Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsein 10 vuotta iskiaksesta, nyt se parantui!

Vierailija
26.07.2015 |

Ja vain 2 viikossa! Aloin harrastamaan joogaa ja juuri äsken huomasin että hei, minuun ei ole sattunut aikoihin. On oikeasti aika wow fiilis! Olen kyllä yrittänyt venytellä ja harrastaa erilaista liikuntaa mutta yleensä kipu on vain pahentunut. Vinkkinä siis muillekin! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on iskias tai määrittelemätön alaselkäkipu vaivannut varmaan viimeiset 10 vuotta. Liikunta jopa pahentaa kipuja. Joogaa en ole kokeillut, ehkä seuraavaksi se.

Vierailija
2/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:04"]Muakin on iskias tai määrittelemätön alaselkäkipu vaivannut varmaan viimeiset 10 vuotta. Liikunta jopa pahentaa kipuja. Joogaa en ole kokeillut, ehkä seuraavaksi se.
[/quote]
Suosittelen mitä lämpimämmin. Pahoja alaselkäkipuja oli minulla myös. Joogan jälkeen on kaiken lisäksi mahtava olo. Muista rauhallinen hengitys, se on minulle ollut taikasana. Liikkeet ovat myös todella helppoja mitä itse tein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsein? =D

Vierailija
4/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli normaalipainoisena aina iskiaskipua. Pikkuhiljaa kun olen lihonut läskiksi, on kipu kadonnut... En nyt ehkä silti suosittele ihmisiä lihomaan.

Vierailija
5/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:09"]

Kärsein? =D

[/quote]

Porilaisten oma imperfekti.

Vierailija
6/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös alaselkäkipuja ja iskias, välilevyn pullistuma. Mutta joogaa en vaan pysty vetämään, ihan tuskaa se venyminen jne.
Muuten kyllä harrastan paljon liikuntaa vaikka se kipeetä tekeekin. Pakko kuitenkin ylläpitää lihaskuntoa.

Vierailija
7/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:16"]Mulla myös alaselkäkipuja ja iskias, välilevyn pullistuma. Mutta joogaa en vaan pysty vetämään, ihan tuskaa se venyminen jne.
Muuten kyllä harrastan paljon liikuntaa vaikka se kipeetä tekeekin. Pakko kuitenkin ylläpitää lihaskuntoa.
[/quote]
Venyt niin paljon kuin pääset, ei ole pakko tehdä niin suorittamista. En minäkään kaikkeen pysty, skippaan ne pois ja palaan joskus tulevaisuudessa uudestaan. Kokeilkaa ihmeessä kaikki joilla on selkävaivoja tai stressiä. Youtubesta löytyy videoita täysin alottelijoille

Vierailija
8/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysillä. Leikattu selkäni, iskiasvaivani ja lihasjumini ovat helpottuneet huomattavasti joogaamalla. Ja tosiaan siihen hengitykseen kannattaa kiinnittää huomiota. Itse ymmärsin vasta vuoden päästä, että rauhallinen hengitys auttaa tekemään ne liikkeet paremmin. Se paransi venyttelyä tosi paljon ja teki siitä jotenkin miellyttävämpää.

Mulla on yöllistä leposärkyä lonkassa reuman takia. Joogaaminen illalla ilmeisesti parantaa lantion alueen verenkiertoa, mikä auttaa vähentämään särkyä ja nukkumaan paremmin ja toisinaan jopa ilman särkylääkettä.

Yölliset jalkojen suonenvedot ovat myös vähentyneet huomattavasti.

Mä tykkään joogan rauhallisesta tehokkuudesta:) 

Vierailija
9/9 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:09"]

Kärsein? =D

[/quote]

Porilaisten oma imperfekti.

[/quote]

Juu, erottelee ne verbit, joissa imperfekti ja preesens ei muuten eroa. Suosittelen lämpimästi, että otettaisiin kirjakieleen!