Mies valehdellut vuosia
Lyhyesti, rakastuin kesälomalla Ghanalaiseen mieheen. Oli rakkautta ensisilmäyksellä. Hän tuli Suomeen seuraavana kesänä. Menimme naimisiin. Nyt miehen sisko paljastui vaimoksi. Lapset tietenkin jäi minulle. Mies asuu nyt vaimonsa kanssa naapuri talossa. Olen niin saatanan katkera että en voi käsittää miksi valehteli.
Kommentit (40)
Käykö joku Ghanassa, tai edes sielläpäin kesälomalla? Siis samaa sarjaa, kuin tasokkaiden naisten Gambian matkat?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:17"]
En tätä pahalla tarkoita ketään kohtaan, mutta usein nämä mustien miesten suoalaiset vaimot ovat aika ylipainoisia.. Ovat vissiin niin lumoissaan kun vihdoin joku rakastaa ja kehuu, pitää hyvänä.. Minä en tummaan koskisi ikinä.
[/quote]MInä kyllä koskisin, etälamauttimella.
Näitä sattuu paljon.. todella törkeä mies! Nyt häntä ei voida kieltää olemasta täällä koska on suomalaisen kanssa lapset. Tosin sen afrikkalaisen vaimon voivat varmaankin käännyttää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:17"]
En tätä pahalla tarkoita ketään kohtaan, mutta usein nämä mustien miesten suoalaiset vaimot ovat aika ylipainoisia.. Ovat vissiin niin lumoissaan kun vihdoin joku rakastaa ja kehuu, pitää hyvänä.. Minä en tummaan koskisi ikinä.
[/quote]MInä kyllä koskisin, etälamauttimella.
[/quote]
Loool, illan paras ;)
Sitä saa mitä tilaa, vai miten se meni.. :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:26"]Lyhyesti, rakastuin kesälomalla Ghanalaiseen mieheen. Oli rakkautta ensisilmäyksellä. Hän tuli Suomeen seuraavana kesänä. Menimme naimisiin. Nyt miehen sisko paljastui vaimoksi. Lapset tietenkin jäi minulle. Mies asuu nyt vaimonsa kanssa naapuri talossa. Olen niin saatanan katkera että en voi käsittää miksi valehteli.
[/quote]
Buahahahahaa!! Mitäs läksit! Voiko tyhmempää enää olla!
M34
Yllätys :D
Kyllä näitä hyväuskoisia, tyhmiä hölmöjä naisia ihan oikeasti löytyy, tiedän tällaisia tapauksia ihan tosielämässä.
Kaikki varoittelevat etukäteen, katsovat kieroon kun nopeasti mennään yhteen, uskotaan kaikki mitä mies sanoo, nopeasti lapsia jne, ja oho, kuinkas kävikään.
Sitten olet rasisti kun yrität ystävällisesti sanoa, että onkohan toiminnassa mitään järkeä.. Kunnes totuus paljastuu.
Peiliin voi siinä vaiheessa katsoa.
Näitä sattuu valittavan usein, voimia
Jos tarina on totta niin aivan varmasti kaikki tuttavasi ovat mielessään ajatelleet että kuinka penis-hullu voi nainen olla kun valitaan kumppani peniksen/sänkytaitojen takia. Kivaa varmasti hengailla läheisten kanssa sen jälkeen. Voit kiistää tuon motiivin todeksi, mutta niin kaikki ainakin ajattelevat
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:44"]Siinä on taas silmät ahneesti kiiluen tuijotettu mustaa makkaraa.
[/quote]
Ai kauhee, miten asian ilmaisit (:DD) mut niin totta! Juurikin näin, kyllähän ne osaa esittää että jumaloi ja ihannoi suomalaista naista ym, vaan ainoa määränpää on saada luvat muuttaa suomeen ja meidän lainsäädäntöhän sallii sitten koko suvun tulla perässä. Halaus kuitenkin ap:lle, en halua kääntää veistä haavassa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:56"]Ihan oikein, mamupatja huoralle.
[/quote]
Katopa googlesta mitä tarkottaa huora. Sen jälkeen kato mitä tarkoittaa idiootti, siinä on sun kuva.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:13"]Joskus se oikeus toteutuu :)
[/quote]
Mitenkä?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:56"]Ihan oikein, mamupatja huoralle.
[/quote]
Katopa googlesta mitä tarkottaa huora. Sen jälkeen kato mitä tarkoittaa idiootti, siinä on sun kuva.
[/quote]
Googlasin kummassakin oli ilmeisesti ap, eli vaalea lihava nainen
Aasialaiset naiset harrastavat aivan samaa touhua. Haluavat nopeasti naimisiin länsimaalaisen miehen kanssa vaikka mies olisi jo valmiiksikin naimisissa. Ensi hetkestä alkaen aloittavat painostuksen eroa, mennään naimisiin, jotta saan oleskeluluvan, hankitaan yhteinen vuokra-asunto ja rakennetaan talo aasiaan. HUORIA sanan varsinaisessa merkityksessä aivan kirjaimellisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:03"]Aasialaiset naiset harrastavat aivan samaa touhua. Haluavat nopeasti naimisiin länsimaalaisen miehen kanssa vaikka mies olisi jo valmiiksikin naimisissa. Ensi hetkestä alkaen aloittavat painostuksen eroa, mennään naimisiin, jotta saan oleskeluluvan, hankitaan yhteinen vuokra-asunto ja rakennetaan talo aasiaan. HUORIA sanan varsinaisessa merkityksessä aivan kirjaimellisesti.
[/quote]
Älä valehtele. Linkki tai ei ole totta, niinkuin hyvin tiedät
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:39"]
Jätä se sika!!!!
[/quote]
pidätkö ihmisiä sikoina? Huono. Jätä itse palsta jos ei mitään sanottavaa löydy.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:39"]
Jätä se sika!!!!
[/quote]
pidätkö ihmisiä sikoina? Huono. Jätä itse palsta jos ei mitään sanottavaa löydy.
[/quote]
Yleinen käsitys noista miehistä on sika, ei sillä on niitä suomalaisiakin sikoja
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:39"]
Jätä se sika!!!!
[/quote]
[/quote]
Mikäs sinun tarinasi on?
Siitäs sait. Ottaako pattiin?