Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat romuttaneet itsetuntoni

Vierailija
25.07.2015 |

Jotkut miehen ihastuvat kyllä minuun, mutta aina, kun alan vähänkään intiimimpään suhteeseen heidän kanssaan, on alkanut tulla tällaisia kommentteja "minä sä itteäs pidät, oot ihan peruspulliainen", "vittu miten pienet rinnat", "oksettava iso maha", "ei sussa oo muuta kaunista ku hiusten väri", "meikkaisit enemmän, niin saattaisit näyttää paremmalta", "sulla on paska finninen iho" jne jne.

Tiedän, että en ole mikään taivaanlahja miehille. Haluaisin, että edes joku voisi nähdä minut niin kauniina ettei vaihtaisi minua toiseen tai etsisi katseellaan aina jotain parempaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt vain kusipäisiin miehiin.

Vierailija
2/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetunto on huono, niin en kertoisi siitä AV:lla, koska täällä vain vittuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastaavassa tilanteessa luetellut miehen kaikki mahdolliset pienet ja isot viat ulkonäössä ja johan on tullu huoneessa hiljasta!

Vierailija
4/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko vain ilkeyttään ovat miehet noin alkaneet yhtäkkiä solvaamaan vai onko ollut kyse riitatilanteista, joissa molemmat osapuolet ovat sanoneet pahasti?

Vierailija
5/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:33"]

Jotkut miehen ihastuvat kyllä minuun, mutta aina, kun alan vähänkään intiimimpään suhteeseen heidän kanssaan, on alkanut tulla tällaisia kommentteja "minä sä itteäs pidät, oot ihan peruspulliainen", "vittu miten pienet rinnat", "oksettava iso maha", "ei sussa oo muuta kaunista ku hiusten väri", "meikkaisit enemmän, niin saattaisit näyttää paremmalta", "sulla on paska finninen iho" jne jne.

Tiedän, että en ole mikään taivaanlahja miehille. Haluaisin, että edes joku voisi nähdä minut niin kauniina ettei vaihtaisi minua toiseen tai etsisi katseellaan aina jotain parempaa.

[/quote]

Ehkä tuossa on nyt ongelmana se, että tavallaan kuiyenkin keskityt ulkonäköasioihin. Se vetää kärpäspaperin lailla luoksesi samanlaisia heikkoitsetuntoisia, mutta päinvastoin sellaisia, jotka purkavat epävarmuutensa toiseen. Lakkaa pohtimasta ulkonäköäsi (plussaa sulle on, että vaikutat realistilta) ja löydät miehen, joka voi olla ihan hoo moilasena, että wtf, onko joku joskus haukkunut sinua?! Ja kelpuuttaa sut hyvin. Ja vielä kehaiseekin.

Vierailija
6/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:43"]

Ihanko vain ilkeyttään ovat miehet noin alkaneet yhtäkkiä solvaamaan vai onko ollut kyse riitatilanteista, joissa molemmat osapuolet ovat sanoneet pahasti?

[/quote]

Onko sillä nyt loppujenlopuksi merkitystä? Ei se oikeuta kuitenkaan noin kellekään puhumaan. Inhimillistä toki, mutta riitatilanteessa ulkonäköitsevarma mies ei ala näykkiä siitä ap:tä. 

Vierailija
7/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vääntää kakkea

Vierailija
8/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melko kakaroilta nuo miehet kommenteista päätellen. Jotain 12-16v.. Tosin nykyään tuntuu että kokoajan ihmiset muuttuvat vain tyhmemmiksi. Joten en yllättyisi hirveästi jos olisivat n. 22 vuotiaan sanomia.

Vierailija
9/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat ääliöitä ei miehiä.

Vierailija
10/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun olet saanut munaa joltakulta niin haukut sen ulkonäön ja seksitaidot!

Vierailija
11/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaan harmittaa kun eivät saaneet parempaa, ei kannata välittää.

Vierailija
12/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Minä en sanoisi naiselle ääneen mitään noista, vaikka sitä mieltä olisinkin. Melkoisia typeryksiä olet tavannut.

Vierailija
13/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Onko sillä nyt loppujenlopuksi merkitystä? Ei se oikeuta kuitenkaan noin kellekään puhumaan. Inhimillistä toki, mutta riitatilanteessa ulkonäköitsevarma mies ei ala näykkiä siitä ap:tä. 

[/quote]

On sillä nyt vähän merkitystä, jos vaikka ap on sanonut miestään rumaksi minimunaksi, mutta itkee sitten kun mies antaa takaisin samalla mitalla.

Vierailija
14/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

JES!!

Ovat lukeneet vauva-palstaa ja onnellisena pääsevät vuorostaan tuhoamaan yhden naisen itsetunnon, joka ei vastaa täydellisyyttä.

HAHA. Ansaitsemme parempaan kuin tuollainen pienitissinen sika. Vaihtoon vaan.

Vierailija
15/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:39"]

Jos itsetunto on huono, niin en kertoisi siitä AV:lla, koska täällä vain vittuillaan.

[/quote]

Toisaalta voisi lähteä siitä että vaatii jo jonkinlaista hyvää itsetuntoa tulla tänne kertomaan omasta tilanteestaan. Oli se nyt vaikka huonosti käyttäytyvien miesten romuttama itsetunto....

Nämä vittuilijoiden kommentit nyt kannattaa jättää omaan arvoonsa - edustivat nyt kumpaa sukupuolta tahansa. Kyllä maailmaan turhanpäiväistä lässytystä mahtuu.

Vierailija
16/16 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut keneltäkään mitään vastaavanlaista, päinvastoin. Minkälaisia kuvotuksia oikein itsellesi haalit? Olisiko paras hieman katsoa ja tutustua miehiin ennen kuin niitä jalkojesi väliin päästät...? Sitä saa mitä tilaa, tässäkin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi