Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnossa olisit tästä alkoholimäärästä?

Vierailija
26.07.2015 |

Olen hieman järkyttynyt tajuttuani että join eilen yhteensä n. 14 annosta alkoholia (laskin jollakin laskurilla). Olen siis 62 kiloinen nainen. Olin kyllä todella humalassa, mutta tilasin silti lisää.. Mutta en siis mitenkään huonossa kunnossa ollut. Tänäänkin on ihan "normaali krapula". Tuo luku kuitenkin kuulostaa todella suurelta, joten missä kunnossa olisit jos joisit noin monta annosta? Montako yleensä juot baari-illan aikana? Ja ei siis tarvitse vastata annoksina vaan voi tietenkin myös selittää että mitä juot ja paljonko.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen parissa tunnissa kaverin kanssa puoliksi kuoharipullon ja kyllä tuntui, oli ihan mukava olo en ollut kännissä, mutta olisi mennyt yli, jos siitä vielä lisää olisin juonut. Eli joo todella huonosti kestän alkoholia. Olen 65kg 20v nainen.

Vierailija
22/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella humalassa. Join jokin aika sitten n.puoli pulloa viiniä, yhden siideritölkin ja kaksi ravintola-annosta baileysiä. Olin todella, todella humalassa ja krapulakin oli sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon joskus n. 6-8 siideriä tai kaljaa tai muuta tölkkiä ja mahdollisesti noin desin viinaa, humala tulee hyvä kankkunen myös. Olen 47 kiloinen nainen.

Vierailija
24/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v ja 53kg

Viinipullo on mulle ns. optimaalinen jos haluan olla fiksua seuraa rentoutuneena: olen sosiaalinen, on hauskaa, ei tule krapulaa, en nolaa itseäni. Mutta en myöskään ole tosta määrästä humalassa.

1,5 viinipullon jälkeen jutut yleensä jo huononee ja saatan avautua jne.

2 viinipullon jälkeen olen kyllä rehellisesti humalassa, jos olen juonut ne ns. nopeaan tahtiin, mutta siis silti ihan pysyn tolpillani, jutut vaan on todella huonoja ja ja saatan nolata itseäni

Viime uutena vuotena tosin join vissiin 1 skumppapullon, 1 viinipullon ja lisäksi pari siideriä, enkä edes ollut humalassa. Olin tosin syönyt hyvin alle ja aika oli 18-04. Tilanneriippuvaista.

Vierailija
25/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin varmaan jossain ojassa raiskattuna ton määrän jälkeen D:

Vierailija
26/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn hyvin juomaan 9-10 annosta ja varmaan 14 myös menisi jos ei ihsn parissa tunnissa pitäisi litkiä

Vierailija
27/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi ravintola myynyt laimennettuna juomia. Itselle on käynyt noin eräässä Tamperelaisravintolassa. Suunnilleen tuon verran join minäkin, ei minkäänlaista krapulaa ja normaalisti en kykene kuin noin puoleen tuosta. Illan aikana vaan ihmettelin, että kumma kun ei missään tunnu. Samaa raportoivat seuraavana päivänä muutkin kyseisessä ravintolassa olleet. 

Vierailija
28/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi ravintola myynyt laimennettuna juomia. Itselle on käynyt noin eräässä Tamperelaisravintolassa. Suunnilleen tuon verran join minäkin, ei minkäänlaista krapulaa ja normaalisti en kykene kuin noin puoleen tuosta. Illan aikana vaan ihmettelin, että kumma kun ei missään tunnu. Samaa raportoivat seuraavana päivänä muutkin kyseisessä ravintolassa olleet. 

Tätä mietin itsekin, kun omien laskujeni mukaan olen eilen juonut 8 annosta alkoholia, mutta ei tuntunut ollenkaan niin pahalta. Epäilen, että baarin shotit ei todellakaan ollet 38% 4 cl koska jos olisin oikeasti puoleentoista tuntiin vetänyt nuo, olisin ollut todella humalassa. Nyt vain hiukan piristi. 

Eikö joskus ollut tapana baareissa myydä noita jotain muutaman euron shotteja niin että alkoholia oli oikeasti vain se 2cl. Muistan nollaluvun alusta ainakin tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi