolme päivää etuajassa. Jostain luin, että seksi voi saada veren valumaan ajoissa, kun menkat on muutenkin kohta alkamassa. Harmitti vaan, ku piti mennä sen luo yöksi eilen, mut ei huvittanu menkkasena sinne mennä. :(
Mä varmaan puhuisin miehelle suoraan, ni ei tarttis sit asiaa piilotella tai häpeillä. Ethän sä voi sun menkoille mitään.
no seksikö se on pääasia? rätit mukaan ja jos alkaa niin sanot et nyt onkin menkat. Kyl mun miesystävä joka asuu kaukana ja nähdään harvemmin, tykkää ihan mun läheisyydestä ja silittelystä.
Mä ainakin menisin ja pitäisin ihan luonnollisena sitä, että on menkat. Ikäväähän se on, mutta ei kokomaailmaa kai nyt kuitenkaan?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:00"]Mä ainakin menisin ja pitäisin ihan luonnollisena sitä, että on menkat. Ikäväähän se on, mutta ei kokomaailmaa kai nyt kuitenkaan?
[/quote]
En miehenä kattelis pitkään jotain hormonihirviötä
Jos on ihan järjellä varustettu mies ja ymmärtää naisen anatomian päälle, niin mitä sitten jos on menkat. Ihmisiähän tässä vaan ollaan. Jos tykkäätte menkkaseksistä, niin siitä sitten vaan, mutta tyydyttää voi toista muutenkin.