Millanen yöpuku teillä on käytössä?
Mulla vaan leggarit, iso t-paita ja sukat.
Millanen sun yöllinen asu on?
Kommentit (49)
Vaikka asun ja elän yksin, niin aina joku t-paita päällä, koska kärsin ajatuskuviosta, että kuolla kupsahdan kesken unieni ja löytäjät järkyttyvät nähdessään ruman, selluisen olomuotoni ilman vaatteita. Tiedän, että tämä on hullua, kaiken lisäksi olen hoitoalan ammattilainen, joka on nähnyt yhtä ja toista. (Ehkä juuri siksi).
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:59"]Vaikka asun ja elän yksin, niin aina joku t-paita päällä, koska kärsin ajatuskuviosta, että kuolla kupsahdan kesken unieni ja löytäjät järkyttyvät nähdessään ruman, selluisen olomuotoni ilman vaatteita. Tiedän, että tämä on hullua, kaiken lisäksi olen hoitoalan ammattilainen, joka on nähnyt yhtä ja toista. (Ehkä juuri siksi).
[/quote]
Accept it.
Et ajattele kovin kauniisti tomumajastasi? :-)
Riippuen ilmasta. Jos lämmin niin joku perus hiostamaton ja kiristämätön t-paita (muutama arkipaita on myös yöpaitakäytössä ja sitten on kokonainen kasa pelkästään yöpaidoiksi päätyneitä paitoja, esim joku mikä on ihanan pehmeä mutta missä on reikä/on venähtänyt muodottomaksi). Viileällä joko ohuempi tai paksumpi pitkähihainen, on muutama hm:n trikoolörppö ja paksumpi paita on jotain collegen tyylistä mutta pehmeämpää, se siirtyi kylmän kelin yöpaidaksi koska hihat on vähän liian lyhyet.
Eli yöpaitarintama aika tuota hmm sanotaas vaikka kirjavaa. Mutta jos joskus löydän miehen niin teen ryhtiliikkeen.
Naturelli, nukun 360 yötä vuodessa täysin alasti. Lopuilla saattaa olla nalle puh-paituli mutta yleensä ei silti pikkareita.
Mies nukkuu myös alasti tai joskus boksereilla. Lapsetkin (1v ja 2v) nukkuvat joko vaipoissa pelkästään tai sitten t-paita/paituli päällä. Enempi jos laittaa niin aamulla ovat ihan hikisiä.
Ei ummarra. Miten huonot peitot teilla on jos vaatteita pidetaan paalla sen takia etta on kylma? Lisaksi oikeasti naiset, antakaa sen toosan hengittaa yolla.
Yleensä mulla on pikkuhousut ja jokin niistä yöpaidoista, joita olen käyttänyt 10-vuotiaasta asti. Lisäksi nilkkasukat tai villasukat. Seksikästä!