Hei te, jotka olette piirtäneet pohjakuvia (tännekin malliksi)
Millä ohjelmalla piirrätte niitä?
Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
Kommentit (10)
ACADin eri sovellukset olleet käytössä jo vuosia. muitakin kokeillut, mutta ei tarvetta vaihtaa
Mä oon tehnyt valmiisiin talonpohjiin korjauksia niinkun huikealla ohjelmalla, kuin PAINT :D
Käytin ennen sketchup:ia mutta nyt sitä ei saa nykyisen koneeseeni. On kai ilmainen vieläkin.
Kiitos tuosta Sketchupista, just latautuu...
Kiitos vastauksista, näillä pääsen hienosti eteenpäin :) Ap
Tussilla minä piirtelen. Kelpaavat täällä maalla rakennusvalvontaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Mä piirrän nyt lyijykynällä, mutta haluaisin tehdä pohjoa koneella. Oon nähnyt kuvia, jotka on tehty koneella, ja haluaisin tietää, millä ohjelmalla ne on tehty. Ap (edelleen vastauksia toivoen :))
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Samahan se varmaan rakennusvalvonnalle kaikkialla millä kuvat piirretään. Tietysti sähköisessä lupahakemuksessa tussilla piirretyt täytyisi erikseen skannata ja tulostaa pdf:iksii.
Piirrätkö muoville vai kuullolle? Vielä old school- tyyliin tussipiirtimillä ja rissaviivaimella, raapeterillä korjaten?
Mitenkäs kopiot, teetkö a3-kokoisille arkeille, löytyykö sinulta oma iso tulostin vai vietkö originaalit kopiolaitoksen?
Sillä kyselen, kun viimeksi piirsin tusseilla rakennuspiirustuksia ennen 90-luvun lamaa. Nostalgista...
up