Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri on 10- vuotta nuorempi ja "kehuskelee" asialla..

Vierailija
26.07.2015 |

Vähän väliä muistuttelee, että on niin nuori ymym. Hän on sis vajaa 30 ja minä vajaa 40-v. 

Huomaan, että työkaveri rupsahtaa jo. Minä en. Hänen äitinsä on reilu 50-v syöpäsairas autettava vanhus, munun äiti vähän yli 60-v, joka pelaa golfia ja urheilee muutekin paljon. Mun äiti käy töissä, on akateeminen. Hänen äitinsä varhaiseläkkellä oleva laitoshoitaja tms. 

Jotenkin huvittaa, että on olevinaan niin kovin herkeä ja mainostaa "nuoruuttaan" jatkuvasti. En viitsi sanoa, että kahden vuoden päästä viimeistään hän näyttää jo mua vanhemmalta. Ei se ikä katso numeroita. 

Ei mulla sit muuta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 40v on parempi kuin 30v. Vanhemmat on yleensä aina viisaampia ja ainakin kokeneempia. En ymmärrä nuoruuden ihannointia.

t. siltä väliltä

Vierailija
22/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:42"]

Vähän väliä muistuttelee, että on niin nuori ymym. Hän on sis vajaa 30 ja minä vajaa 40-v. 

Huomaan, että työkaveri rupsahtaa jo. Minä en. Hänen äitinsä on reilu 50-v syöpäsairas autettava vanhus, munun äiti vähän yli 60-v, joka pelaa golfia ja urheilee muutekin paljon. Mun äiti käy töissä, on akateeminen. Hänen äitinsä varhaiseläkkellä oleva laitoshoitaja tms. 

Jotenkin huvittaa, että on olevinaan niin kovin herkeä ja mainostaa "nuoruuttaan" jatkuvasti. En viitsi sanoa, että kahden vuoden päästä viimeistään hän näyttää jo mua vanhemmalta. Ei se ikä katso numeroita. 

Ei mulla sit muuta.

[/quote]

okei. Mut silti sulle on kova pala se, että sulla on kymmenen vuotta enemmän ikää kuin hänellä, koska teit tämän aloituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sit muuta.

[/quote]

Ensin meinasin tsemppaa sua mut luin ketjua onneksi pidemmälle ja tajusin että olet itse syypää tilaasi ja itse samallainen mistä muita syyllstät ja haukut. Ei jatkoon.

Vierailija
24/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullekin kaverit aina vittuilee töissä, mutta niillä on vaan paskat nissanit, kun mulla komea bemari.

Vierailija
25/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sit muuta.

[/quote]

Muista toki kehuskella terveellä äidilläsi ja naljailla nuoremmalle syöpäsairaasta äidistään.

Yksi sulla ap meni kyllä ihan oikein: olet vajaa nelikymppinen.

Vierailija
26/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpään sairastuminen ei ole kiinni sosiaaliluokasta eikä välttämättä geeneistä tai terveellisistä elämäntavoista.

Vierailija
27/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä tekstiä. Miten äidit liittyy mihinkään?
Mun äiti sairastui syöpään alle kuuskymppisenä, samoin mummu sairasti syöpää, mutta vasta lähempänä kahdeksaakymppiä. Mummu eli varsin terveellisesti ja oli virkeä tuohon asti, mutta joskus tuollaista nyt vain sattuu. Joka tapauksessa, jos joku tosissaan rupeaisi vittuilemaan mun geeneistä ihan aiheeseen liittymättömästi niin pitäisin aika urpona.

Vierailija
28/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän töissä ole puhunut äidin syövästä tms. Fb;:iin laittoi kuvan, jossa molemmat posket lommolla, leuat pitkinä virnistivät. ap

Vierailija
29/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja työkaverisi olette vajaita ja äitinne reiluja. No aika muuttaa tilannetta kunhanvähän vanhenette ;)