Parsitko miehesi alushousut jos niihin tulee reikä vai ostatko uudet?
Mies on aina ostamassa uusia, mutta minusta se on turhaa kun nuo reiät saa parsittua umpeen ja säästyy jätteeltä. Mies kutsuu minua pihiksi vaikka tämähän on vain järkevää ja ekologista.
Kommentit (31)
Mies joko parsii itse tai ostaa itse ne housunsa. En minä. Eikä sunkaan pitäisi.
Kyllä mies ihan itse ostaa kalsarinsa. On kuitenkin aikuinen mies.
Minä en sekaannu miehen alushousukysymyksiin. Ostaa itse.
Mies ostaa kyllä itse uudet, mutta parsin mielelläni jos huomaan reiän ja mies on siitä kiitollinen
Meillä ainakin sekaannutaan puolin ja toisin toistemme alushousuihin. Mies ostaa minulle joskus alushousuja ja minä hänelle, mkumpi nyt sattuu tarpeen tullessa kaupungissa käymään. Paikkaan myös miehen alushousuja, hän taas huoltaa pyörääni.
Kuvittele ap ihan huviksesi, että nuori salskea juppi menee työkavereiden kanssa saunailtaan ja riisuu parsitut kalsarit! Vähän noloa, eikö? Ei nykyään kukaan kulje parsituissa alusvaatteissa.
Mitä ihmettä, vieläkö joku parsii miehen vaatteita tämän puolesta??? En todellakaan parsi enkä tee mitään muutakaan, minkä mies aivan varmasti itse oppii tekemään, jos ei jo osaa.
Pesen ja parsin, olen vapaaehtoisesti lapseto ja työtön, joten minulla on hyvi aikaa pestä ja parsia miehen kalsareita. Koen elämäni hyvin merkitykselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele ap ihan huviksesi, että nuori salskea juppi menee työkavereiden kanssa saunailtaan ja riisuu parsitut kalsarit! Vähän noloa, eikö? Ei nykyään kukaan kulje parsituissa alusvaatteissa.
Ei kaikkien kaveripiiri ole pelkkiä juppeja. Aika moni arvostaa kestävää kehitystäkin.
Aika vähissä on kyllä alusvaatteet joista parsimalla saisi yhtään pidempi-ikäistä. Kun elastaaniin tulee reikä, tulee jokaisen parsinneulan kohtaan uusi ja isompi reikä.
Useampaan kertaan paikatut on kuuminta Hottia!! Eivät todellakaan mitkään sexkillerit, ap on oikeassa, ei muuta kuin puikot suhisemaan ja villalanka viuhumaan.
Jos on uudet, korjaan, mutta vanhat resut heitän pois.
Mies ostaa omat kalsarinsa. Ja jos kysyisi paikkaamista niin pyytäisin heittämään pois ja ostamaan uudet.
Minä laitan rikkinäiset pesusta riepulaatikkoon ja jossain kohdin mies herää huomaamaan että kalsareita ei riitä koko viikoksi. Sitten se joko menee kauppaan tai pyytää mua tilaamaan nipun uusia. Minä siis hoidan meillä pyykit ja tietokoneasiat.
Helppo vastata kyllä parsisin! Mutta mulla ei ole miestä..
Koska mies on vauva, hoivaan hänelle puhtaat vaipat ja imetän kerran tunnissa.Näinhän ap olettaa tapahtuvan, eikö?
Alushousut on halpoja, joten ihan ajanhukkaa alkaa niitä parsimaan.
Mies kulkee reikäisillä kalsareilla. Sitten ku kassit tulee läpi nii ostaa uudet 😂 joskus parsin jos jaksan, miehellä ei tuu ommeltua ku irronneet napit.
Mutta onhan se sinänsä fiksua ommella (kumpi sen nyt tekeekään), miesten alkkarit on yllättävän kalliita, edullisetkin merkit.
Mies heittää itse pois ja mä ostan uusia. Tilailen meille muutenkin vaatteita netistä, niin ostan sille samalla kalsareitakin.
Uusia ostetaan. En itsekään pidä rikkinäisiä alushousuja vaan heitän pois ja ostan uusia.