Tehkää nyt ihmeessä ”Suomi Natoon ilman kansanäänestystä” -kansalaisaloite, niin saadaan viestitettyä hallitukselle kansan mielipide!
NATOssa on jo suurin osa Euroopasta, kyseessä ei ole siis mikään hätäinen päätös. Koko ajan tehdään yhteistyötä lännen kanssa, ollaan täysin yhteensopivia NATOn kanssa. Jossain vaiheessa rähinöidään varmasti koko maailman mittapuulla, mutta sitä ennen puolueeton Suomi on jo joutunut kohtaamaan Venäjän sotavoimat, jos NATOon ei liitytä nyt. Parempi se on seuraavan maailmansodan aikana olla liitossa ison sotavoiman kanssa, kuin talloutua takuuvarmasti Venäjän saappaiden alla. Jos taas jostain syystä säästytään puolueettomana, saadaan sen takia eristäytyä ja hävetä, ettei otettu osaa.
Kommentit (70)
Jaa että mielivaltaisesti kansalaisaloitteista valittaisiin ne mitkä sulle sattuu sopimaan?
Olin joskus aikoinani Naton jäsenyyden kannalla, mutta en ole ollut sitä enää vuosiin. Enkä pelkää että tänne kukaan olisi hyökkäämässä. Enemmän jäsenyydestä olisi haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kans
alaisaloite.fi/fi/aloite/9997Siinä on.
37000 kannatusilmoitusta jo.. 😳
Kuoleman pelkoon siis tarjotaan lääkkeeksi itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus aikoinani Naton jäsenyyden kannalla, mutta en ole ollut sitä enää vuosiin. Enkä pelkää että tänne kukaan olisi hyökkäämässä. Enemmän jäsenyydestä olisi haittaa kuin hyötyä.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Noin juuri lobotomia vaikuttaa.
NATO kannattajat tuntuu olevan sotahulluja.
"kyseessä ei ole siis mikään hätäinen päätös"
parissa päivässä kelkka täysin muuttanut suuntaansa kun ihmiset on paniikissa ja kykenemättömiä rationaaliseen ajaatteluun
en ihmettelisi että tämä ajettaisiin läpi kahdessa viikossa. Vähän kuin maan tapa ja sen "demokratia"
Aika kova luotto teillä on tuohon Natoon, vaikka ei ole tähän mennessä osoittanut olevansa millään tapaa hyödyllinen.
Oletko valmis siiihen, että veroprosenttisi näyttää 2,0 enemmän? Sen verran se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
NATO kannattajat tuntuu olevan sotahulluja.
No mä olen sotahullu, mutta mä en kyllä luota että NATOsta on yhtään apua Suomelle, jos pasha lentää tuulettimeen. Ei Venäjä noudata mitään sääntöjä muutenkaan, joten miksi muidenkaan pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko valmis siiihen, että veroprosenttisi näyttää 2,0 enemmän? Sen verran se maksaa.
Oletko valmis puhumaan venäjää äidinkielenäsi?
Vierailija kirjoitti:
Aika kova luotto teillä on tuohon Natoon, vaikka ei ole tähän mennessä osoittanut olevansa millään tapaa hyödyllinen.
Aika tehokkaasti se on pitänyt Putinin loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran bkt:sta on laitettava puolustusbudjettiin. Ne aseet voidaan valmistaa myös Suomessa jolloin raha jää Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tehokkaasti se on pitänyt Putinin loitolla.
Joo, siltäpä näyttää tosiaan... Ei Putin Natoa pelkää, vaan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alaisaloite.fi/fi/aloite/9997Siinä on.
37000 kannatusilmoitusta jo.. 😳
Nopeast täyttyy. Allekirjoitin eilen ja silloin ääniä oli noin 15000.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Ukrainalle irtosi heti tykistöä, aseita, humaritääristä apua ja 350 miljoonaa euroa oman maan puolustamiseen. Eikä edes kuulu Natoon, mutta kun Euroopan turvallisuus on vaarassa, Naton 28 eurooppalaista maata pisti tuulemaan, jotta Venäjä saadaan takaisin omalle maalleen riehumasta muualla.
alaisaloite.fi/fi/aloite/9997
Siinä on.