Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parsitko miehesi alushousut jos niihin tulee reikä vai ostatko uudet?

Vierailija
01.03.2022 |

Mies on aina ostamassa uusia, mutta minusta se on turhaa kun nuo reiät saa parsittua umpeen ja säästyy jätteeltä. Mies kutsuu minua pihiksi vaikka tämähän on vain järkevää ja ekologista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsin. Tuo ei kovin paljon edes kalsareita käytä, puvun alla ja kovimmilla pakkasilla vain, niin samat kalsarit on olleet käytössä yli 10v.

Eri asia on sitten se, mitä mieltä olen siitä, kun ei käytä niitä kalsareita.

Vierailija
22/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologisuudesta ei näytä monella olevan hajuakaan.  Heitetään kaikki pois ja valtavat jätevuoret vaan kasvavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies osaa omat kalsarinsa ostaa.

Vierailija
24/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsitko ap. myös pikkarisi kun niihin tulee reikä ?

Vierailija
25/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostaa, pesee ja huoltaa itse omat vaatteensa. Miehen vaatteet eivät kuulu minulle - kuten eivät minun vaatteenikaan kuulu miehelle.

Vierailija
26/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä en ottaisikaan joka ei itse osaa alushousuistaan päättää!

Vierailija
27/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkistele mieheni alusvaatteita, ihan itse saa päättää milloin heittää roskiin ja ostaa uusia. Parsimaan se ei ala, enkä minäkään alkaisi kun en osaa.

Vierailija
28/31 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En parsi miehen kalsareita enkä omia. Muuten kyllä käytän vaatteet loppuun asti, parsin käsin tai paikkaan ompelukoneella esim. reisistä reikiintyneet päällihousut, mutta alusvaatteet ja sukat saavat mennä reikäisinä roskiin, siihen vedän rajan ekologisuudessa.

Vierailija
29/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin yleensä tulee reikiä? Miten korjata pierun- tai kusenpolttamia haperoituneita kohtia? Onko jokin iloinen erivärinen paikka hyvä ratkaisu? Keltäiset ja ruskeat kohdat lienevät hankalia saada alkuperäisen värisiksi.

Vierailija
30/31 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, vieläkö joku parsii miehen vaatteita tämän puolesta??? En todellakaan parsi enkä tee mitään muutakaan, minkä mies aivan varmasti itse oppii tekemään, jos ei jo osaa.

Tämä! Nykyään se mies on vastustaja jonka elämä tulee tehdä mahdollisimman epämiellyttäväksi.

Vierailija
31/31 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vaimot parsii kalsareita tai edes ostaa vaatteet miehelle? Hankkikaa oma elämä, en huolisi näin kontrolloivaa naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä