Mistä olette löytäneet miehenne/kumppaninne?
Joku vähän epätoivoinen 23v nainen täällä kyselee. Baarista löytää vain yhdenillanjuttuja ja haluaisin jo pikkuhiljaa asettua aloilleni ja perustaa perheen...
Kommentit (65)
Eka netistä, toka hänen eksänsä synttäreiltä.
Tai sitten vaan ei ikinä löydy. T. Parisuhteeseen kelpaamaton 35v nainen, jonka ainut toive elämältä oli mies ja perhe.
Netistä, netistä.
Baari on aika kasaria.
Ulkomailta yökerhosta. :) Ja kyllä, olemme vielä yhdessä 10 vuotta sen jälkeen ja kolme lastakin löytyy.
Sitä ennen mulla oli kaksi muuta pitkää suhdetta. Yhden tapasin tanssitunnilla ja toisen kavereiden kautta juhlista.
Kumppanin voi löytää mistä vaan. Mitä enemmän teet sitä parempi mahdollisuus.
Baarista. Ystäväni juhlivat, minä sairaalloisen ujo istuin yksin baaritiskillä posket häpeän punaisina kunnes nykyinen aviomieheni istui viereeni ja tuli juttelemaan minulle. Aika pitkään meni ennen kuin uskalsin luottaa häneen ja päästä ujoudestani eroon hänen seurassa
Sekä ex-mies että nykyinen yhteisten ystävien kautta.
Baarista löytyi ja hyvä sellainen uskokaa tai älkää
Baarista. En tosin silleen miten useimmat. Oli siellä kun suoritettiin ratsia :P
Yhden opiskelijaruokalasta, toisen teatteriharrastuksesta, kolmannen yhteisen kaverin synttäreiltä ja tämän nykyisen, joka kuluneiden vuosien perusteella vaikuttaa elämänkumppanitapaukselta, kollega-/kaveripiirin laitamilta. Olimme tunteneet jo pari vuotta, joskaan emme kovin läheisesti. Olemme samalla alalla ja ymmärrämme toisiamme.
Parhaat tuntuu löytyvän oman mielenkiinnon kohteiden parista. Netissä on se hyvä puoli, että samanhenkisiä löytää suht helposti, kun kaikenlaista keskustelufoorumia ja muuta yhteisöä löytyy vaikka mille. Söpö random-tyyppi baarissa voi olla sopiva, mutta se on niin epätodennäköistä, etten itse jaksaisi.
Lentokoneesta on helppo iskeä rikas ja hyvännäköinen. Lentoemo.
Lukiosta. Minä olin kolmannella vuosikurssilla, mies toisella ja meillä oli yhteinen espanjankurssi.
Kylpylän höyrysaunasta
Transsukupuolinen nainen
Baarista löydy kun paskaa. Me kaikki kunnon miehet olemme netissä. Tai siis minäkin olin kunnes löysin sieltä elämäni naisen.